Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 16:14

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, o 14:20 
witam
musze wymienic tylne amortyzatory tylko mam problem z tym iż nie wiem na jakie, teraz mam podobno irmschera (ale czy to prawda)
Chodzi mi o to jak dobrac tylne amorki, zeby pasowały do przednich, czy moze mam na to nie zwracac uwagi i kupic jakie chce niepatrzac na to co jest z przodu??
Nie znam się na tym wogóle dlatego pytam i prosze o pomoc :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, o 01:19 
może ktoś mi doradzi jakie sa dobre, troszke obnizajace i utwardzające amortyzatory??
jakiej firmy kupic??
wymieniał ktoś ostatnio??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, o 13:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wez z firmy KONI,
zolte, z regulacja od zewnatrz.
A ze nie wiesz jakie masz z przodu, to musiaz wymienic caly komplet.
Pogadaj z @PEKA, on chyba moze ci cos takiego za dobra cene zalatwic.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2008, o 00:15 
koni lub bilstein...

inne "normalne" to sachs lub kayaba..

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2008, o 16:50 
Siemanko odświerze troche temat
Czy będą pasowały te amorki na tył do coupe 18.16v 125 KM kayaba KYB343306


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 13:30 
Czy w kwestii amorków od ponad roku się coś zmieniło? Czy dalej do serii polecacie Bilsteina B6 lub Sachsa? Czytałem też ze Kayaby były niezłe, ale czy z biegiem czasu te opinie są takie same? Ja muszę wymienic tył, nie chce obizac, bo niestety czesto jezdze po dziurawych drogach a i tak uwazam ze jest twardo.
I czy amorków szukac tylko do Astry Coupe (bo niby jest 20 mm niżej) czy do Astry G? Sprzedawcy w necie poszczególne amorki sprzedaja pod silnik (i jeden amorek pasuje do prawie wszystkich silników), a z tego wychodziłoby, że są uniwersalne. Prosze o opinie.


Ostatnio edytowano 5 lipca 2009, o 13:41 przez novy33, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 14:06 
obniżają Ci sprężyny, nie amortyzatory.

pzdr.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 14:17 
dejm napisał(a):
obniżają Ci sprężyny, nie amortyzatory.

Dejm, wiem ;) Uprzedzałem po prostu zalecenia, że jest to świetna okazja do obniżenia ;p ;p


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 14:31 
novy33 napisał(a):
I czy amorków szukac tylko do Astry Coupe (bo niby jest 20 mm niżej) czy do Astry G? Sprzedawcy w necie poszczególne amorki sprzedaja pod silnik (i jeden amorek pasuje do prawie wszystkich silników), a z tego wychodziłoby, że są uniwersalne. Prosze o opinie.


skoro wiesz to czemu zadajesz takie pytanie? xP

nie niby tylko jest niżej o 20mm za sprawa sprężyn, a nie amortyzatorów ;)

mozesz poszukac oryginałów, lub kupić w ASO :P

jesli nie, to ludzie chwalą sobie Bilsteiny B4.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, o 10:47 
dejm napisał(a):
skoro wiesz to czemu zadajesz takie pytanie?

Bo już sie troche zamotałem w tym wszystkim i nie skojarzyłem faktów :oops:
Dejm, dzięki za szybką odpowiedź. Ma ktoś jeszcze zalecenia?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, o 09:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Kup KYB od zwyklej AG( od kombi nie podejda- sa dluzesze ale od HB/sedana sa okej) sa takiej twardosci ze napewno nie bedziesz narzekał ze sa miekkie ale tez i nie sa super twarde. Długo wytrzymuja tak wiec nie ma obawy ze sie sypna po pol roku. O Bilsteina'ch kraza opinie ze sie lubia zatrzec i byly takie przypadki wiec tego nie polecam. O sachsach nie slyszalem ale robia najlepsze sprzegla i dociski do wszystkich marek.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2011, o 22:42 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Imię: Tomek
Silnik: Z16XE
Troszkę odgrzeję temat.

Kupiłem komplet amortyzatorów na przód i tył (Kayaba) chciałbym je wymienić sam z pomocą ojca.
Czy ktoś dysponuje instrukcją krok po kroku jak to zrobić? (googlowełem ale bez rezultatu)
Z tyłem raczej problemów nie będzie, gorzej z przodem.
Podobno tył można zmienić bez odkręcania kół (mają do dyspozycji kanał), prawda?
Jeśli ktoś z Was bawił się sam w wymianę to proszę o wskazówki (jakie klucze, itp.) Każda informacja na wagę złota :)

Pzdr
Tomek

_________________
Moja Asterka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2011, o 22:55 
Czesc Tyl mozesz wymienic sam bo odkrecasz kolo i dwie sroby od amora, potem naciskasz na piaste noga i juz ci wychodzi amor i nie potrzeba kanalu do tego. A co do przodu to i tak wybral bym sie do mechanika bo wymiana nie jest droga a i tak trzeba zbieznosc potem ustawic:)

Pozdro A co do amorkow to dobrze wybrales. ps nie polecam Bilstein B4. bo przy oryginalnych sprzezynach jest ok a przy obnizeniu to po roku slychac mocne stuki w zawieszeniu i sa do wymiany. przerobialem to w paru samochodach wiec nie polecam, chyba ze ktos chce co roku wymieniac na nowe bo na tyle maja gwarancje a zawsze przyjmuja i przysylaja nowe;P


Góra
  
 
PostNapisane: 27 lutego 2011, o 23:04 
damiank12333 sorry za OT, ale nie mogę... To chyba normalne, że jak obniżysz auto i zostawisz normalne amorki to zaraz je wywali... Nie ważne co to będzie ! Musi to być amortyzator o krótszym skoku, wtedy wszystko będzie ok..

A Tobie Tomek też radzę jechać na serwis bo z przodem jest gorzej, pasuje mieć ściski do sprężyn bo inaczej mogą Ci zęby wybić :P Ja to robiłem w imadle, ale nie do końca mi się to podobało.. A klucze to chyba tak: tył gwiazdki lub oczkowa 16 i chyba 14. A przód chyba do większości 18 lub 17 dokładnie nie pamiętam...
No i później tak jak pisał kolega wyżej musisz jechać na geometrie...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 lutego 2011, o 12:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
bez ściągaczy do sprężyn nawet nie podchodź do przodu bo sobie możesz tylko krzywdę zrobić.
z tyłem też ostrożnie bo odbije trochę po odkręceniu amorka
ściągnij sobie "sam naprawiam opel astra" w .pdf tam jest wszystko o wymianie amorków.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL