Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 października 2006, o 12:18 
Mam problem. Zamontowalem juz czujnik oleju w pompie i z niego wychodza dwa kabelki - czarny i bialy. Natomiast na samym wskazniku mam 3 wejscia - +12v, ground i sender. Instrukcja jest jakas taka metna i wspomina tylko, aby podpiac cos pod ten sender, ale szkoda, ze nie pisze ktory z tych kabelkow tam mam podpiac...

Podejzewam, ze to we wszystkich tych wskaznikach jest podobnie - moze poratujecie jakos. Nie chcialbym go zepsuc....

Maciek


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2008, o 23:26 przez mjaza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2006, o 13:05 
Sprawdz czy któryś z tych 2 kabli wychodzących z czujnika nie jest połączony z masą. Podejrzewam że nie, więc jeden podepnij pod sender a drugi pod ground (i do masy auta oczywiście też). Nie ważne jaki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2006, o 19:55 
dzieki cezzar, za naswietlenie sprawy. Teraz juz sie domyslam w instrukcji pisali, ze najlepiej jakby ten czujnik byl od razu polaczony z masa - u mnie jest, bo go przeciez w pompie oleju zamontowalem, a jakby nie byl to podlaczyc pod mase. I pewno po to jest ten drugi kabelek. Teraz sobie juz tylko oporomierzem zmierze i bede wiedzial, ktory gdzie....

Dobrze, ze sie spytalem, bo chcialem go pod +12v podlaczyc:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2006, o 22:20 
ty jaki masz wskaznik? autogauge? jak tak to w czym problem? wszystko jest na schamacie z pudelka... z czujnika idzie 1 przedod i wpada w odpowiedni emiejsce w wskazniku.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2006, o 22:43 
autogauge, tylko ja mam chyba jakis nowszy czujnik, bo dwa przewody z niego wylaza, a schemat jest dla jednego przewodu. Wogole teraz jakies to udoskonalone w tym autogauge'u - pudelko takie fajne, nie to co dawniej jak kupowalem wskaznik doladowania.

Ale pewno jest tak jak, ze ten drugi kabel to jest po to, jakby nie bylo masy w miejscu gdzie czujnik jest zamontowany - sam nie wiem, moze w niektorych autach sa elementy z tworzym jakis ktore nie przewodza pradu i masy nie ma. Jutro pojde i zdam relacje jak juz bedzie dzialalo. Ja dopiero teraz zauwazylem, ze dzis piatek 13'go. Dziwilem sie co mi tak nie szlo. Caly dzien szukalem zarowek orginalnych z podswietlenia - caly dom i garaz dwa razy przeszukalem, dopiero teraz wieczorem sie znalazly jak juz wychodzilem kupic nowe.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 02:25 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
pod 12v oczywiscie podpiales sobie sygnal podswietlenia deski, right :?: wiem, ze to pytanie moze wydac sie gluuupie ;)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 08:19 
tzn. ja podpialem pod 12v sygnal z zapalniczki. Nie za bardzo rozumiem, po co podpinac podswietlenia deski, skoro ona sie swieci tylko jak swiatla sa wlaczone? Teraz mam tak, ze jak wylacze silnik to oczywiscie prad do wskaznika nie dochodzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 18:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
kretyn ze mnie, sorka....popierniczylo mi sie z podswietleniem

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 20:55 
hehe, a ja juz kombinowalem, ze moze do podswietlenia deski idzie jakis stabilizowany prad, ktory ma naprawde 12v, a nie 15v i ze to tamte trzeba uzyc aby odczyty byly prawidlowe.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 22:06 
pod podswietlenie licznika tez mozna by sie bylo podpiac, ale dokladnie to pod podswielenie licznika kilometrow- gdyz on swieci po przekreceniu stacyjki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 22:13 
nero6, ale tam jest chyba jednak duza ciezej poprowadzic kable niz z zapalniczki, ktora jest 20cm nizej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2006, o 22:54 
hym ... nie wiem w czym problem ;)
podswietlenie jako takie ZEGARA ... masa i + (co prawda mozna sie wpiac np w zapalniczke - ale ja pociagnalem przewod od akumulatora aby moc niezaleznie wlaczyc -oczywisce przez wlacznik

mjaza juz kminie o co chodzi z tymi przeowdami...
- jeden idzie z czujnika !! do miejsca w zegarze
- drugi idzie z zegara do ... np bezpiecznika od zaplonu, aby wraz zyciagnieciem kluczyka wylaczaly sie zegary ;)

prasam ;) moj blad :) ze nie wpadlem wczesniej (w kazym z zgerow tak jest)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2006, o 18:29 
mjaza napisał(a):
nero6, ale tam jest chyba jednak duza ciezej poprowadzic kable niz z zapalniczki, ktora jest 20cm nizej.

Ja tylko mowilem teoretycznie- ze to jest wykonalne. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, o 13:27 
ja zrobiłem tak zasilanie 12V z bezpieznika 21 czarny kabel od czujnika do masy auta a biały sygnał do zegara i smiga ok!!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL