Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 06:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lipca 2012, o 18:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Witam
Dziś mój silnik x18xe1 wyzionął ducha. Dokładniej padł napinacz.... a reszty juz chyba nie trzeba tłumaczyć.
W każdym razie zastanawiam się co dalej. Czy znow wsadzac x18xe1 czy moze isc w cos bardziej rozwojowego i wsadzic b204.
Koszt wsadzenia kolejnego x18xe1:
Silnik: 800-1000 PLN
Robocizna: 1200PLN
Rozrząd: 400PLN
Uszczelki: 100PLN
Olej/Filtry/płyn chłodniczy 200PLN
Całkowity koszt wsadzenia kolejnej x18: 2900~3000PLN
Przy założeniu ze kupie w tej cenie silnik w bardzo dobrym stanie. Plusem jest ze za okolo 2tyg samochod bedzie na chodzie na czym mi w tej chwili najbardziej zalezy.
Jednak rozwazam tez wpakowanie silnika B204 z Sabinki.
Całego Saaba z tym silnikiem mozna kupic juz za 3000PLN
I teraz pytanie do ogarnietych osob ktore siedza troche w temacie.
Co jeszcze oprocz skrzyni f23 trzeba dokupic? Jak z łapami pod silnik, połosiami itp. Hamulce wiem ze bedzie trzeba wsadzic wieksze ale to akurat najmniejszy problem. Jak ktos moze podrzucic linki ze zdjeciami przekladki b204 do Astry to bede bardzo wdzieczny.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lipca 2012, o 18:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
widzę że temat Szczygła chodzi Ci po Głowie sądzę że najlepiej jak będziesz pytał u zródła albo na forach saaba... Tylko pamiętaj to są stare silniki i raczej nie nastawiaj się na igłę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lipca 2012, o 22:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Boro - fakt to jest loteria, ale muszę Ci powiedzieć, że ja mam w e30 silnik 2.5 m50b25(jakieś 3 lata) po przebiegu ponad 200 tysi z 93r i cały czas leje mobila1 5w50 i skubany nie chce żreć oleju ;) a lekko to on zemną niema ::lol a jak większość wie te silniki saaba są pancerne.

sjR - co do ceny robocizny to jest jakaś masakra ::beczy 1200,-zł za wsadzenie tego samego silnika ::haha1 co tam może tyle kosztować? (chyba, że źle coś zrozumiałem ::opss ) mój znajomy wkłada do buni e30 4.0 m60b40/4.4 m62b44 za 2 tysie a to jest robota na 2 tygodnie (po pracy), a takie m50b25 za 400,-zł w 3-4 dni :X
Na twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiał i wkładał coś innego niż serie, ale pewnie szybko autka nie zobaczysz ::beczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 08:22 
ale pamiętaj że potem może być problem ze sprzedażą auta z innym silnikiem


Góra
  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 09:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Auta sprzedac nie zamierzam, przynajmniej na chwile obecna. Silnik raczej zostanie x18xe1 poniewaz kazdy dzien bez samochodu to kolejne koszty i niestety nie moge sobie pozwolic na miesiac bez auta nie majac zastepczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 11:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
i wszystko się wyjaśniło, wsadzenie b204 na gotowo wraz z silnikiem to koszt 7000PLN i miesiąc bez auta. Niestety nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie auta przez 30 dni dlatego zostaje x18xe1.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 11:45 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lutego 2009, o 21:06
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Jarek
Silnik: inny
sjR napisał(a):
dlatego zostaje x18xe1. pzdr.

Szkoda :( było by cos oryginalnego na forum ;)

_________________
Hello. It's good that you stopped by. Do you wanna win some money? Then I want to advise you the best
[url=https://jockerland.com/canada-slots]internet slots[/url], come in and play.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 20:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ja bym swapował na jakis silnik vagowski. Raz ze latwa diagnostyka to dwa immo sobie wylaczysz a wcisnac mozna sobie zatwno 1.8 turbo jak i tdi. Koszty tez raczje nie sa straszne. Ile swapol ludzi erobia na forach agowskich tomozna by ksaiazke napisac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lutego 2011, o 20:23
Lokalizacja: Knurów
Imię: Mateusz
Silnik: Z20LET
jakie mniej wiecej sa koszta takiej przekladki silnika vagowskiego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 21:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wesol - ogarnij się trochę, już nie pamiętam, kiedy napisałeś normalnego posta... a moderatorowi nie przystoiii! nie mówiąc już o herezji wkładania 1.9tdi do astry g coupe ::rotflek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 21:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
WARIK napisał(a):
wesol - ogarnij się trochę, już nie pamiętam, kiedy napisałeś normalnego posta... a moderatorowi nie przystoiii! nie mówiąc już o herezji wkładania 1.9tdi do astry g coupe ::rotflek


Polać Mu bo dobrze gada :))

Wracając do tematu

Szkoda SJR, ostatnio miałem okazje jeździć saabem 900 z tym silnikiem po przebiegu już z 3jką z przodu.
Silnik zdrowizna, ciągle na pełnym syntetyku, właściciel upierał się że bez remontu.
Dobra jednostka, szkoda że nie masz czasu .

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2012, o 22:35 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lutego 2009, o 21:06
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Jarek
Silnik: inny
sjR to na ten okres swapu kup jakiegos fiata 126p za 200zl ::rotflek byle na głowe nie kapalo :D

_________________
Hello. It's good that you stopped by. Do you wanna win some money? Then I want to advise you the best
[url=https://jockerland.com/canada-slots]internet slots[/url], come in and play.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2012, o 07:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR napisał(a):
dlatego zostaje x18xe1.

i tu ::closed

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL