Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 11 maja 2024, o 22:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 00:01 
Starałem sie złożyć mcpersona dokładnie tak jak było wcześniej, wiec łożysko powinno być ustawione ok. Mówiąc o ukręceniu myślałem o końcówce drążka...
Zastanawiam sie jeszcze, czy to przypadkiem nie te gumowe poduszki drazka... w piątek będę wymieniał olej, to jeszcze wszystko dokladnie obejrze...


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, o 11:39 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Witam, odświerze troszke temat. przygotowuje sie do wymiany zawieszenia. przeczytałe cały temat i jest podanych mnóstwo dobrych firm produkujacych amorki. Ja chchiałbym sie spytac co sądzicie o amorkach firmy mts technik podam nr aukcji 3113167678. Jak za cztery amorki to chyba nie dużo. I chciałbym zapytac czy takie amory o skróconym skoku będą żywotne na oryginalnych sprężynach?

! Kurde, tak ciężko zajarzyć o co chodzi z aukcjami? ::klnie
Nie podawaj numeru aukcji, bo za 2 tygodnie zniknie i gówno będzie wiadomo.
Podaj model/typ/kod tych amorów.
DAN


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, o 17:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Po co na seryjne sprężyny amortyzator o skróconym skoku ? Załóż amortyzatory KAYABY do seryjnych i ciesz się komfortem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 21:29 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
dobrze o to model tych amorków. Model: MTSOP006FRL x2 + MTSBM006R x2 Czy ktos je uzywał??? nie jestem mechanikiem więc nie za wiele wiem. mógłby mi ktos wytłumaczyc jaka jest róznica miedzy amorami zwykłymi a o skróconym skoku? I jak to się przekłada do długości spręzyn??? co do KAYABY i komfortu to nie wiem czy na moich drogach( dziura na dziurze) mozna mówic o komforcie. Wole cos sztywniejszego i na tył koniecznie wzmocnione sprezyny bo dochodzi u mnie butla gazu a teraz tył lata jak głupi na zakrętach. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, o 09:30 
Mr M M Bertone sprężyny o skróconym skoku dajesz do obnizonego zawieszenia bo przy sprężynach -20/-40 zwykły amor zawsze bedzie lekko ugiety i nie bedzie pracowal w swoim pełnym zakresie. Jak do zwykłego zawiasu dasz amory ze skroconym skokiem to sprężyny za bardzo je będą rozciągać i uniemożliwią im pełny zakres skoku, więc to nie jest dobry pomysł.
Ja u siebie mam Kayaby przy seryjnym zawiasie i dobrze auto trzymają... A komfort bardziej zalezy od twardosciz sprezyn...


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, o 22:05 
Witam. Podepne sie do tematu :)
Od jakiegos czasu mialem dziwne stukanie w lewym przednim kole, pojechalem z tym do mechanika i okazalo sie ze peknieta jest sprezyna;/
Podobno tez amortyzator zaczal sie pocic... A jak wymianiac to trzeba niestety parami.. ;/

Moglby ktos polecic jakis dobry zestaw, ale tez niedrogi ?

Czym rowniez roznia sie amortyzatory gazowe i olejowe? Ktore beda lepsze?

Mechanik liczy sobie 75zl od wymiany amorka i sprezyny na jednym kole.. Jest to dobra cena czy zbyt wygórowana i szukac dalej?

Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, o 22:07 
W astrze są tylko gazowo- olejowe, więc nie ma co się produkować ;). Standardowa odpowiedź, bierz Sachsy alb Kayaby, ileż razy można to powtarzać ;)?


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, o 22:15 
a sprezyny ?

Jezeli w aukcjach sa wymieniane wszystkie silniki coupe oprocz mojej 2.2 benzyna tzn ze to tylko moze byc przeoczenie czy naprawde tak ciezko dostac amorki do takiego silnika ?:D


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, o 22:22 
Springi to używki od bertonki jakiejś bierz, bo nowych, obniżających -20mm chyba się nie dostanie.

Amory powinny pasowac do wszystkich wersji silnikowych.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 maja 2013, o 07:35 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kzkzk napisał(a):
Amory powinny pasowac do wszystkich wersji silnikowych.


powinny ale to turbo są dedykowane przynajmniej na przód

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2013, o 08:33 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
do turbo sa chyba te same do z 2.2 DTI ze względu na wage silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2013, o 23:39 
Czy kupujac:

Sprężyny obniżające EIBACH Pro-Kit

NUMER KATALOGOWY: E10-65-001-01-22, E10-65-001-05-22
MARKA: OPEL
MODEL: Astra G (T98C) Coupé
SILNIK: 1.6, 1.8, 2.0 T, 2.2, 2.2 DTI (Po zakupie proszę określić posiadaną wersję)
ROCZNIK: 03.00 - 05.05

Dane produktu
nacisk na oś przednią: 1040 kg
nacisk na oś tylną: 780 kg / 840 kg*
obniżenie przodu / tyłu: 30mm / 30mm

Szczegóły
numer sprężyny przedniej: F11-65-001-01-VA, F6529001
numer sprężyny tylnej: F6541002, F6541002

To amorki tez bede musial zmieniac na jakies konkretne czy np te seryjne beda ok?
A tak wogole to te springi powinny pasowac do 2.2 benzyna tak jak pisze w specyfikacji, racja?:)


Góra
  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 08:27 
Ten kit pasuje do każdej qp, więc będzie ok. Amorki mogą być seryjne. Tylko kup sobie od razu gumy pod tylne springi, bo tyłek siądzie niżej i kiepsko to wygląda.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 12:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Mi siadlo normalnie, klinem, bez zadnych gum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 12:59 
hay, ale na Eibachach tak ładnie ci siadła bestia?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL