Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 9 maja 2024, o 11:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 października 2012, o 11:14 
Bierz Sachsy, ewentualnie Kayabę. Dobre Bilsteiny to się od B6 według mnie zaczynają, a Monroe bym sobie darował.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 11:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
To się zaopatrz Obowiązkowo w zaciski do sprężyn men :)

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 11:30 
Bo jeden ząb teraz droższy niż amortyztor :D
Kayaba wszyscy polecają, także bierz w ciemno.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 12:30 
Dzięki wszytskim za info, pewnie wezmę KAYABY


MANIECZKA napisał(a):
To się zaopatrz Obowiązkowo w zaciski do sprężyn men :)

Nie będę sam montował, tylko dam do mechanika bo i parę innych rzeczy przy okazji trzeba zrobić.... ale dzięki za ostrzeżenie :)

ryba1 napisał(a):
Gelo-LBN napisał(a):
I ostatnie pytanie: czy do wymiany muszę zaopatrzyć się obowiązkowo jeszcze w jakieś inne elementy typu osłony odbojniki, poduszki amortyzatorów?

jak będzie cos po drodze zużyte to tak.


Czyli rozumiem, że na razie mam kupić same amortyzatory, a jak by coś w takcie wyszło to najwyżej dokupię?


Góra
  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 12:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
a jak by coś w takcie wyszło to najwyżej dokupię?


tak

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 12:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
lepiej by było pojechać do diagnosty - żeby dokładnie sprawdził co i jak...i dokupić te części od razu...szybciej będzie...a te rzeczy nie są drogie ...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 13:15 
Ale poduszek, łożysk, lub gumowych oringów na amorach przecież mu nie sprawdzi. Jedynie końcówki drążków i łączniki stabilizatora, ale te rzeczy byłoby słychać.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 października 2012, o 14:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
jak nic mu teraz nie puka i nie słyszy tego to znaczy, że jest dobrze...a jak chce mieć pewność to kupi to wszystko i będzie miał spokój...:) o!

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 listopada 2012, o 12:04 
No i zdecydowałem się na KAYABY, razem z odbojami KYB wyszło mi 390 zł

Wczoraj przyszła paczka, a dziś robiłem rozeznanie cenowe wymiany i zastanawiam się, czy nie wziąć się za wymianę samemu, bo mechanicy liczą sobie 150-200 zł, więc pewnie zaopatrzę się w ściągacze do sprężyn i w przyszłą sobotę zabiorę się do roboty. Amortyzatorów nigdy wcześniej sam nie wymieniałem ale mam nadzieje że dam radę...


Góra
  
 
PostNapisane: 3 listopada 2012, o 12:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Gelo-LBN masz kogoś do pomocy to nawet ściągaczy nie trzeba.trzeba trochę sprytu ale teżz trzeba uważać żeby sprężyna nie wystrzeliła ;) .ja robiłem tak wielokrotnie z pozytywnym skutkiem :D

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 listopada 2012, o 22:54 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 5 maja 2009, o 21:46
Lokalizacja: masz coupe ??
Silnik: Z18XE
Tył to jest bajka do wymiany. Przód wywal golenie i jedz do mechanika najlepiej znajomego niech Ci poskłada a potem wrzuć w auto. Ja tak robiłem a straciłem 0,5 L czystej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 16:14 
Amortyzatory już wymienione. Z pierwszym zeszło trochę czasu, bo trzeba było temat obadać, ale drugi to już szybko poszedł.

Obeszło się bez ściągaczy, a zamiast nich użyliśmy dużego imadła i linek stalowych z zaciskami.

Byłem też dziś na ustawieniu zbieżności.

Zastanawia mnie tylko dziwny dźwięk, który dochodzi czasem z okolic prawego przedniego koła, coś jakby głuche puknięcie czasem na nierównościach. Przed ustawianiem zbieżności diagnosta sprawdzał na szarpakach zawieszenie i wszystko jest ok, więc zastanawiam się czy to nie przypadkiem łożysko amortyzatora.

Wcześniej padnięty był cały amortyzator (sprawność 0% i trochę hałasował więc nie było nic innego słychać) więc nie wiem czy przy okazji jazdy z takim amorkiem coś innego przy okazji nie siadło...

Czy mógłby mi ktoś napisać jakie są objawy uszkodzonego łożyska amortyzatora?


Góra
  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 16:25 
Głuche puknięcia na dołkach to najczęściej objaw łącznika stabilizatora. One wyrabiają się powoli i jeżeli jest to na razie tylko trochę słychać, to na bank diagnosta nie był w stanie nawet tego wyczuć. Nawet łapiąc za łącznik ręką na początku nie czuć luzu, ale na wertepach już będzie słyszalny.


Góra
  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 17:16 
wydaje mi się, że to nie łączniki, bo łączniki były niedawno wymieniane, nawet się jeszcze nie zdążyły zabrudzić. no chyba, że przez jazdę z zepsutym amortyzatorem łącznikowi się oberwało, albo ja coś przy wymianie amortyzatora ukręciłem :(


Góra
  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 17:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Mistrzu - jak wymieniałeś amorek to trzeba było w sumie wymienić sobie łożysko, łączniki i miałbyś spokój...oczywiście chyba wiesz, że tam na łożysku są takie wypustki, które powinny być prawidłowo ustawione...?...a z ukręceniem to raczej nie...bo wszystkie śruby i tak dokręcasz na maksa...no może poza tą u góry przy kielichu...więc może źle ustawiłem łożysko względem amorka...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL