Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 15:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 września 2013, o 06:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
MISQ jak kupiłem auto to miało parę odprysków do gołej blachy i jeździłem tak z tym ze 2 lata
kompletnie nic się z tym nie działo żywą blachę było widać 0 rdzy to najlepszy dowód :) jeśli nie było by warstwy ochronnej to taki odprysk natychmiast zaczął by korodować

zresztą lakiernik do którego jeżdżę potwierdził że bertonki są najlepiej zabezpieczone jeśli chodzi o astre g ponieważ były to jedne z najdroższych wersji
najgorsze astry są z Gliwic astra z 2003 roku nie miała nadkoli ani podłużnic

jak zmieniałem progi na irmscherowskie to dokładnie oglądałem auto od spodu progi.......i 0 rdzy a przy okazji wleciała konserwacja

kumpel z roboty ma vectre b 2000r te auta nie miały ocynku i rdzewieją tak że masakra ! podszybia progi drzwi podłoga, jak widzę to jego auto to Mi się płakać chcę jedna rdza przy najmniejszej kolizji auto się rozpada na parę części, także tak właśnie wyglądają auta które nie miały ocynku

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 września 2013, o 06:53 
Osoby skarżące się na rdzę w Bertonkach najpierw zarzekają się, że samochód jest bezwypadkowy i to na pewno wina Opla. Dopiero później okazuje się, że jednak było coś robione, ale to na pewno nie dlatego, bo przecież zostało to świetnie zrobione.
Ale prawda jest taka, że najczęściej w miejscach, gdzie widać rdzę była mniejsza, lub większa ingerencja w blachę.


Góra
  
 
PostNapisane: 30 września 2013, o 07:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
a jeśli komuś rdzewieją nadkola to nie znaczy że auto było wypadkowe czy coś w tym stylu
jeżdżąc po mieście autostradzie czy wioskach na drogach jest pełno żwiru piasku małych i większych kamieni jadąc samochodem nadkola są narażone na obijanie przez te przedmioty
gdy nikt nie zagląda pod nadkola przez parę lat to w niektórych miejscach konserwacja może być zbita i uszkodzona blacha może być, potem przyjdzie zima i miejsca uszkodzone przez kamienie zaczną natychmiast korodować a pod warstwą konserwacji nie zobaczymy jak daleko sięga rdza, a po paru latach wypada dziura gdzie można zmieścić pięść

druga sprawa to taka że teraz w zimie używa się coraz mniej soli a coraz więcej silnych chemicznych detergentów które potrafią niekiedy rozpuszczać konserwację, dlatego najlepiej robić co roczny przegląd konserwacji pod samochodem i nadkoli a ewentualne ubytki uzupełnić wtedy mamy pewność zdrowego i bezpiecznego samochodu

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 września 2013, o 07:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
bertoneqp napisał(a):
Gliwic astra z 2003 roku


a nie od 2005 gdzie została całkowicie przeniesiona produkcja

PiotrPP napisał(a):
Osoby skarżące się na rdzę w Bertonkach najpierw zarzekają się, że samochód jest bezwypadkowy i to na pewno wina Opla. Dopiero później okazuje się, że jednak było coś robione,


prawda.mam obecnie 5 opla astrę z niestety hb5d z 99r. i rdza wchodzi na nadkole ale już było coś wcześniej robione

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 września 2013, o 07:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
ryba1 napisał(a):
a nie od 2005 gdzie została całkowicie przeniesiona produkcja


z tego co kojarzę to mówił o 2003 ale być może coś pomieszałem i chodzi o 2005 ;) w każdym bądź razie mowa była o gliwickich produktach

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2016, o 17:16 
Witam wszystkich :)

Odkopię temat żeby nie zakładać nowego.
Ostatnio kupiłem Bertonkę z 2000r. Podczas oględzin wyglądało wszystko ok, dopiero w domu jak zabrałem się za czyszczenie nadkoli i ich konserwację, po zerwaniu "konserwacji" moim oczom ukazał się taki widok:


Obrazek

Teraz pytanie co najlepiej zrobić?
1. Kupić na allegro nadkole (koszt 50zł) wyczyścić, zabezpieczyć i wsadzić na miejsce.
2. Reperaturka
3. Kupić cały bok i dać do blacharza? (ta opcja przeraża mnie kosztowo).


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2016, o 19:52 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
wyciac wsio w cholere i zrobic czyli tylko blacharz bo pozniej koszta beda 3x

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL