Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 10:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:24 
OK, program leci OUT i wrzucam serie, wówczas sprawdzę jakie wartości będą na tak samo jak teraz wsuniętej termoparze i zdam relacje.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
A moze termopare uszkodziles za mocno dokrecajac albo montujac ... ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:34 
marcinpsk napisał(a):
A moze termopare uszkodziles za mocno dokrecajac albo montujac ... ?


Raczej nie sądze, gdyż mocniejsze dokręcenie działa bardziej na ten stoper co się na niej znajduję niż bezpośrednio na nią. Poza tym za pierwszym razem była ona dokręcona palcami a teraz też jest bardzo delikatnie kluczem.
Bardziej stawiałbym na wadliwość tego programu bo jak się ostatnio wywiedziałem już kilka osób na nim popłynęło.
Nie ma co gdybać, idę do auta, wrzucam serie i wtedy zobaczymy co się zmieniło.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Mauro napisał(a):
Bardziej stawiałbym na wadliwość tego programu bo jak się ostatnio wywiedziałem już kilka osób na nim popłynęło.
Nie ma co gdybać, idę do auta, wrzucam serie i wtedy zobaczymy co się zmieniło.

Ciekaw jestem jaka to wersja - low czy high torque ?

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 21:49 
Lobuziak napisał(a):
Ciekaw jestem jaka to wersja - low czy high torque ?

Lobuziak

High, na Low wyskakuje check z błędem nieszczelnego dolotu, zatem jest coś z tamtym softem nie tak:/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 14 maja 2011, o 22:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Cytuj:
High, na Low wyskakuje check z błędem nieszczelnego dolotu, zatem jest coś z tamtym softem nie tak:/

No tak jest, na tym low blad wychodzil.
Z tego co sie orientuje, to chlopaki pisali ze na high wlasnie jest taka dosc wysoka temp spalin wylotowych :/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 27 maja 2011, o 00:42 
Mauro napisał(a):
OK, program leci OUT i wrzucam serie, wówczas sprawdzę jakie wartości będą na tak samo jak teraz wsuniętej termoparze i zdam relacje.


Na serii temp EGT spadła a maksymalne wartości nie przekraczały 950 stopni, myślałem że problem został rozwiązany do momentu jak wrzuciłem sprawdzony program od klassena stage I i temp osiągała wartości do 1200 stopni. Tak 1200 stopni, nie pomyliłem się. Postanowiłem wymienić przepływomierz na pierwszy ogień i co? Temp znacznie się obniżyła, mozna by rzec że wróciła do normy. Przy również sprawdzonym programie stage II temp maksymalnie osiąga 980 stopni.
Mały OT (z góry przepraszam): Martwi mnie tylko, że doładowanie spadło i nie wiem czy to wina przepływki czy czegoś innego gdyż nie zauważyłem w którym dokładnie momencie to nastąpiło. Na pewno przed zmianami wynosiło 1bar i 1,3-1,4 w OB a teraz wynosi ok 0,8bar i 1,1 w OB to chyba troche mało jak stage II. Czy przepływomierz może mieć wpływ na ciśnienie doładowania?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 27 maja 2011, o 07:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
1,3-1,4 w ob na stage 1 to troche duzo. A co do stage 2 to masz IC zmieniony czy na seryjnym pakujesz taki program ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 27 maja 2011, o 16:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Turbine masz nowa ?? Podkrecales doladowanie na turbinie ?? :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 27 maja 2011, o 16:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
! Temat nie tyczy się boosta na programie!
Załóżcie nowy i tam dyskutujcie.
DAN

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 9 września 2015, o 15:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Odgrzewam kotleta,

Mam wyjętą turbinę, czy ktoś nawiercał sam kolektor pod czujnik?

Nie mogę w okolicy znaleźć nikogo kto się na tym zna a wywiercenie i nagwintowanie otworu nie jest w sumie żadną fuża filozofią. Problem stanowi raczej sam gwintownik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 9 września 2015, o 16:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Gwintownik 10x1.takie masz tulejki w zestawie EGT

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 9 września 2015, o 18:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
U mnie jest 1/8 npt gwint.

A jak to nawiercać? Można śmiało bez obaw ze kolektor pęknie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 9 września 2015, o 18:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Napierw możesz mniejszym potem docelowym.raczej nie powinien popękać.rób to z wyczuciem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: montaż egt
PostNapisane: 9 września 2015, o 20:27 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
sjR napisał(a):
Odgrzewam kotleta,

Mam wyjętą turbinę, czy ktoś nawiercał sam kolektor pod czujnik?

Nie mogę w okolicy znaleźć nikogo kto się na tym zna a wywiercenie i nagwintowanie otworu nie jest w sumie żadną fuża filozofią. Problem stanowi raczej sam gwintownik


Dzwoń do Dominika z Dream Garage. Albo Ci to zrobi albo poleci kogoś, kto ogarnie temat.
Mi robili jakiś już czas temu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL