Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 13:17 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
ryba wielkie dzięki za szybką odpowiedz:) czyli odpada bo nie mogę sobie pozwolić na nie ze względu na moje drogi:/ chyba zostanie seria.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 13:25 
Kolego, przecież Bertona oryginalnie stoi naprawdę bardzo wysoko, tych 30mm nawet nie odczujesz, szczególnie na springach Eibach.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 14:48 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
kolego PiotrPP ale gdybym kupił te eibachy to amorki też juz inne by trzeba??? i na tył te gumy po springi żeby ładny klin wyszedł? chcę kompletnie wszystko wymienić i chcę to dośc dobrze zrobić żeby pojeżdzić. nie stać mnie na zawies za 3-4 tys. Mam tak około 1,5 tys. a jeszcze końcówki, stabilizatory itp:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 14:51 
Do Eibachów nie potrzeba zmieniać amorów a gumy bez problemu założysz, jeżeli klin z samych springów nie będzie ci odpowiadał.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 15:36 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 grudnia 2009, o 11:45
Lokalizacja: Toruń/Górsk/Bydgoszcz
Imię: Lukasz
Silnik: Y22DTR
PiotrPP napisał(a):
Do Eibachów nie potrzeba zmieniać amorów a gumy bez problemu założysz, jeżeli klin z samych springów nie będzie ci odpowiadał.

Dobrze mowi. Tych 30mm nawet nie poczujesz.. gdzies moze trafisz na jakiegos masywnego 'lezacego policjanta' ktory zapuka do Ciebie w podloge jak przesadzisz z predkoscia najazdu.. jesli chodzi o dziury to ja nie wiem po jakich kartofliskach trzeba sie poruszac zeby przyhaczyc. Wiadomo ze jak jest nierowno to jedziesz wolniej.. nawet jesli masz serie to zwalniasz bo Ci szkoda.. Tyle mojej opinii na ten temat ;)

Pozwole sie zwrocic przy okazji do braci jezdzacej na sprezynach Eibach'a z silnikiem 2.2 DTI.
Prawdopodobnie wczoraj zakonczyl zywot moj lewy przedni amotyzator - czeka mnie wymiana obu - co polecacie?
Z tylu mam juz KYB Excel-G mysle aby isc w to samo - jakies opinie, sugestie przed wymiana?


Pozdrawiam
Lukasz

_________________
once chicks go black they'll never go back..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 15:38 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Zastanawia mnie jaki sens jest wkładać wyższe gumy od seryjnych, przecież wtedy wyjdzie prawie seria, więc po co wydawać kase na springi... Berta fabrycznie siedzi klinem, więc obniżając -30 po całości zostaje klin pod tym samym kątem, tyle, że bliżej ziemi, a gdy wsadzimy grube gumy wyjdzie większy klin, ale sprężyna -30 z gumą 2-3 cm to tak jak seryjna sprężyna, więc jaki jest sens wstawiania tych gum... A co do amorów to, faktycznie do -30 mogą być fabryczne.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 18:27 
Wsadzisz kita eibacha -30 to sam zobaczysz, że dupa mocniej siądzie i trzeba ją trochę podnieść ;). A guma 3cm podnosi jakiś 1-1,5cm, czyli akurat.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 18:52 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Zapewne masz racje :) , narazie opieram się na teorii, ale wszystko wskazuje na to, że na przyszły sezon przetestuję to w praktyce w końcu ;D . Bardzo możliwe, że z kompletem jakichś dobrych ori amorów, bo przez tą moją dziadoską drogę już trochę zaczynają stukać, ale chyba są jeszcze fabryczne...

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2011, o 08:02
Lokalizacja: Ciechanów
Imię: Bartek
Silnik: Z18XE
to prawda, zalozylem eibacha -30 i bylo tragicznie, dupa nisko ze szok. wsadzilem pod tylnie springi gumy 1 cm i jest niebo lepiej. Teraz myśle tył zostawić jak jest a przód dać 1 cm niżej i myślę że będzie to czego szukam....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 19:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Mr M M Bertone napisał(a):
ale gdybym kupił te eibachy to amorki też juz inne by trzeba???


nie trzeba

sala00 napisał(a):
Z tylu mam juz KYB Excel-G mysle aby isc w to samo


bierz,bardzo dobre amorki za w miarę przystępną cenę

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lipca 2013, o 05:44 
wesol napisał(a):
no ale w QP to jak mniemam bedzie -20 i -30 co nam da -50mm i raczje wykonczy amorki co nie??



mhm no nie wiem, na stronie CourtenaySport piszą coś takiego:
"Eibach and Clubman Springs - Applications and Prices:We also supply Eibach Pro Kit Springs, which are priced here. These generally lower by approximately 30mm depending upon model. Models with a sport chassis from the factory will generally see a drop of around 10-15mm as this sport chassis is already lower than standard. We can also supply Eibach Sportline springs, which lower by approximately 45-50mm on the front axle and 30mm on the rear, again depending upon model." http://www.courtenaysport.co.uk/spring-kits/info_161.html
więc wnioskuje że to obniżenie od zwykłej Astry G niż od coupe mimo tak zwanych dedykowanych, jak uważacie?


Góra
  
 
PostNapisane: 12 lipca 2013, o 15:47 
Tutaj pisza ze maja te Pro Kit obnizajace o dodatkowe 10-15mm od fabrycznego czyli 30mm, a maja tez inny zestaw Sport ktory obniza calosc o 40-50mm.

Orginalne fabryczne sprezyny obnizaja o 20mm, wiec jak zalozysz eibachy pro kit to ci obnizy o 30 mm, a nie o dodatkowe 30 ( w sumie 50) :P

Ja kupilem sobie komplet amorkow Sachs na tyl za 260zl z przesylka i sa ok :) Podobno lepsze od Kayabe, a tez okolo miesiaca szukalem jak najlepszych w tym przedziale cenowym.

Gdzie ktos mowil ze amorki powinny byc ze zmniejszonym skokiem dopiero przy sprezynach obnizajacych o 40mm wiec te Eibachy beda ok :)

Pozdro


Góra
  
 
PostNapisane: 12 lipca 2013, o 17:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
mowi sie ze do 30 mm obnizenia moga byc te seryjne amorki. Zawsze wydawalo mi sie ze amorki od QP czy cywilnej sa to te same amory. Oczewiscie moga sie roznic nr jak to zwykle bywa ale chodzi mi o wymiary tego elementu. Tak jak czesci typu maska, zderzaki itp sa to te same jak w cywilnej tak i tutaj. WG mnie to kazdy producent raczej podaje czesc i raczej wzgledem cywilnego auta.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lipca 2013, o 21:01 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
zdecydowałem sie na taki skromny zestaw, nie będę wymieniał poszczególnych nr części ale jakby komus zależało moge to zrobić. amorki KYB przód i tył a cały zestaw końcówek gum itp firmy febi. na eibacha -30 na przód i tył póki co się nie zdecydowałem ale jak by czasem cos sie działo ze sprężynkami to raczej w to zainwestuje. ps. sory za jakość zdjęć (telefon)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab5 ... 92e22.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a1 ... 6a3a7.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lipca 2013, o 22:18 
Przeglądając katalog Kayaby w poszukiwaniu amorków do mojej qupetki znalazłem wzmiankę o amorkach do zawieszenia sportowego KYB 334608 L 334607 R cały pikuś w tym że są one w oznaczeniach do nadwozia HB, Kombi i Sedan; i tu rodzi się pytanie czy ktoś z was próbował zamontować je w Coupe? czym się różnią?
swoja drogą jak to jest że Kayaba przy "normalnych" nadwoziach ma w specyfikacji amorów modele "do zawieszenia sportowego", a przy coupe tylko "dla pojazdów z zawieszeniem standardowym"
bo tak myśląc to "zawieszenie standardowe" w coupe może jest takie samo jak "zawieszenie sportowe" w reszcie wersji nadwozia?! może widzieliście oba rodzaje amorów jakieś porównanie/wymiary/właściwości?

ps. moje KONI dobiegają swojego żywota, jako że drogi u mnie są tragiczne i szczerze myślę czy aby inwestować w obniżone zawieszenia? bo tak to w szybkim czasie czeka mnie ponowna wymiana; co byście mi polecali? aha mam -30/-30 i mam wrażenie że jest raczej sporo niżej niż -30 przynajmniej z przodu(często obcieram)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL