Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 13:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, o 14:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
karczel napisał(a):
Zgadza sie :wink:
Choc producent dopuszcza do b6 zakladanie sportowych sprezyn ale nie pamietam o jakiej wysokosci :roll:


Masz może info na ten temat?

Mam H&R 30/30, a niedługo czeka mnie wymiana amorków.

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, o 14:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Dan proponuje Ci wziąść do tych sprężyn B8, na pewno dłużej pojeździsz a komfort jest taki sam jak na B6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, o 00:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Taki też był plan, ale cena zmusza do przemyślenia tej decyzji.
Nie wiem jak one są wytrzymałe (w sensie dziur na naszych drogach).

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, o 08:07 
DAN napisał(a):
Taki też był plan, ale cena zmusza do przemyślenia tej decyzji.
Nie wiem jak one są wytrzymałe (w sensie dziur na naszych drogach).

Pozdrawiam

Amory bilsteina sa w pelni rozbieralne. Mozna wymienic kazda pierdole plus np. utwardzic. Sa praktycznie na lata.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, o 20:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
karczel napisał(a):
Amory bilsteina sa w pelni rozbieralne. Mozna wymienic kazda pierdole plus np. utwardzic. Sa praktycznie na lata.

To nice. Tylko czy takie naprawy sa opłacalne, w sensie kosztu tych pierdółek?

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, o 20:33 
DAN napisał(a):
karczel napisał(a):
Amory bilsteina sa w pelni rozbieralne. Mozna wymienic kazda pierdole plus np. utwardzic. Sa praktycznie na lata.

To nice. Tylko czy takie naprawy sa opłacalne, w sensie kosztu tych pierdółek?

Pozdrawiam


Mysle ze jak tak.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, o 22:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Czy ktoś ma może u siebie B8?

Patrze na te zdjęcia
ObrazekObrazek
i B6 wygląda porządnie (gruby tłok), a B8 to ma jakiś taki "patyczek".

Nie powygina się to czasem?

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, o 22:28 
DAN napisał(a):
Czy ktoś ma może u siebie B8?


Nie powygina się to czasem?

Pozdrawiam


Spoko, zauwaz ze na tych zdjeciach B6 jest na przod a B8 na tyl. Mialem B8 w calibrze i tłoczysko z przodu bylo jak na tym zdjeciu-takie grube.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2007, o 13:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
rozroznia sie na grubej rurze i na cienkiej rurze....info udziela dystrybutor.
na pewno do qp sa na grubej :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, o 11:09 
czy amory tylne pasuje do leat od 1,8


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, o 07:50 
witam
jestem zmuszony do wymiany amorków tył wiec stad ten post i moze jakies wasze uwagi, wasze doświadczenia z Bilstein B6 bo te amorki wyszukalem
a moze znacie cos innego w podobnej cenie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, o 08:03 
Odezwij się Do Peki na priv


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, o 08:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ferol napisał(a):
witam
jestem zmuszony do wymiany amorków tył wiec stad ten post i moze jakies wasze uwagi, wasze doświadczenia z Bilstein B6 bo te amorki wyszukalem
a moze znacie cos innego w podobnej cenie?


kilka osob narzekalo na Bilsteiny ze sie zatarly po miesiacu. Nie byly to co prawda B6 do coupejki tylko standard do cywilnej G. Znalazlem ta opinie na necie wiec jak powpisujesz w google: "opinie, Bilstein itp" to powinienes cos znalezc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, o 08:59 
A jak się sprawują orginalne sachs???? PEKA masz takie w swojej ofercie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, o 13:29 
To co mogę załatwić (wyszczególniam tylko tył):



Koni special (80-2796)- cena za sztukę 280 zł

Koni sport zółte (80-2796 sport)- cena za sztukę taka sama, tj. 280 zł

Teoretycznie sprawa wygląda tak, że Koni nie wyszczególnia serii special do coupe (jedynie sport) jednakże na 100% jest to zamiennik seryjnych, gdyż już w wersji sedan/ hatchback 2.0, 1.7 dti i 2.0 td uwzględnia jedne i drugie (numery części dokładnie takie same)


Sachs performance sport 114668 - cena za sztukę ok 340 zł (tutaj cena może pójść w dół o ok 10-20 zł, do dogadania z zainteresowanym)

Z tańszych delphi dg3859 - cena za sztukę ok 100 zł

pzdr


Ostatnio edytowano 28 lipca 2007, o 13:32 przez PEKA, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL