Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: baran do 2.2
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, o 23:01 
chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt zrobienia kolektora wydechowego do 2.2 , kto by to zrobił w miarę tanio? Da coś wstawienie takiego kolektora ? Polerowany czyli lepszy? Są potem jakieś problemy ze spalaniem i sonda lambda? W tym temacie jestem początkujący.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 11:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Znam goscia co ci zrobi taki kolektor w granicach 800-1000zl tzw "barana". Czy on cos da to trudno powiedzieć, poniewaz na to by sie skladalo wiele innych rzeczy. Moze byc tak ze sam w sobie nic nie da, ale w polaczeniu z inna mapa juz tak. Polerowany to taki na ktorym nie widac spawow, lepszy jednynie wizualnie:P. A jezeli chodzi o sonde i spalanie to nie bedzie roznicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 13:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jak chciales mocniejsze auto to trzeba bylo turbo kupic i teraz nie szukac jak tu moc podniesc.

A swoja droga to masz na ebayu kolektor dbilasa dolotowy do 2.2 i on napewno rezultaty przyniesie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 14:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Podaj mu Marcin jeszcze cene tego kolektora :D :D To kolega z pewnoscia przestanie pisac posty o podnoszeniu mocy :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra