Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 23:16 
radekastra wszystko się zgadza, tylko chodzi, że wszystko ma swoją cenę, jak już swap to się rozumie pod tym wszystko co potrzebne do przeróbki, a to niestety kosztuje. Fakt, czasy może nas nauczyły, że można wyrwać okazyjnie fajne -lub nie fajne auto za grosze, no ale podzespoły, a w tym wypadku hamulce nie kosztują tyle co tuzin jajek... ;)
Jak to mówią z gó*na bata nie ukręcisz, także Driver_Kaskader zacznij od wymiany płynu i odpowietrzenia układu jak mówł Adam, praktycznie to nic nie kosztuje, a różnice na pewno odczujesz. Płyn to materiał, który jak wszystko z biegiem czasu starzeje się i traci swoje płynno lepkościowe właściwości.


Góra
  
 
PostNapisane: 9 lipca 2010, o 09:39 
hbr gdyby swap zamknął się w 1200zł to by było ok. Zostanę przy seri tylko lepsze klocki + tarcze no i wymienie ten płyn.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 lipca 2010, o 08:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
Jeśli już chcesz wymienić klocki i tarcze to mogę ci polecić ATE PowerDisc w komplecie z klockami. Na allegro są w granicach 500 PLN za komplet. W zupełności do jazdy codziennej miasto, trasa wystarczy, sam u siebie mam taki zestaw i jestem zadowolony.
No i pamiętaj minus tarcz nacinanych to, szybciej zużywające się klocki.
Nie kupuj EBC, jak dla mnie (i nie tylko) jest to przereklamowany chłam za duże pieniądze.
Przy wymianie płynu hamulcowego pamiętaj, że musi być DOT4.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lipca 2010, o 15:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
yolk napisał(a):
Nie kupuj EBC, jak dla mnie (i nie tylko) jest to przereklamowany chłam za duże pieniądze


Z tym się niestety nie zgodzę, mam komplet EBC tarcze i klocki, na przodzie serie red, na tyle green.
Nie zaobserwowałem ani szybszego zdzierania klocków przy nawiercanej tarczy, a skuteczność hamowania jest o niebo lepsza niz seryjne.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lipca 2010, o 23:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Pawulon napisał(a):
a skuteczność hamowania jest o niebo lepsza niz seryjne.

A jak to sprawdzałeś?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lipca 2010, o 09:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
A jak to sprawdzałeś?

Jeździłem też na ATE i widzę co się dzieje przy hamowaniu z dużych prędkości.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lipca 2010, o 21:52 
Pawulon napisał(a):
yolk napisał(a):
Nie kupuj EBC, jak dla mnie (i nie tylko) jest to przereklamowany chłam za duże pieniądze


Z tym się niestety nie zgodzę, mam komplet EBC tarcze i klocki, na przodzie serie red, na tyle green.
Nie zaobserwowałem ani szybszego zdzierania klocków przy nawiercanej tarczy, a skuteczność hamowania jest o niebo lepsza niz seryjne.


Zgadza się, z dwa lata temu robiłem swap na tarcze 306mm z turbo i wstawiłem tarcze EBC ultimax nacinane oraz klocki green stuff. Hamulce pracują dużo lepiej i klocki wcale nie zużywają się szybciej.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 lipca 2010, o 23:06 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 października 2009, o 22:54
Lokalizacja: Łódź
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Ja też mam u siebie tarcze EBC i klocki green stuff i jestem bardzo zadowolony.Wcześniej miałem ATE.Jedyną rzeczą która może przeszkadzać jest to że te hamulce są o wiele głośniejsze od normalnych.Na pewno jest to spowodowane nacięciami na tarczach hamulcowych.A tak z ciekawości klocki Green Stuff wygrały test klocków hamulcowych magazynu GT lipiec/sierpień 2003r.

_________________
Suzuki Swift 1.0GL 53KM 2003r.
Astra Coupe Turbo 245 KM 371 Nm ''już zostały tylko miłe wspomnienia''
Audi S4 Avant quattro 344 KM 410 Nm
Opel Zafira B OPC 240 KM 320 Nm krzysiek44


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 13:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
Pawulon napisał(a):
Nie zaobserwowałem ani szybszego zdzierania klocków przy nawiercanej tarczy, a skuteczność hamowania jest o niebo lepsza niż seryjne.

Z zasady tarcze nacinane mają za zadanie lepsze odprowadzanie brudu i gazów powstających przy hamowaniu (gazy starające się odpychać klocek od tarczy gdy hamujemy). I niestety te nacięcia również podczas hamowania bardziej ścierają klocki hamulcowe. Oczywiście można założyć twardsze klocki tylko efektywność hamowania się pogorszy przy zimnych klockach ze względu na wyższe temperatury pracy.

Pawulon napisał(a):
Jeździłem też na ATE i widzę co się dzieje przy hamowaniu z dużych prędkości.

Na jakich ATE jeździłeś - seryjnych czy PowerDisc?

Ja jeździłem na tarczach EBC TurboGroove z klockami Green Stuf i na zestawie ATE PowerDisc zero różnicy, nawet tarcze Mikoda GT z klockami Ferodo DS dałyby porównywalny efekt.
Więc po co przepłacać za EBC?
Zrób sobie obiektywny test nowe klocki i tarcze EBC od nowego kompletu ATE jak odczujesz różnicę to moje gratulacje, bowiem większość ludzi porównuje nowe klocki i tarcze do tych które były już zużyte (ciekawe czy pamiętacie jak hamowała wasza astra na nowych seryjnych hamulcach). Seryjny zestaw ATE klocki i hamulce w mieście będzie praktycznie hamował bez odczuwalnej różnicy z zestawem ATE z tarczami PowerDisc, przy dużych prędkościach i częstym ostrym hamowaniu dopiero można odczuc różnicę ale nie jest ona jakaś porażająca (tak jak większość osób pisze).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 22:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
yolk napisał(a):
Zrób sobie obiektywny test nowe klocki i tarcze EBC od nowego kompletu ATE jak odczujesz różnicę to moje gratulacje, bowiem większość ludzi porównuje nowe klocki i tarcze do tych które były już zużyte (ciekawe czy pamiętacie jak hamowała wasza astra na nowych seryjnych hamulcach).
No i wszystko jasne w tej kwestii.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 23:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
No i wszystko jasne w tej kwestii.

Nie bardzo jest jasne, bo mój zestaw ATE ma najechane może z 10tyś km. i leży w garażu.
Po programie zmieniłem na EBC bo taki był mój kaprys i dalej będę twierdził uparcie, że ten zestaw hamuje dużo lepiej od poprzedniego.
Takie moje zdanie.
Każdy może mieć inne.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2010, o 19:30 
Pawulon napisał(a):
Polus napisał(a):
No i wszystko jasne w tej kwestii.

Nie bardzo jest jasne, bo mój zestaw ATE ma najechane może z 10tyś km. i leży w garażu.
Po programie zmieniłem na EBC bo taki był mój kaprys i dalej będę twierdził uparcie, że ten zestaw hamuje dużo lepiej od poprzedniego.
Takie moje zdanie.
Każdy może mieć inne.

Zgadzam się. Jest odczuwalna różnica między zwykłymi klockami (miałem nie mocno zużyte klocki oryginalne od nowości auta) a po włożeniu klocków EBC Greenstuff. Natomiast cenowa różnica jest duża, tarcze EBC Ultimax nie są tanie, no ale jak to zwykle bywa coś za coś.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 lutego 2013, o 22:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
i jak tam Panowie ? Liznął ktoś temat wymiany?:)))

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2013, o 11:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
maniek wpisz w allegro (i500 Astra OPC Calibra Turbo Zaciski BREMBO 308x25) marza mi sie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2013, o 11:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Tiaaaaa:)))...cena jest też nawet śmieszna:) ::tralala

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL