Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
wypadaja Ci zapłony bo jest przeładowany... zluzuj WG i kup sobie Swiece takie jak Jurand mówi Irydówki najlepiej stopień "zimniejsze"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:43 
Ok tak zrobię ile mam go zluzować?? obrót wystarczy?? tyle w sumie podkręciłem po programie.


Góra
  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:44 
jakie iridówki kupić firma, najlepiej oznaczenie??


Góra
  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
kulpek napisał(a):
Ok tak zrobię ile mam go zluzować?? obrót wystarczy?? tyle w sumie podkręciłem po programie.

Zrób ten obrót i test drive jeśli będzie za mało operacje powtórzyć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:47 
ok, a jak by były te wypadające zapłony to nie wyskakiwały by błędy?? na np. op-com??


Góra
  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:48 
takie ładowanie jak opisałeś ma być po programie czy w serii??

! 2-gi warn za zdecydowaną niechęć do edytowania postów.
Przypominam, że 3-ci warn to ban na miesiąc na pisanie.
DAN


Góra
  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
kulpek napisał(a):
ok, a jak by były te wypadające zapłony to nie wyskakiwały by błędy?? na np. op-com??

Nie zawsze będzie błąd ... a ładowanie Adam dał do stage 1 i wywal tego BOVa bo on może robić wroga robotę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 22:54 
ok dziękuje Ci bardzo jak tylko zrobię ten obrót wstecz i wymienie świece to dam znać czy coś się zmieniło czy nie. jeszcze raz dzięki za radę


Góra
  
 
PostNapisane: 31 października 2011, o 23:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Proponuje poszukac w internecie jakis obrazkow filmikow ze strona ciepla turbosprezarki i zobaczyc jak dziala westgate, wtedy zrozumiesz po co ta gruszka ze sprezyna i po co ta szpilka regulujaca napiecie sprezyny, zaloze sie ze ty krecisz tymi dwoma nakretkami i nie wiesz jak to dziala. A dobrze je chociaz skontrowales? bo mi sie kiedys zdarzylo ze za slabo ta nakretke dokrecilem i sie poluzowala dosc sporo podczas jazdy, a samochod sie zachowywal jak pojeb....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 08:22 
Jurand napisał(a):
Proponuje poszukac w internecie jakis obrazkow filmikow ze strona ciepla turbosprezarki i zobaczyc jak dziala westgate, wtedy zrozumiesz po co ta gruszka ze sprezyna i po co ta szpilka regulujaca napiecie sprezyny, zaloze sie ze ty krecisz tymi dwoma nakretkami i nie wiesz jak to dziala. A dobrze je chociaz skontrowales? bo mi sie kiedys zdarzylo ze za slabo ta nakretke dokrecilem i sie poluzowala dosc sporo podczas jazdy, a samochod sie zachowywal jak pojeb....



Właśnie tymi dwoma nakrętkami kręciłem, górną tą co jest bliżej gruszki poluzowałem a tą z dołu dokręciłem.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 10:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
kulpek napisał(a):
jakie iridówki kupić firma, najlepiej oznaczenie??


NGK BKR6EIX

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 15:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Do stage 1 mozna i w zwyklych swiecach szczeline jedynie zmniejszyc odpowiednio. Ale jak juz wypadaja zplony to cewka zapewne poszla i jak wsadzisz nawet nowa na te swiece lub inne, na ktorych bedzie "zdmuchiwana" iskra to i nowa cewka momentalnie poleci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 16:27 
Ale jak by cewka była walnieta to chyba by błędy wyskoczyly i czkal by też na postoju? A nie tylko podczas jazdy.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 17:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Skoro wiesz lepiej to po co pytasz na forum o sugestie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2011, o 18:05 
ja tylko zadałem pytanie


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL