Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 11:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 20:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Driver_Kaskader napisał(a):
ale jak mam wymienić tylko tarcze na nawiercane to dobrze by było gdyby nie trzeba było wymieniać do nich klocków bo mam całkiem dobre.

przy wymianie tarcz KONIECZNA jest wymiana klockow.
Jak juz Ci wczesniej pisalem - wymien hamulce na oryginalne ATE (tarcze i klocki)
wymien plyn hamulcowy (z DOKLADNYM odpowietrzeniem)
i bedziesz zadowolony.
Driver_Kaskader napisał(a):
swoją drogą to ode mnie do miasta takai asfalt piękny położyli że po niżej 100 to nikt nie schodzi

no i co z tego ?
Ja mam pod nosem autostrady i latam po nich powyzej 250 km/h i mam oryginalne hamulce......
(pozatym - kto hamuje, ten przegrywa. ;) )




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 22:05 
ale nie zapominaj ze turbo ma 308 mm a nie 280 jak w 1.8..


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 22:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
radekastra napisał(a):
ale nie zapominaj ze turbo ma 308 mm a nie 280 jak w 1.8..
a Ty nie zapominaj, ze 1.8 nie jedzie 250 :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 23:21 
Polus ale 230 daje rade :D sam jechałem 220. Jakoś nie jestem przekonany żeby zakłądać oryginały wolę poeksperymentować. Teraz mam wakacje więc czemu by nie zrobić czegoś przy aucie. Nadal jestem ciekaw nawet teoretycznie czy trzeba wymienać pompe przy swapie i czy jarzmo też? Potrzebuje te 2 info ::coll wiem.... mało reformowalny jestem.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 09:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Driver_Kaskader napisał(a):
Polus ale 230 daje rade :D sam jechałem 220.


nie przesadzaj

Driver_Kaskader napisał(a):
czy trzeba wymienać pompe przy swapie i czy jarzmo też?


trzeba

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 12:53 
ryba1 to trochę za dużo roboty przy tym, zresztą nie wiem jak by sie zachowywało ESP.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 13:13 
Driver_Kaskader napisał(a):
Jakoś nie jestem przekonany żeby zakłądać oryginały wolę poeksperymentować.

ale Ty jesteś zakręt :D


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 13:24 
widzialem na stronie angielskiej gotowe kity aby zaminic rozmiar hamulców, na stronce http://www.courtenaysport.co.uk/ popatrz tam jest napisane co potrzeba...


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 19:03 
radekastra troche cena za wysoka, 780 funtów zaczyna robić sie nie opłacalne i chyba lepiej dołożyc kasy i kupić Turbo. Strona DBilas też ma ceny z kosmosu i coraz bardziej przestaje sie opłacac zrobienie jakiejkolwiek modyfikacji, przykładowo dolot 4tys zł ::klnie


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 19:18 
cena tak ale chodziło mi tez o to abyś zobaczył co bedzie potrzebne przy zmianie... ceny u Dbilasa sie nie zmieniają czyli gdy ktoś kupował kiedyś nową astre i miał naprzykład dołozyc ze 4 tyś zł za dodatkowe 30 koników to raczej nie jest wygórowana cena... ja tam skłaniam sie do kompletu ebc turbo groove na przód za 1000zł... cena tez spora, tanszą opcją bedą tarcze i kloci power disc z ate za 500zł kompelt na przód...


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 20:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
Temat był już wałkowany na tym forum, proponuję lekturę
viewtopic.php?f=32&t=3608


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 22:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Cytuj:
coraz bardziej przestaje sie opłacac zrobienie jakiejkolwiek modyfikacji, przykładowo dolot 4tys zł

Z takim podejściem nie bierz się za modyfikowanie wozidła bo nic dobrego z tego nie będzie.
Pozy tym dolot do 1,8 ::lol Nie żartuj
Może i dobrze że to tylko 1,8 bo gdybyś miał Turbo to pewnie czytalibyśmy o sposobach na 250KM za 1300zł...
Rozumiem, że masz ochotę pogrzebać ale czy warto wydawac krocie skoro:
1 - nowe hamulce nie będą wydajne przy tej budzie i motorze
2 - myślisz, że z fabryki wypuściliby hamulce które nie spełniałyby swojej funkcji przy tym motorku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 23:00 
ja nie wiem czemu kazdy łączy hamulce z motorem... Turbo ma lepsze hamulce ale ze 1.8 nie ma takich osiągów to dlaczego nie miłaby np. hamowac ze 120,140,160 km/h tak samo jak turbo czy też lepiej, lepsze hamulce to gwarancja bezpieczenstwa ze zatrzymamy sie przed przeszkodą czy tez tego ze gdy chcemy szybciej polatac mozemy przed zakrętem opózni hamowanie... wiadomo ze spełniają swoją funkcje ale zawsze mogą byc lepsze


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 23:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
radekastra napisał(a):
ja nie wiem czemu kazdy łączy hamulce z motorem... Turbo ma lepsze hamulce ale ze 1.8 nie ma takich osiągów to dlaczego nie miłaby np. hamowac ze 120,140,160 km/h tak samo jak turbo czy też lepiej,

Większe tarcze nie powodują, że auto lepiej hamuje. Chodzi o oddawanie ciepła z tarcz.
Dopóki nie męczysz auta na torze różnica będzie niewielka.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2010, o 23:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Właśnie miałem pisać, że w tym temacie była już poruszana kwestia temperatury ale DAN mnie ubiegł
Możesz nasze poczciwe 1,8 dusić do podłogi a hamulce fabryczne i tak będą wydajne i wystarczające - to logiczne - nikt z fabryki nie wypuści wozidła które wydajnie hamuje tylko przy jeździe emeryckiej a później to już się dzieje co chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL