Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: baran do 2.2
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, o 23:01 
chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt zrobienia kolektora wydechowego do 2.2 , kto by to zrobił w miarę tanio? Da coś wstawienie takiego kolektora ? Polerowany czyli lepszy? Są potem jakieś problemy ze spalaniem i sonda lambda? W tym temacie jestem początkujący.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 11:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Znam goscia co ci zrobi taki kolektor w granicach 800-1000zl tzw "barana". Czy on cos da to trudno powiedzieć, poniewaz na to by sie skladalo wiele innych rzeczy. Moze byc tak ze sam w sobie nic nie da, ale w polaczeniu z inna mapa juz tak. Polerowany to taki na ktorym nie widac spawow, lepszy jednynie wizualnie:P. A jezeli chodzi o sonde i spalanie to nie bedzie roznicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 13:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jak chciales mocniejsze auto to trzeba bylo turbo kupic i teraz nie szukac jak tu moc podniesc.

A swoja droga to masz na ebayu kolektor dbilasa dolotowy do 2.2 i on napewno rezultaty przyniesie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 14:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Podaj mu Marcin jeszcze cene tego kolektora :D :D To kolega z pewnoscia przestanie pisac posty o podnoszeniu mocy :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 14:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
400 euro albo funtow bo nie pamietam na jakim to ebayu bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 14:24 
Już tyle się naczytałem o modach z22se że już dawno dałem sobie spokój.... Śledziłem tematy na http://www.z22se.co.uk/forum/index.php i zdecydowałem się odpuścić wszelkie mody, kolektory i dbilasy. Driver-kaskader idź w wygląd autka bo na prawdę dużo pieniędzy trzeba żeby to wszystko poskładać w kupę i uzyskać fajne przyrosty. A jak nadal się uprzesz to wejdź na to angielskie forum i TRANSLATOR w ręku i szukaj info. Co nie oznacza że jak masz pieniążki to ja chętnie ci pokibicuję w picowaniu silnika. Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 14:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
semman napisał(a):
Co nie oznacza że jak masz pieniążki to ja chętnie ci pokibicuję w picowaniu silnika
Gdyby mial pieniadze to kupil by chipowane cabrio co byly wystawione :D

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 17:48 
zadzwoń do MG-Motorsport w siemianowicach śląskich i zapytaj się ile u nich by to kosztowało.
Wiem że kumpel płacił do najnowszego Golfa GTI 3500 zł kolektor +układ wydechowy.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 19:07 
Masz w ogole jakies pojecie co chcesz osiagnac? Jaki chcesz kolektor 4-2-1 czy moze 4-1? Co chesz osiagnac? Gdybym mial sprzet i zdolnosci to sam bym ci cos tam zmajstrowal, powiedzial ze od tego masz +50 KM i kosztuje to 4000zl. Obaj bylibysmy zadowoleni. Ty bys myslal ze masz w furze 200KM a ja bym mial 4000zl w kieszeni. Jak chcesz sie pozbyc pieniedzy i poprawic moc w twoim aucie to rowniedobrze moze zainwestowac w plastikowe wloty na masce, turbo brewki, aerodynamiczne wycieraczki i sportowa galke zmiany biegow. Efekty beda lepsze niz jak wstawisz sobie nowy kolektor.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 20:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marcinpsk napisał(a):
Jak chciales mocniejsze auto to trzeba bylo turbo kupic i teraz nie szukac jak tu moc podniesc.

...i tym zdaniem mozna zamknac ta bezsensowna dyskusje.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2011, o 09:03 
kolektor mam do wymiany więc chciałem wstawic lepszy niż seryjny. Układ wydechowy jest już zmieniony. Z chipem też nie będzie problemu bo znajomy go zrobi.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 maja 2011, o 20:37 
A ja się nie zgodzę z wypowiedziami wyżej - kolektory są ale ceny też niezłe - można oczywiscie coś wyskrobać - koszt w granicach 500-700 zł za nierdzewkę - mam kumpla co spawa tigiem i zrobił taki do x18 i dał 15 km - przy okazji kolektor "dekatował" auto.
W z22se sam "baran" poprawia górę o jakieś 5km i 10-15Nm momentu , jednak trochę kosztem ciut gorszego dołu silnika.
Jakbyś chciał barana to pisz na priva, bo prawodpodobnie będziemy robić do mnie na próbę i sprawdzimy na hamowni co dał :)

Fotka kolektora wykonanego przez znajomego:

Obrazek

W sprawie kwesti wykonania proszę na priv ew jak bedzie wiecej chętnych to przeliczymy i podamy tutaj cenę :)


Góra
  
 
PostNapisane: 21 maja 2011, o 21:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
święty napisał(a):
W z22se sam "baran" poprawia górę o jakieś 5km i 10-15Nm momentu , jednak trochę kosztem ciut gorszego dołu silnika.


Fotka kolektora wykonanego przez znajomego:

Obrazek




Nic dziwnego ze poprawia na gorze a na dolo zabiera deczko, poniewaz ten kolektor pokazany na zdjeciu to jest kolektor 4w1. Do codziennej jazdy duzo lepszym rozwiazaniem jest kolektor 4w2w1, gdzie czesc 2w1 powinna miec okolo 70 cm dla silnikow 1,8-2,2. Czyli zejscie do 1 rury powinno bc dopiero za miska olejowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2011, o 18:12 
święty napisał(a):
A ja się nie zgodzę z wypowiedziami wyżej - kolektory są ale ceny też niezłe - można oczywiscie coś wyskrobać - koszt w granicach 500-700 zł za nierdzewkę - mam kumpla co spawa tigiem i zrobił taki do x18 i dał 15 km - przy okazji kolektor "dekatował" auto.
W z22se sam "baran" poprawia górę o jakieś 5km i 10-15Nm momentu , jednak trochę kosztem ciut gorszego dołu silnika.
Jakbyś chciał barana to pisz na priva, bo prawodpodobnie będziemy robić do mnie na próbę i sprawdzimy na hamowni co dał :)

Fotka kolektora wykonanego przez znajomego:

Obrazek

W sprawie kwesti wykonania proszę na priv ew jak bedzie wiecej chętnych to przeliczymy i podamy tutaj cenę :)



Piszesz, ze kumpel robił kolektor do X18, chodzi o X18XE1 ?

Możesz coś więcej powiedziec ?


Góra
  
 
PostNapisane: 23 maja 2011, o 22:20 
Sorry Luk , napisałem na priva że to Z18xe ale do x18xe też można wykonać bez problemu gdyż jest prawie identyczny jak do z18xe :)

Co do ceny za barana - więc po ustaleniu ze znajomym - koszt flansz z nierdzewki, kolanek i roboty wyniesie ok 650-700 zł w promocji dla pierwszej osoby,
kolejne w granicach 750-800 zł. Czas realizacji ok 1 tygodnia


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL