Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 17:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 września 2010, o 18:39 
Mnie sie wydaje że to siletnblocki ale nie jestem pewien, hałas dochodzi od strony kierowcy.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 18:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
gumy od stabilizatora na 99%

ew. łączniki stabilizatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 18:43 
no właśnie też tak gdzieś słyszałem,dobra znalazłem cene 20zł za nowy jedna sztuka. A jak sprawdzić czy to stabilizator czy silentblok? Aha są dwie wersje plastikowa czyli taki jaki mam obecnie i metalowy, jaki założyć?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 23:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
np: sworzeń.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 23:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
plastikowy zakladaj, ale jakiejs markowej firmy a nie najtanszy z allegro za 20 pln...

ale najpierw podjedz na stacje diagnostyczna i sprawdz czy to na pewno to...
bo moga byc to gumy stabilizatora a to nie to samo co laczniki...
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 09:58 
sjR thx ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 14:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dzisiaj wymienilem sworzen wahacza:) i juz nic nie tlucze:) najgorzej bylo roznitowac to cholerstwo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 16:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Jurand napisał(a):
najgorzej bylo roznitowac to cholerstwo...




trzeba było kątówką przyszlifować

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 17:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
tak zrobilem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 20:15 
sjR napisał(a):
podjedz na stacje diagnostyczna


Najgorsze jest to, że jak ma jeden element mocniej wytłuczony a inny słabiej to tego drugiego na szarpakach nie wykryją.
No chyba, że tylko u mnie we wsi takie mogiki pracują Oo


Góra
  
 
PostNapisane: 21 września 2010, o 21:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
u mnie wszystko wyłapuja ;)
a to ze elementy w zawieszeniu wymienia sie parami to na stacji diagnostycznej chyba wiedza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 października 2010, o 17:38 
Wiecie co się tłukło?? Pojechałem dzisiaj na przegląd i mówie żeby zobaczył co mi się tłucze w zawieszeniu, facet woła mnie z przerażeniem i mowi że mam szczęście że sie nie zabiłem. Okazuje się że genialny mechanik jak robił przegub wewnętrzny to zapomniał skręcić sworzeń!!! Ten idiota tylko przykręcił palcami śrubę, na przeglądze facet wyciągnął ją bez kręcenia śrubą. Jezdziłem tak chyba ze 2 tyg predkośc 140-160niekiedy. Ku przestrodze zawsze radzę sprawdzać co zrobił mechanik bo w tigrze miałem podobną sytuację.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 października 2010, o 19:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Driver_Kaskader napisał(a):
Ku przestrodze zawsze radzę sprawdzać co zrobił mechanik bo w tigrze miałem podobną sytuację

Ku przestrodze to lepiej zmień mechanika, jak ci 2 razy taki numer odwalił.

PS. Wygrałem :P

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 października 2010, o 14:45 
Podepnę się pod temat. Byłem dziś zmienić oponki z przodu i przy wymianie mechanik stwierdził (na moja prośbę o sprawdzenie zawieszenia), że mam do wymiany mocowanie amortyzatora z prawej strony - przód. Stuki były odczuwalne podczas jazdy po nierównościach - stad moja prośba przy wymianie opon o sprawdzenie zawiechy. I teraz pytanie do Was... który element dokładnie jest do wymiany. Na 4um nic nie znalazłem niestety. Ja cały czas myślałem o odbojniku - mam rację. Dzięki za pomoc.

Pzdr
Cotlet


Góra
  
 
PostNapisane: 5 października 2010, o 22:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sie dowiedz co on miał dokładnie na myśli.
Na górze to poducha albo łożysko, a na dole to zwrotnica????

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL