Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:40

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: słabe hamulce
PostNapisane: 14 czerwca 2010, o 22:27 
Witam
Ostatnio z dnia na dzień osłabły mi hamulce, pedał jest bardzo miękki i trzeba dobrze nadusić aby zahamować. Co ważne przy włączonym silniku jak pod pompuje hamulec 5 razy i przytrzymam wduszony, to pedał ustępuje prawie aż do samego końca. Czy to jest normalne? Dodam że płyn mi nie znika ze zbiorniczka wiec nie ma wycieku. Co może być problemem?


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2010, o 22:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
zapowietrzony uklad hamulcowy.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 00:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
poszly O-Ringi na tloczku w glownej pompie hamulcowej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 16:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
zostaje regeneracja, czyli koszt zakupu zestawu naprawczego do zaciskow za 35 zl na allegro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 18:11 
czy te o-ringi da się wymienić samemu?


Góra
  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 18:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
da się, ale musisz mieć jakieś pojecię, zrobi ci to kazdy mechanik za 50-100zl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 18:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Hmmm, to piszczenie Jurand co u nas wystepuje moze po uzyciu zestawu naprawczego takze by ustalo :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2010, o 19:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nowakmilosz napisał(a):
czy te o-ringi da się wymienić samemu?

Tylko i wylacznie jak sie jest fachowcem.
To sa hamulce, na nich "wisi" Twoje (i innych) zycie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2010, o 16:48 
U mnie od dzisiaj występuje taki sam problem z hamulcami. Wczoraj jezdziliśmy dość ostro czyli gaz i hamulec do podłogi wiele razy. Dzisiaj zmieniłem tylko koła a w aucie pojawił się problem z gumowym pedałem. Wciskam pedał do końca i dopiero porzy podłodze zaczyna łapać hamulec, nie wiem czy to jest wina zapowietrzenia układu ale czemu miałby się zapowietrzyć. Płynu jest na max dolane. Nie widać żeby gdzieś też uciekał. Jak się wiciśnie pedał to słychać takie pssyt. ale chyba zawsze tak ma byc. Czy to może być ten oring w pompie??


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2010, o 18:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Driver_Kaskader napisał(a):
Czy to może być ten oring w pompie??

Tak.
Jaki stary jest plyn, btw. kiedy byl ostatnio wymieniany ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2010, o 18:51 
Ja jego nie wymieniałem tylko dolałem ze 2 razy ale jak już to może poprzedni własciciel go wymienił.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2010, o 19:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
To wmien najpierw plyn hamulcowy.
Plyn musi byc co 2 lata wymieniany.
Plyn DOT4



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2010, o 22:09 
Ale czy to normalne żeby dzień wcześniej był hamulec bardzo mocny a na drugi dzień zrobił się taki że dopiero łapie w podłodze? Nie wiem czemu ale zauważyłem że w VW golf czy lupo hamulce są super ostre tzn lekkie draśnięcie i auto staje w miejscu a w oplu jakieś takie ślamazarne są.


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2010, o 12:24 
drodzy koledzy, powiedzcie mi gdzie znajdę w krk dobrego mechanika który stwierdzi co jest nie tak i w razie czego wymieni mi uszczelki w pompie. Byłem u kilku medyków ale mówili że to napewno samo regulator a przecież nie ma w astrze bębnów lub twierdzili że pompa jest nierozbieralna. Byłem w serwisie opla i za same oględziny 80 zł a jak to pompa to dają nowa. Nawet nie pytałem się ile kosztuje.


Góra
  
 
PostNapisane: 23 października 2010, o 16:43 
Prawdopodobnie siadła mi pompa hamulcowa, czy pompa esp to to samo co pompa hamulcowa i czy jest ona zintegrowana?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL