Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 14:17 
Szukałem ale nic nie znalazłem sensownego, ostatnio sobie wymieniłem piastę w astrze i w sumie nie było aż tak dużo pracy jak co niektórzy mi mówili. Zastanawiam się czy żeby zmienić hamulce na te od turbo albo astry 3 OPC trzeba zmieniać zwrotnice? tarcze wiadomo że trzeba, czy pompe też trezba wymienić? węzyki tzreba dłuższe dać ale czy zaciski też trzeba wymienić? Klocki będą pasować od z18xe?


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 14:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Driver_Kaskader a po co Ci hamulce z turbo do 1.8?podaj chodź 1 argument po za tym że wizualnie ładniej wygląda większa tarcza

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 15:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
może kolega planuje potem zrobić swap silnika :)
zaciski i klocki od 1.8 nie pasują do turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 15:23 
ryba1 nad swapem zastanawiam się, 125km trochę za mało, ale jadąc golfem 4 130km stwierdziłem że hamulce u mnie są do d**y, tigra miała też już lepsze hamulce niż Z18xe. Jak wygląda sprawa z pompą trzeba by ją wymienić? Jeżeli jest tylko kwestia wymiany zacisków tarcz i klocków to taka przeróbka mnie interesuje. Ewentualnie gdybym został przy seri a wymienił tarcze na nawiercane dało by to efekty wymierne? Ps. ostatnio coraz bardziej lubię coś robić przy zawieszeniu i silniku.


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 20:07 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Driver_Kaskader napisał(a):
gdybym został przy seri a wymienił tarcze na nawiercane dało by to efekty wymierne?


dało by ale takie tarcze muszą mieć odpowiednią temp.żeby hamowały jak trzeba

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 20:51 
ryba1 ja dość dużo używam hamulców i przy moim stylu jazdy szybko się nagrzewają, na allegro są zimmermany nawiercane, jest znaczna różnica w porównaniu z oryginalnymi? Klocki mam prawie nowe po poprzednim wł, je też musiał bym wmienić koniecznie?( wiem że należało by kupić sportowe np EBC ale szkoda mi nowe klocki wyrzucic)


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 21:08 
ja teraz wymieniam tarcze to zdecydowałem sie na ebc turbo groove z tym że narazie nie znalazłem sklepu online gdzie sprzedają w opd rozmiarze, wszędzie rozmiar 308, z zimmermanów zrezygnowałem bo przczytałem na forum pare opinii że pękają;/ myślałem też o Courtenay ale te znalazłem jedynie w angli za 145 funtów wiec odpusciłem;/


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 21:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Driver_Kaskader
zaloz nowe hamulce w seryjnym rozmiarze, ale kup takie jak maja byc - czyli ATE.
Zmien plyn hamulcowy na nowy, a zobyczysz ze hamulce wcale nie sa takie do du*y w Coupe.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 22:48 
SirAdam w sumie klocki mam praktycznie nowe i płyn tez jedynie tarcze nie są za rewelacyjne ale tragedi nie ma, delikatny rant sie zrobił. Jak dla mnie to są kiepskie zwłaszcza jak jade we 4 os i załadowany.


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 23:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Driver_Kaskader napisał(a):
SirAdam w sumie klocki mam praktycznie nowe

Jakiego producenta sa tarcze i klocki ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 08:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Driver_Kaskader napisał(a):
SirAdam w sumie klocki mam praktycznie nowe i płyn tez jedynie tarcze nie są za rewelacyjne ale tragedi nie ma, delikatny rant sie zrobił. Jak dla mnie to są kiepskie zwłaszcza jak jade we 4 os i załadowany.


to daj owe tarcze do tokarza niech Ci stoczy rant.wymień płyn a uwierz mi że różnicę poczujesz.po za tym nie wiem co oczekujesz od hamulcy???żeby ze stówki w metr się zatrzymały?? ::haha .druga sprawa chcesz tarcze z turbo(zimmerman) ale klocki już bo szkoda Ci kasy bo masz nowe.albo robisz kompletny swap jak trzeba albo se daruj te kombinowanie.człowieku to hamulce czyli Twoje i innych bezpieczeństwo

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 10:59 
ryba1 gdyby dało się założyć hamulce z turbo bez wymieniania pompy to założe i nie bede załował na klocki, ale jak mam wymienić tylko tarcze na nawiercane to dobrze by było gdyby nie trzeba było wymieniać do nich klocków bo mam całkiem dobre. Wczoraj jak kilka razy zachamowałem to zauważyłem że za kazdym wciśniecem coraz gorzej hamowały i porównując wspomnianego golfa to bertone dla mnie ma kieeeepske heble. ot. swoją drogą to ode mnie do miasta takai asfalt piękny położyli że po niżej 100 to nikt nie schodzi ::tralala
SirAdam nie wiem jakiego producenta są, z początku piszczały ale teraz jest ok ::hmm
Co sądzicie o tarczach nawiercanych Mikoda?


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 11:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Po co Ci tarcze nawiercane ?? Na rajdy sie wybierasz ?? Jezeli chcesz, aby lepiej hamowaly do ruchu ulicznego to lepiej gladkie tarcze - lepiej hamuja, bo jest wieksza powierzchnia. Nawiercana zdaja egzamnin na rajdach, gdy jezdzisz gaz w podloge, hamulec w podloge :) Bo chyba, ze swoimi tak robisz - to polecam ceramiczne z porsche :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 11:36 
na rajdy się nie wybieram, nie tym autem, poprostu po zakrętach lubię wchodzić ostro i hamulce się przydają ostre. Dla mnie hamulec to podstawa. Zauważyłem że jak poodpinałem czujniki abs to z 70 zblokowało koła a jak jest ten cholerny abs to sie nie da hamować :[ To jak jest z tą pompą trzeba wymieniac ją?- pytam bo jeszcze nie jestem zdecydowany czy swap czy tylko tarcze wymienić.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 12:33 
Driver_Kaskader napisał(a):
Co sądzicie o tarczach nawiercanych Mikoda?


Znam parę osób co ma i sobie chwalą.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL