Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 11:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Witam,

Od momentu kiedy miałem wymieniany rozrząd (na łańcuchach) pojawiło mi się mało przyjemne drżenie kokpitu. Prócz samego drżenia dochodzi jeszcze nieprzyjemny ogłuszający dźwięk. Oby dwa efekty zaczynają mieć miejsce dopiero od 2.000 obrotów i im bardziej wciskam pedał w dechę to i drżenie i hałas rośnie (nie ma znaczenia czy jadę czy stoję czy bieg jest wrzucony czy też nie). Sprawdziłem już w ASO: ustawienie rozrządu - poprawne, wszystkie poduszki pod silnikiem - w bardzo dobrym stanie, cały układ dolotowy - poprawnie założony. Szczerze to już nie mam pomysłów co może być przyczyną.

Jeśli ma ktoś jakieś pomysły to czekam na podpowiedzi ;)

Pozdrawiam

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 14:21 
Siema,

1. Sprawdź ustawienie rozrządu gdzie indziej, nie w ASO. Ja do nich nie mam zaufania :)
2. Co się stało, że wymieniałeś rozrząd? (moja ciekawość)

Pozdro


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Musiałem wymienić rozrząd bo stary był już na wykończeniu (chodził gorzej niż diesel) i wymieniałem go w takim "zaprzyjaźnionym" warsztacie. Wg nich wszystko zostało dobrze założone ale nie miałem co do tego pewności i pojechałem z tym do ASO żeby sprawdzili czy faktycznie jest wszystko dobrze poskładane i oni potwierdzili że wszystko jest ok.

Poczekam jeszcze może ktoś inny będzie miał "pomysł na" a jak nie to pojade i jeszcze raz sprawdzę ten rozrząd gdzie indziej.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 14:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
A przed wymianą rozrządu też to się pojawiało?...drgania przenosi silnik...są poduszki itd...ale mogli nie dokręcić...ja tam bym sam sprawdził to...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 14:46 
Offline

Dołączył(a): 31 października 2008, o 12:29
Lokalizacja: Bytom
Silnik: Z22SE
Kolego miałem takie same obawy co piszesz i to była wina przestawionego rozrządu o jeden ząbek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Przed wymianą tego nie było. poduszki pod silnikiem ponoć dokręcone. Skoro GEX3 mówisz że miałeś identyko to chyba w przyszłym tygodniu będę musiał znaleźć jakiś warsztat który się tym zajmie.

I teraz pytanie. Czy zna ktoś warsztat który się tego podejmie i oczywiście dobrze to zrobi z okolic: katowice, mysłowice, jaworzno, sosnowiec, itp ?

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 15:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Tak z ciekawości ile dałeś za graty bez robocizny? Oryginał, czy zamiennik?

Ile masz przelatane, że tak głośno było łańcuch słychać? Ja mam ponad 210 tkm i odpukać jest cichutko.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 15:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
szczerze to już nie pamiętam ile płaciłem ale wiem że bardzo ale to bardzo przepłaciłem ;// tak to jest jak się człowiek śpieszy i nie sprawdza cen. ponoć orginał ale teraz to już we wszystko uwierzę. jakieś 164 000 miałem jak mi zaczął latać. ja ponoć miałem łańcuch z tą wadą fabryczną dla tego tak wcześnie zaczął latać.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 16:20 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
To twoja bertona nie była na akcji naprawczej? Moja była w szwajcarii jak miała coś pomiędzy 60-80 tkm, już zapomniałem dokładnie. Generalnie to wszystkie miały wade do któregoś rocznika. To i tak bardzo długo wytrzymał, bez wymiany dyszy. Mam nadzieje, że mechanicy nie zapomnieli wymienić tej dyszy smarującej łańcuch, z jak się nie myle 3 na 7 mm. Bo tamta pewnie już ledwo co przepuszczała olej i z tąd ten hałas, bo łańcuch prawie nie był smarowany. Bo niewiem, czy wiesz, ale w tej akcji chodziło właśnie o wymiane dyszy, a łańcuch wymieniali przy okazji.

! micho90, nie rób offtopa!
Temat dyszy i rozrządu jest dokładnie opisany na forum.
DAN

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 16:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
z tego co wiem to nie wszystkie bercie były zapraszane na darmową wymianę w ASO. Nie wiem jak poprzedni właściciel podszedł do tematu (może nawet nie wiedział).
W warsztacie wymienili calutki zestaw to wiem bo dostałem wszystkie części ze starego rozrządu ;)

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 19:24 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
To upewnij się, czy wśród tych części starych jest dysza :) , żeby nie wyszła kaszana :P .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
To wszystko dostałem w pudełku z powrotem (stary rozrząd).
Brakuje tutaj paru śrubek bo zostawiłem je mechanikom. Mi się one do niczego nie przydadzą a im pewnie tak.

Obrazek

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 21:06 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Co prawda patrze na tel, ale wydaje mi się, że to najmniejsze po lewej to powinna być dysza :) .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 22:35 
Offline

Dołączył(a): 31 października 2008, o 12:29
Lokalizacja: Bytom
Silnik: Z22SE
u mnie wykryli to w autoekonomice na Miechowicach http://www.autoekonomika.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2013, o 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
no powiem ci że niezły kawałek tam bym miał od siebie. A pamiętasz ile czasowo zajęło im to ustawienie tak jak ma być i ile cię za to skasowali ?

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL