Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 11:18 
Ale po jakim czasie? To jednak podzielić na dwa razy, czy zdążę pomalować po rozrobieniu całości?


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 11:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
Ale po jakim czasie?


nie pamiętam dokładnie ale chyba coś około 3 godzin.zdążysz całość pomalować a potem jeszcze poprawić

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 13:31 
Malowałem motipem na srebrny kolor dokładnie rok temu i nic nie odchodzi trzyma kolor jak głupi. Pamietaj aby dokładnie oczyściić zaciski z rdzy, odtłuścic tym sprayem co masz w zestawie. Z mlowaniem sie nie spiesz nie schnie tak szybko. Ja sobie podzieliłem prace na dwa dni oś przdnia i tylna.
Nie maluj przy niskiej temperaturze powietrza, ma być >10 panującej w miejscu pracy


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 13:38 
Caballero wlać od razu całą tubkę utwardzacza do farby? Jaką zrobić przerwę przed położeniem drugiej warstwy- godzinkę, czy wystarczy 20minut?


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 13:56 
Jęzeli wlejesz całą tubke to musisz jednego dnia pomalować wszystkie zaciski. Nastepnego dnia nie da sie juz tak ładnie polożyć. Ja odmierzylem sobie taką proporcje utwardzacza i farby aby starczyło mi na pomalowanie jednej osi.

Malowanie jednego trwało ok 40 min troche długo bo ja taka dokładna bestia jestem. Przerwy byly takie jak napisane na opakowaniu chyba 20 min. Pełna twardość farba uzyskuje w zalezności jak grubo malowane, ale nie wcześniej jak po 48 godzinach.


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 14:06 
A ile warstw położyłeś? Podobno kryje bardzo dobrze i dwie wystarczają w zupełności.


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 14:09 
Położyłem tyle na ile mi farby starczylo, na przód 3 warstwy na tył 2


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lutego 2011, o 14:18 
Dzięki Caballero za pomoc, to praktycznie wszystko, co chciałem wiedzieć, ale jak jeszcze będziesz miał jakieś sugestie, to pisz. Pozdro.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 17:17 
Teraz mnie naszło po za kłopotem z odnowieniem felg - jaki kolor wybrać ;)
teraz czas na zaciski co do koloru to srebro lub niebieski (zależne jaki kolor będzie na felgach) tylko największy kłopot czym malować sprayem czy pędzelkiem i jaką wybrać farbę ??? do wysokich temp czy zwykłą np hammerite

Co do przygotowania powierzchni pod malowanie to to dobrze oczyścić i odtłuścić powierzchnię.
W poprzednim aucie stosowałem spray do malowania zacisków i bębnów efekt ok (kilka warstw) od razu po malowaniu i krótkim użytkowaniu po dwóch sezonach efekt mizerny (farba w sprayu z firmy motip - jak dobrze pamiętam)


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 17:38 
farba śnieżka a nie hammerlite. Tylko i wyłącznie pędzel, wiertarka z papierem i czyśc dokładnie do połysku. Musi wyschnąć! Sprawdzone na 3 autach. Połysk wysoki przez 2 sezony i dalej się trzyma


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 18:11 
Driver_Kaskader napisał(a):
farba śnieżka a nie hammerlite. Tylko i wyłącznie pędzel, wiertarka z papierem i czyśc dokładnie do połysku. Musi wyschnąć! Sprawdzone na 3 autach. Połysk wysoki przez 2 sezony i dalej się trzyma


śnieżka ????


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 19:39 
tak śnieżka albo jedynka ale na 90% ta pierwsza. Efekt gwarantowany zobacz u mnie jak wyglądają zaciski


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 21:25 
Dałem zaciski do piaskowania i malowania proszkowego, wieczorem zawiozłem, na drugi dzień były gotowe. Licha fotka, robiona na szybko telefonem: Obrazek
Fakturka na czerwonym to tylko kwestia jakości aparatu w telefonie, na żywo powierzchnia zacisków jest bardzo gładka i błyszcząca.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 21:36 
PiotrPP kawał dobrej roboty :D farba użyta do malowania odporna na temp. czy normalna ??


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 22:04 
Farba proszkowa, nie ma prawa odpaść od zacisków pod wpływem, niewielkich zresztą, temperatur na zaciskach, chyba, że zostanie mechanicznie uszkodzona. Ale nawet wtedy nie odpada płatami, jedynie uszkodzony fragment.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL