Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 listopada 2005, o 19:03 
witam w dzwiach w okolicy lusterka przy predkosciach ok 140 uszczelka zaczyna przepuszczac i slychac swiszczacy wiatr co radzicie z tym zrobic. Zaznaczam ze autko nie mialo nigdy wypadku a uszcelka nie jest popekana ale ma juz 4 lata


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 19:37 przez wiktor77, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2005, o 20:25 
u mnie jest to samo, nowe uszczelki? nie wiem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2005, o 22:47 
nowa uszczelka na jedna strone to koszt ok 1000 zlotych :(
wiec szukam innego rozwiazania :?:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2005, o 20:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
pojechac do ASO (dobrego) i das sobie ustawic szybe w drzwiach.
Szybe mozna mianowicie tez "pochylac" do przodu lub do tylu.

W Twoim przypadku szyba bedzie musiala byc lekko "kipnieta" do tylu i juz bedzie lepiej w przedniej czesci domykac.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2005, o 11:10 
No proszę, nie wiedziałem ,że w Coupe tak jest, a mam podobny problem.
Wielkie dzięki Sir Adam, mam nadzieję ,że w Polskich ASO o tym wiedzą :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2005, o 13:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
primerian napisał(a):
mam nadzieję ,że w Polskich ASO o tym wiedzą



jak nie beda wiedzieli to bede musial usiasc i przetlumaczyc z niemieckiego ta instrukcje , jak to mozna zrobic.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2005, o 15:18 
Wielkie dzieki pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2006, o 16:03 
może ktoś ustawiał już szybe, pomogło?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2006, o 21:31 
Wlasnie mialem o to spytac:) A jakby ktos ustawial, to moze jakis maly instruktarz, by tu wrzucil. Bo nie chcialbym z niewiedzy byc zmuszonym kilka razy drzwi rozbierac:)

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2006, o 22:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nic nie musisz rozbierac.Sruby do ustawiania sa na dolnej krawedzi drzwi. Musisz jedynie sciagnac te gumowe zaslepki, i masz dojscie do srub.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2006, o 22:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ok, pomeczylem sie troche i zmajstrowalem cos takiego.
Mam taka cicha nadzieje ze jest to zrozumiale dla kazdego.

Obrazek




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2006, o 22:24 
Super - dokladnie, to co mi potrzeba. W weekend sie biore do roboty i opisze efekty.

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2006, o 01:33 
Wielkie dzieki SIRADAM , dobra robota tak trzymaj.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2006, o 04:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Dzieki chlopaki :oops:
Pomagam jak moge.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2006, o 19:37 
Witam,
Dzis rozebralem i ustawilem szybe.

Co do samego rozbieranie, to robilem to tak. Najpierw oslona wysokotonowego, potem 3 sruby na samym dole drzwi. Dalej wyjalem wlacznik szyby i wyjalem ten plastik, co jest przy nim, az do klamki - jeden duzy kawalek. Jest on tylko na zaciskach, ale trzyma sie cholernie dobrze. Dalej to juz tylko od dolu wyrwac boczek z zatrzaskow i lekko odchylony podnosimy do gory, bo gorna listwa przy szybie sie poprostu wysuwa z calym boczkiem do gory. Aby latwiej bylo robic wyczepiamy linke od otwierania drzwi. Spokojnie mozna testowac wszystko bez tych elementow, gdyz da sie drzwi spokojnie otworzyc pociagajac za sama linke.


Teraz regulacja:

UWAGA, to jest troche inaczej.
Do regulacji wysokosci jest tak jak Siradam napisal - z lewej i prawej strony sruby pionowo umieszczone, ktore sie przykreca, aby szybe podniesc - odwrotnie pewno opuscic. Srube blizej lusterka latwiej przykrecac jak jest otwarta do dolu, a dalej lusterka latwiej jak jest podniesiona. Je odkrecamy nasadkowom 5. Acha i one sa koloru miedzianego.

Dalej. Dwie sruby, ktore siradam opisal jako sluzace do ustawienia konta nachylenia do tego nie sluza. Sluza do przesuwania szyby wzdluz auta, wiec mozna ja sobie wysunac, bardziej lub mniej. Lepiej uwazac, aby o tylnia szybke nie zaczela zachaczac, bo latwo zbic. A w dodatku jak pochylimy, to jednoczescie szyba sie do tylu wysuwa, wiec trzeba jakby krecic wszystkim wielokrotnie:( Je odkrecamy nasadkowa 10 i one sa srebrne.

I na koniec najwazniejsze - pochylenia szyby. Blisko konca drzwi mamy otwor w czesci blachy od wewnatrz - ten dosc wysoko, ma z 20x15cm. Zjezdzamy szyba z 10 cm od gory i widzimy, ze trzyma sie ona takiego paloka pionowego koloru miedzianego, na dwoch srubach, ktore odkrecamy oczkowom 10. Oczkowom bo to sa jedyna sruby umieszczona jakby wzdluz auta, reszta raczej nasadowym. Odkrecamy obie, tzn. luzujemy. Ustawiamy kat pochylenia, taki jak nam sie marzy i przykrecamy. I to wszystko.

Czy pomoglo,
Narazie nie wiem, bo nie pojechalem na jazde probna. Jutro napisze o efektach. Ale wzrokowo to powinno pomoc duzo, bo w koncu szyba ladnie do uszczelki dochodzi i na odpowiednia wysokosc.

Ps.
Zdaje sie, ze siradam opis wzial od zwyklej astry g, a u nas jak widac jest troche inaczej.
Roboty nie duzo, z 1h mi sie zeszlo, a zwazywszy ze pierwszy raz rozbieralem drzwi, to nie duzo. Pamietajcie tylko, aby sobie na koniec kabelek od szyb wpuscic, bo ja musialem drugi raz rozbierac.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL