Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 października 2010, o 15:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Problem jest taki, po zdjeciu kola okazalo sie, ze prawy tylny zacisk ma luz i rusza sie na boki. Podczas jazdy ten luz powoduje stukanie.
Zacisk zostal rozebrany, przesmarowany smarem miedziowym zostal ten bolec (patrz zdjecie nizej) i otwor, w ktory on wchodzi i zacisk sie usztywnil, przez tydzien byl spokoj. Teraz zapewne albo smar zostal wypchniety albo sie juz ulozyl i zacisk dalej ma luz. Problemem jest ten bolec/prowadnica czy jakkolwiek to sie nazywa, zaznaczony na zdjeciu ponizej.

Co z tym zrobic?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 października 2010, o 19:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
Hay u mnie dokładnie to samo, tylko że z lewej. I też mam Boscha. Bolec zdaje się występuje w zestawach naprawczych, gorzej jak masz do wymiany ten element, w który bolec wchodzi.
Ja się zbieram za zakup nowego zacisku (albo od razu dwóch).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 października 2010, o 21:26 
Też słyszę jakieś grzechotanie w swojej QP, teraz podejrzenie pada na zaciski, ale czy w waszym przypadku miało to wpływ na hamowanie? Wczoraj miałem sprawdzane heble i nie było żadnych problemów- łapią mocno i równo. Na drodze też żadnych niepokojących objawów, poza cichym stukaniem.


Góra
  
 
PostNapisane: 23 października 2010, o 12:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Na sile hamowania to nie wplywa, jedynie walor estetyczny i pukanie jakbym jechal rozpadajacym sie Fiatem 125p.
Artee gdybys mogl mi zlinkowac zestaw naprawczy z tym bolcem to bede wdzieczny, poki co wszystkie zestawy ktore widzialem mialy same uszczelki, gumki i inne takie pierdoly. Natomiast jesli wyrobila sie ta dziura, w ktora wchodzi owy bolec to zapewne nie pozostaje nic innego jak szukanie drugiego zacisku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 października 2010, o 15:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
Hay niestety Ci tego nie podam, bo mi to mechanik zamawiał, a że nic nie dało to po prostu zwrócił. Wiem, że brał z Intercarsu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2010, o 12:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Dobra, napisalem maila do Intercarsu czy to maja bo w ich katalogu niestety nie znalazlem. Pamietasz ile orientacyjnie kosztowal ten zestaw?
Jeszcze jedna sprawa, skoro ten bolec jest wykrecany to moze obrocenie go o 90 stopni cos da?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2010, o 15:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Cytuj:
Jeszcze jedna sprawa, skoro ten bolec jest wykrecany to moze obrocenie go o 90 stopni cos da?

a jak sobie dasz dupe ogolic, to pewnie jeszcze wlosy bedziesz chcial spowrotem ?
LUDZIE !!!
To sa hamulce, na czym chcecie oszczedzac ?
Mozna oszczedzac, ale kosztem wlasnego bezpieczenstwa czy nawet zycia ???
Zacznijcie myslec, albo sprzedajcie auto jak nie macie kasy na jego utrzymanie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2010, o 17:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Skoro jest on symetryczny z kazdej strony to jaki problem widzisz w obroceniu go? Wesol mial dobry pomysl i tyle.
Porownania do golenia dupy nie chce mi sie nawet komentowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2011, o 21:14 
Odkopię temat :)
Hay rozwiązałeś temat ze stukającym zaciskiem? Jeśli tak to w jaki sposób?
U mnie wygląda, że problem jest taki sam i chyba pozostanie wymiana całego zacisku z jarzmem...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2011, o 22:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Wiesz co, kupilem nowy (nowy, z allegro po regeneracji) zacisk i zalozylem. Potem sie okazalo, ze to nie ta strona stukala, po paru czyszczeniach, rozbieraniach i skladaniach i niemalej ilosci smaru miedziowego przestalo. Wiec jaka de facto byla diagnoza to nie wiem i licze na to, ze problem nie powroci. Odnosnie jeszcze kupionego zacisku to spieprzyl sie mechanizm recznego i musialem zalozyc stary, kupowanie gowna po regeneracji odradzam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 czerwca 2011, o 22:23 
to stukanie na wybojach czy ciągłe dudnienie podczas jazdy, jak to się objawia??


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2011, o 03:00 
U mnie dźwięk jest taki jakby podskakiwały na dołach luźno ułożone narzędzia w metalowym pojemniku.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2011, o 07:44 
ja ostatnio musialem przetoczyc tarcze bo miala lekkie bicie podczak hamowania lekko mi bujalo buda. i wszystko ladnie juz nie buja kilka dni dobrze a tu nagle jak wjezdzam w dziury to slysze takie dziwne pukanie takie gluche nie wiem moze to tez zacik. myslalem ze moze amortyzator ale mam dobre. wiecie jak mozna sprawdzic czy to napewno zacisk??


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2011, o 08:58 
Zahamuj lekko na nierównościach. Dzięki temu usztywni się zacisk i sprawa się wyjaśni.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2011, o 12:06 
U mnie problemem chyba jest klocek więc kontynuuję temat w tym wątku:
viewtopic.php?f=32&t=8324


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL