Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 grudnia 2005, o 23:42 
Witam Wszystkich
Na początku chciałem podziekowac "Coube" za zainteresowanie tematem kupna xenonów.
Jezeli chodzi o sam temat to kupiłem xenony ale jest problem lewy reflektor paruje i to mnie trochę rozłościło :twisted: bo musiałem go na nowo wymontowac i dać do typa który takimi rzeczami się zajmuje. Tak zrobiłem gość stwierdził ze troche dziwnie bo nigdzie nie było zadnego uszkodzenia <pękniecia na obudowie > no i ze jedyna opcja to nieszczenośc na łączeniu klosza z obudową ale tym się zajoł i powinno być ok. Po włozeniu jak się okazało nic nie było ok i paruje nadal w tym samym miejscu czyli przy dolnej częsci całego reflektora bliżej strony kierunku a na dodatek dziśaj zobaczyłem ze prawy tez zaczyna parowac i się tak wkur......... :evil: :evil: ze juz mi się odechciało.Moje pytanie brzmi:
Czym to moze być spowodowane ?? I czy mieliście takie przejścia??

A dodam ze pojade do tego gościa co skleja i złożę reklamację :evil:


Ostatnio edytowano 9 lutego 2008, o 20:11 przez bestia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2005, o 01:17 
Moje wogóle nie parują


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2005, o 18:16 
poprostu są źle sklejone lub uszczelnione


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2007, o 20:33 
u mnie było to samo po założeniu przez tydzień były całe zaparowanie potem stopniowo sie wysuszały i już od miesiaca jest ok


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 04:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Do piekarnika na 180 stopni i albo je rozbierz albo tylko dobrze docisnij.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2008, o 23:45 
Witam!!! Mam w swojej Bertonce xenonki i zauwazylem ze prawa lampa strzasznie zaparowuje. Czy ktos ma na to prosty sposob??

Scaliłem ten temat z innym bardzo podobnym.
@yolk


Ostatnio edytowano 31 marca 2008, o 23:14 przez -MARECKI, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, o 04:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Szukaj jak nie tu to na innych forach astry bo opisywalem ze do piekarnika i na 180-190 stopni podgrzewasz, sciskasz wokolo uszczelnienia i juz masz zrobione. Tylko wpierw nagrzej piekarnik, potem wylacz i wkladaj lampe na 3-4 min.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, o 23:03 
Dosc nie codzienny sposob ale oki, bede o tym pamietal.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, o 07:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
-MARECKI napisał(a):
Dosc nie codzienny sposob ale oki, bede o tym pamietal.


To jest jedyny sluszny sposob bo kombinowanie z silikonem moze sie skonczyc gozej( ani nie bedzie szczelne ani juz jej nie rozkelimy). Sylikon dziala tylko w jedna strone- zastyga i koniec. Dosc czesto tez halogeny w zderzaku paruja i jest problem z ich uszczelnieniem bo ani sie nie daj rozlozyc ani nie ma gdzie tego sylikony wcisnac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, o 18:18 
wesol napisał(a):
Szukaj jak nie tu to na innych forach astry bo opisywalem ze do piekarnika i na 180-190 stopni podgrzewasz, sciskasz wokolo uszczelnienia i juz masz zrobione. Tylko wpierw nagrzej piekarnik, potem wylacz i wkladaj lampe na 3-4 min.


tez podzielam ten sposob... wesol juz na innym forum o tym wspomnial komus i tez to chwalil...

wiec probuj


Góra
  
 
PostNapisane: 18 maja 2008, o 03:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Podczepię się pod temat. Do niedawna czasem zaparowywały i odparowywały :? . Ostatnio miałem pecha wjechać ze sporą prędkością w dość głęboką kałużę. Co prawda po kilkunastu dniach lampa odparowala przynajmniej przod reflektora... ale sprytni panowie elektrycy przechylili lampę i brud z dna osadzil sie na sciance przedniej ... próbowali podobno :O przeplukac wodą ale nie pomogło.... Przetwornica tez zalana przez dziurke odpowietrzającą się pięknie nalało ... próbowali podobno naprawiać i lutować ale tylko jest migniecie... Trzeba było wymienić przetwornicę. Ogolnie rzecz biorac swiatło niby świeci ale lampa jest do naprawy.

Czy ktoś może polecić jakąś rozsądną firmę w Wawie która wyczyści brudny, zalany reflektor?

offtopic: Policzyli 850 zl za naprawy i przetwornice ktora jechala z Lodzi do Wawy 2 dni... Samochod stal u nich 4 dni, a jakies drobiazgi typu wymiana zarowki w halogenie zrobili w ostatniej chwili jak o tym przypomniałem. Przy montazu zrobili zwarcie i musialem zawrocic po paru metrach bo kierunkowskaz zwariowal. No i oczywiście swiatel nie ustawili, "przecierz przykręciliśmy lampy w tym samym miejscu" - jedno świeci wyżej. Jak mogli ustawić skoro nie mieli do tego sprzętu. Aso by kosztowalo 2 razy tyle (przetwornica 1200zl) ... Ale gdybym sam to robil to taka sama przetwornica z allegro niecale 300 zl plus rozbieranie - skladanie samochodu we wlasnym zakresie. Ogolnie mam wrazenie ze coraz trudniej znalezc dobrych fachowcow, którym zależy na dobrym wykonaniu roboty a nie tylko odwaleniu chałtury i wyciśnięciu z klienta co się da.

ps. Uważajcie na głębokie kałuże i niekompetentnych mechaników

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lutego 2013, o 18:02 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Odgrzeje kotleta :D

Problem stary jak świat - parowanie reflektorów.

W moim przypadku tylko lewa lampa. Od zakupu auta na wiosnę rok temu było w miarę ok, ale zima robi swoje. Generalnie jak się ociepli chcę zrobić z tym porządek. Rozbiorę od razu dwie lamy bo chce wyczyścić wnętrza z zacieków, przepolerować odbłyśniki itp. Po zakupie zrobiłem tylko zewnętrzną renowacje - matowe klosze. Będe walczył z właściwym spasowaniem zderzaków na nowych ślizgach ( może będe w grupie tych nielicznych którym się udało :P ) , choć i tak pewnie po kilku większych nierównościach pewnie wrócą do poprzedniego stanu - niestety opel dał d... z tym patentem.

Ale wracając do tematu, wezmę się za reflektory, bo i tak zderzak będzie zdjęty. Kolega wesoł dobrze opisał jak to zrobić, ale mam pytanko - po czyszczeniu, polerowaniu itp. masa (czy jak to się tam nazywa) na pewno wyschnie, i co wtedy należy zrobić? Wystarczy po prostu mniej więcej przyłożyć klosz do reflektora i znów wrzucić do piekarnika, a po rozpłynięciu i wyjęciu dopasować i podociskać, czy coś jeszcze trzeba wykonać?

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2013, o 20:56 
Trzeba docisnąć ,naciągając w stronę kierunkowskazu.Jak się przyjrzysz lampie to zobaczysz ze to tam jest największa szpara,dociskamy po patencie Wesola.Poprawiałem kilka lamp i już nie parowały


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lutego 2013, o 10:22 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Ok, dzięki za pomoc :) . Na wiosnę powalcze z tym.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2013, o 13:34 
Tez mialem ten problem.. Przy wymianie przetwornicy ktora sie przepalila poprostu nalozylem nowy czarny silikon ktory kosztuje ok 4zł w motoryzacyjnym :)

Obie lampki teraz sa suchutkie :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL