Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 18:05

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nieseryjny MID
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:10 
Gromix napisał(a):
Kupiłem ten mid wraz z Lokim z Czech. Przy kupowaniu 2 midów wytargowalismy darmowa przesylke wiec zle nie jest ;)
Mid moim zdaniem jest duzo lepszy od serii. Posiada duzo funkcji jak pojemnosc paliwa w baku, napiecie akumulatora, obroty (RPM), dokladna predkosc pojazdu, srednie spalanie itp... posiada duzo wiecej funkcji a czyta je bezposrednio z komputera, których seria mid nie podaje. Mozna wybrac kilka kolorów swiecenia. Mid jest podswietlany technologia jak telewizor LCD, gosc mowi ze nie ma mozliwosci zeby kiedykolwiek jakiekolwiek pixele sie wypalily. Jest wiekszy i duzo bardziej czytelny ;)
Co do podlaczenia to tak jak normalny mid - 32-pinowe wejscie podlacza sie jak normalny mid i nic nie trzeba kombinowac. Przykreca sie rowniez tak samo jak zwykly mid - na 2 srubki po bokach.

Obrazek[/url
Mid kosztuje ok 330 zł po przeliczeniu na polskie. Wysylki nie obejmuje, bo zakładam ze skoro ja z Lokim zamawiajac 2 sztuki wynegocjowaliśmy darmowa przesylke, robiac forumowe zamówienie 3+ sztuk da rade z nim wynegocjowac nie tylko darmowa wysylke, ale ogolnie obnizke w cenie za sztuke. Niech jedna osoba z Was ponegocjuje z nim, dogadac sie z nim mozna po angielsku.
Powiem tylko ze te 330 zł to nie duzo, biorac pod uwage ze mid to bardzo chodliwa rzecz tu jak i na alledrogo (Loki sprzedał bodajze w kilka dni na alledrogo). Mid jest wart ok ~250 zł, takze duzo dokladac nie trzeba. Kazdy oczywiscie inaczej moze do tego podchodzic, ja z Lokim podszedłem wlasnie tak i wyszlo ze po sprzedazy swojego mida, dolozylismy naprawde grosze.
A moim zdaniem ten czeski mid to naprawde super sprawa biorac pod uwage ze czyta 2x wiecej rzeczy z komputera niz seryjny mid, w dodatku jest wiekszy i duzo bardziej czytelny. Jezeli chodzi o bledy to pokazuje wszystkie i jest kompatybilny z całym koputerem, czyli pokazuje bledy takie jak niski poziom oleju, plynu chodniczego, do wycieraczek itp... dosłownie wszytko. Mam ten mid od kilku miesiecy i nie zaluje ani jednej wydanej na niego złotówki - to samo pewnie powie Loki.


A jak to jest z silnikami? Rozumiem, że zamawiamy pod odpowiedni silnik, który mamy i taki dostajemy? Czy sami programujemy lub wybieramy?

Bo jeśli chodzi o urządzenie firmy veramon to jest jeszcze ciekawy "bajer" z klimatyzacją jeśli ktoś ma manualną... tzw. "kontrola klimatu"...

Pozwolę sobie zacytować z innego forum "Manetką zadajesz w kompie temperaturę, jaka Ci pasuje. Czujnik temperatury wyprowadzasz w miejsce, gdzie chcesz ją kontrolować. Komputer stara się utrzymywać stałą temperaturę w miejscu czujnika samodzielnie załączając i wyłączając klimę w razie potrzeby, aby temperatura pozostawała taka, jaką wybierasz" "ustawiasz w opcjach progi włączenia /wyłączenia klimy (jak dobrze pamiętam to chyba jest -5C /+5C np. ustawiasz próg 2C i temp.23C włączy klimę jak będzie 25C wyłączy jak będzie 21C"

Loki napisał(a):
Co do silników to również ustawiamy sobie odpowiedni w menu serwisowym, tak samo jak rozmiar opon.
Taki bajer o którym piszesz również jest w czeskim MID. I również mam to zamontowane. Do MID`a podpięty jest zewnętrzny czujnik temperatury umieszczony w kabinie oraz kostka pod włącznik klimy. Zadajemy żądaną temperaturę oraz tzw. histerazę czyli przy ilu stopniach odchyłki od zadanej temperatury ma się załączać klima, i pracą klimatyzacji zawiaduje od tej pory MID. Funkcję można dowolnie włączać i wyłączać, działa również normlanie przycisk od klimy.


Bo pewnie mówimy o jednej i tej samej firmie?
http://veramon.czweb.org/pl_index.html

Moim zdaniem dość ciekawie wygląda to urządzenie


Góra
  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:24 
Dokładnie o tej firmie rozmawiamy.

I jeszcze moje odpowiedzi na pytania:
DJMazi napisał(a):
MID (Żółto-zielony wyświetlacz): 1.920,- Kč
MID (Niebiesko-biały wyświetlacz): 1.950,- Kč
MID (Czarno-biały wyświetlacz): 1.980,- Kč

Kabel do modulu 32-pin: 150,- Kč
Złącze dźwigni: 40,- Kč
Wewnętrzny czujnik temperatury: 150,- Kč
Rele klimatyzacji: 150,- Kč
Zestaw do montażu: 150,- Kč
Transoptora z przewodami: 80,- Kč

Co daje nam : 2670 Koron

I moje pytanie co to jest :

Złącze dźwigni ?? Kabel do modulu 32-pin (czy to kabel podłaczony od mida do naszego wejścia ? czy nie trzeba go kupować ?

Rele klimatyzacji ?? co to :) ?

Kabel do modułu 32-pin - kupujesz tylko jak przechodzisz z TIDa
Złącze dźwigni - to nic innego jak kostka do manetki, jak ktoś przechodzi z TIDa.
Rele klimatyzacji(przekaźnik do klimy) to właśnie jest ta kontrola klimatyzacji.
Zestaw do montażu to nic innego jak kilka trytytek i jakieś koszulki termokurczliwe,izolacja, nie warto.
Transoptra jest tylko do jednego silnika Z14XEP,zabezpiecza komputera silnika.


Góra
  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 listopada 2011, o 17:59
Lokalizacja: Głubczyce (okolice)
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Dziękuję za odpowiedz ja jestem chętny na tego mida może ktoś się dogada z kolesiem i zrobimy listę chętnych.

_________________

DJMazi Astra Coupe



http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11767



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:37 
Czyli mamy rozumieć, że do "bajeru" klimatyzacji czyli zrobieniu w niejaki sposób z manualnej klimatyzacji "climatronic" potrzebne są nam dodatkowo:
Wewnętrzny czujnik temperatury (150,- Kč) oraz Rele klimatyzacji (150,- Kč)?


Góra
  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:48 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lipca 2012, o 00:47
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Pila
Imię: Kris
Silnik: Z22SE
damicz napisał(a):
Czyli mamy rozumieć, że do "bajeru" klimatyzacji czyli zrobieniu w niejaki sposób z manualnej klimatyzacji "climatronic" potrzebne są nam dodatkowo:
Wewnętrzny czujnik temperatury (150,- Kč) oraz Rele klimatyzacji (150,- Kč)?


Dokladnie!

@ Mazi

Ja sie jeszcze dogaduje o originalnym "mid", jezeli cos z tym nie wyjdzie pisze sie na liste i biore ten z czech. Tak jak wam juz pisalem cena bez zadnych dodatkow okolo 320zl + przesylka. Jak bedzie trzeba to jeszcze znim pochandluje.

Pozdrawiam

_________________
Nie jezdzimy szybko, latamy nisko! Moje Tornado ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=13137&start=315

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 19:56 
Kris6565 napisał(a):
a sie jeszcze dogaduje o originalnym "mid", jezeli cos z tym nie wyjdzie pisze sie na liste i biore ten z czech. Tak jak wam juz pisalem cena bez zadnych dodatkow okolo 320zl + przesylka. Jak bedzie trzeba to jeszcze znim pochandluje.

Pozdrawiam


Uważam, że jak brać to już z tym od klimatyzacji, 300 koron to nie aż tak dużo (Przy kursie 0,16 niecałe 50 zł) a uważam to za przydatną rzecz. I przy większym zakupie są większe szanse, że będzie taniej
... swoją drogą nie wiem jak jest z przelewami za granicę... gdzieś czytałem, że nie są to małe sumy (nawet 50-80 zł!)


Góra
  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 listopada 2011, o 17:59
Lokalizacja: Głubczyce (okolice)
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Dla tego jestem w stanie pojechać do Czech i załatwić tą sprawę myślę że wyszło by taniej jak za przelewy do Czech.
Wymiana waluty jest wtedy nie kożystna.
Jak już wspominałem teraz jadę do Ostrava 12.08
Następny wyjazd do Ostrava mam 24.08 myślę że to by była dobra data gdyż to piątek.
Jeśli koleś by się zgodził np za

350zł Sprzedać jak dla mnie niebieskiego + Wewnętrzny czujnik temperatury + Rele klimatyzacji
jak coś myślcie co i jak.
Kris niech koleś da np cenę dla 5 osób i odbiór osobisty,

_________________

DJMazi Astra Coupe



http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11767



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 20:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
! To jest dział techniczny i tylko takie informacje mają się tu znaleźć!
Jeżeli chcecie się dogadywać co do zakupów i cen to w dziale Reklama.
DAN

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 21:06 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 marca 2009, o 01:39
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Imię: Tomek
Silnik: inny
Za przelew grosze by sie zaplacilo, jakby w Czechach było euro. Z racji ze jest inna waluta przelew faktycznie kosztuje troche z Lokim zapłacilimy bodajze ok 50 zł za przelew (chyba ze ktos ma super konto i ma przelewy na caly swiat za grosze). Czy to jest tak duzy koszt jezeli zlozy sie na to kilka osób? Wszyscy przeleja kase do jednej osoby a ta zrobi zbiorowy przelew.

_________________
HUMMART.pl - sklep z naklejkami!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 22:55 
Hmmm ja tez sie zastanawiam nad tym MIDem, ale narazie mam tylko TID. Czy ktoś mógłby mi powiedziec co będzie na tym MIDzie wyświetlane?? Radio mam nieseryjne.


Góra
  
 
PostNapisane: 30 lipca 2012, o 23:42 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lipca 2012, o 00:47
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Pila
Imię: Kris
Silnik: Z22SE
Funkcje komputera pokładowego:
- Chwilowe zużycie (l/g, l/100km)
- Średnie zużycie (2 niezależne pomiary)
- Średnia prędkość (2 niezależne pomiary)
- Zużytego paliwa (2 niezależne pomiary)
- Odległość pokonana (2 niezależne pomiary)
- Zakres
- Stoper
- Prędkość pojazdu
- Prędkość obrotowa silnika Wyświetla
- Napięcie akumulatora samochodowego
- Ilość paliwa w zbiorniku
- Pomiar temperatury zewnętrznej
- Pomiar temperatury wewnętrznej (z opcjonalnym czujnikiem)
- Taksometru
- Zegar

Funkcja sterowania:
- Sprawdź ładowania akumulatora
- Poziom oleju (z zewnętrznym czujnikiem).
- Poziom płynu chłodzącego (z zewnętrznym czujnikiem)
- Poziom płynu w aerozolu (z zewnętrznym czujnikiem)
- Sprawdź przegrzania silnika
- Sprawdź hamulca płyty (z zewnętrznym czujnikiem)
- Sprawdzić napięcie na światła hamowania
- Sprawdzić przełącznik hamulca
- Sprawozdanie z drogi lodu
- Sprawdź światła hamowania (przez U Check Control)
- Reflektor Sprawdź (przez U Check Control)

Dodatkowe funkcje komputera pokładowego:
- Realizacja światła do jazdy dziennej (z zewnętrznego relay)
- Immobilizer (z zewnętrznego relay)
- Kontrola Man. klimatyzacja (z zewnętrznego relay oraz czujnik temperatury)

Service komputer pokładowy:
- Język
- Zmiana kodów bezpieczeństwa
- Ustaw immobilizer
- Dostosuj rozmiar opon
- Ustaw liczbę impulsów na jeden kilometr
- Ustaw typ silnika (ECU)
- Korekta konsumpcji
- Wielkość zbiornika
- Funkcja wyświetlania radio
- Opcjonalne funkcji wyświetlacza
- Funkcje sterowania
- Zegar
- Regulacja jasności ekranu (bez względu na dzień/noc)
- Dostosuj początkowej napis
- Reset (oryginalna upload ustawień)

_________________
Nie jezdzimy szybko, latamy nisko! Moje Tornado ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=13137&start=315

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2012, o 07:08 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Mnie z deczka irytuje ten mid...
Potrafi się całkiem wyłączyć, czasami się wszystko kasuje, literki się potrafią przesunąć poziomo o jeden pixel, wczoraj spalanie średnie po 150km przeskoczyło z 10l na 8 a potem na 9, czasami spalanie chwilowe pokazuje 0, kilka razy pokazuje jakieś znaki na całym wyświetlaczu typu **&^&
Resetowałem go kilka razy przez wyjęcie wtyczki, dobrze, że nie muszę wyciągać do tego celu panela tylko sobie podważę w minutę.
Ogólnie to śmierdzi mi ten mid tanią chińszczyzną...
Dobrze, że nie ma problemów z reklamacją, mam podesłać Davidowi do wymiany modułu kontrolnego.
Zauważyłem, że pitoli się jak jest ciepło i samochód stoi na słońcu, wtedy kolor mida zmienia się z zimnego niebieskiego (jak jest chłodno) na fioletowy.
Jakbyście mieli podobne dziwne sytuacje to dajcie znać, bo nie wiem czy ja mam pecha czy one tak po prostu mają.
Plus za masę ciekawych funkcji, przydatne jest wyłączenie funkcji kontrolnych jak sprawdź olej czy sprawdź światła stop.
Jaki macie komunikat przy niskim poziomie płynu chłodniczego? U mnie pisze "sprawdź poziom pralka"...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2012, o 07:58 
mariocccp napisał(a):
Mnie z deczka irytuje ten mid...
Potrafi się całkiem wyłączyć, czasami się wszystko kasuje, literki się potrafią przesunąć poziomo o jeden pixel, wczoraj spalanie średnie po 150km przeskoczyło z 10l na 8 a potem na 9, czasami spalanie chwilowe pokazuje 0, kilka razy pokazuje jakieś znaki na całym wyświetlaczu typu **&^&
Resetowałem go kilka razy przez wyjęcie wtyczki, dobrze, że nie muszę wyciągać do tego celu panela tylko sobie podważę w minutę.
Ogólnie to śmierdzi mi ten mid tanią chińszczyzną...
Dobrze, że nie ma problemów z reklamacją, mam podesłać Davidowi do wymiany modułu kontrolnego.
Zauważyłem, że pitoli się jak jest ciepło i samochód stoi na słońcu, wtedy kolor mida zmienia się z zimnego niebieskiego (jak jest chłodno) na fioletowy.
Jakbyście mieli podobne dziwne sytuacje to dajcie znać, bo nie wiem czy ja mam pecha czy one tak po prostu mają.
Plus za masę ciekawych funkcji, przydatne jest wyłączenie funkcji kontrolnych jak sprawdź olej czy sprawdź światła stop.
Jaki macie komunikat przy niskim poziomie płynu chłodniczego? U mnie pisze "sprawdź poziom pralka"...


Miał ktoś jeszcze do czynienia z tym MIDem? Jestem zainteresowany jego kupnem, ale jeżeli to zwykły ::bleeee to chyba jeszcze poczekam


Góra
  
 
PostNapisane: 31 lipca 2012, o 09:25 
grzehu napisał(a):
Miał ktoś jeszcze do czynienia z tym MIDem? Jestem zainteresowany jego kupnem, ale jeżeli to zwykły ::bleeee to chyba jeszcze poczekam


Tez chcialbym sie najpierw tego dowiedziec. A jak myslicie oplaca sie bardziej kupic juz z czech manetke do sterowania czy kupić na allegro?


Góra
  
 
PostNapisane: 31 lipca 2012, o 09:26 
mariocccp napisał(a):
Jakbyście mieli podobne dziwne sytuacje to dajcie znać, bo nie wiem czy ja mam pecha czy one tak po prostu mają.
Jaki macie komunikat przy niskim poziomie płynu chłodniczego? U mnie pisze "sprawdź poziom pralka"...

U mnie żaden z wymienionych przez Ciebie problemów nie występuje. Co do polonizacji, to pozostawia ona jeszcze trochę do życzenia. Komunikat o płynie chłodniczym w moim egzemplarzu jest już poprawiony, ale są inne błędy. Może pokuszę się o wypisanie ich i wysłanie mailem do producenta aby poprawił w przyszłych wersjach :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL