Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 05:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 maja 2013, o 13:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Tak, Pro Kit i do tego (chyba) seryjne amory.
edit: tu masz fotke http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... .jpg/?sa=0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 13:05 
Faktycznie, zerknąłem do twojego garażu i bardzo ładnie siedzi z lekkim klinem, tak jak trzeba. Kilka osób, ze mną włącznie, miało problem z niżej siedzącą dupą na tych Pro Kit.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 14:23 
No właśnie, do tej pory chyba wszyscy mieli klina, ale nie w tę stronę co trzeba ;).


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 19:51 
Od 2 tygodni szukam amorkow na tył do Bertonki i cos znalezc nie moge... mam pytanie:

1. Z VINu wychodzi ze mam sportowe zawieszenie, tzn ze nie we wszystkich Bertonkach takie jest?
2. Ludzie z allegro maja np w opisie aukcji amortyzatorow Kayaby za ok 100zł ze pasują do wersji Coupe, ale jak dzwonie sie zapytac czy pasuja do sportowego zawieszenia to juz odpowiadaja ze nie.

Gdzie znalezc mozna jakies tanie amorki na tył do zawieszenia sportowego firmy Kayabe lub Sachs? Zadnego Bilsteina nie rozwazam bo B4 slabe opinie a B6 i B8 za drogie cenowo :) Koni ok 380zl za sztuke to tez za duzo :)


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 21:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Sportowe zawieszenie to -20mm względem seryjnej Astry i każda Bertona takie posiada. Co do amorów to pasują zwykłe Kayaby od innych wersji nadwoziowych oprócz kombi, skoro wstawiasz je do seryjnych sprężyn to będą pasować.

Sportowe amortyzatory czyli te o skróconym skoku stosuje się do sprężyn powyżej -30mm obniżenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2013, o 06:15 
Dzieki wielkie :) Czyli osoby co sprzedaja te produkty nie wiedza dokladnie co sprzedaja :) Tak wiec zakupie sobie Sachsy i wymienie :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za szybka odpowiedz:)

Jeszcze jedno.. szukac gazowo-olejowych ktore sa w standardzie w bertonce czy gazowe wystarcza ? Montowanie jest chyba na 2 oczka prawda?


Góra
  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2013, o 07:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Macko napisał(a):
powyżej -30mm obniżenia.


akurat po wyżej -40mm

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 czerwca 2013, o 09:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
zawsze mozna nieco goleń amorka skrócić. Owszem to juz grzebanie i odrobina druciarstwa ale jak ktos to zrobi pozadnie to bedzie okej.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 04:23 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
czy te sprężynki eibacha -30/-30 o których mowa wcześniej to jest obniżenie według seryjnej astry czy coupe która ma jak ktos napisał juz fabrycznie -20?? I jak z twardoscią/ komfortem na tych springach? jak koledzy pisali zwykłe amory pasują i nie dostana w dupę przy tym zawieszeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 06:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
w odniesieniu do cywilnej AG. :pgiczne jest to ze nikt nie porownuje do auta z jakas juz nawet firmowa przerobka. Takie springi obnizajace o okolo 15-20 mm jak w bertonach mialy tez cywilne AG w wersji sport lub sportive- poporstu sprezyny od bertony. Oczewiscie wersje z nadwoziem kombi sport mialy obnizajace sprezyny tez o re 20 mm ale sprezyny w kombiakach sa nieco inne niz HB czy coupe. Poza tym wszystkim nie patrz na to co pisze producent - z eobnizaja o tyle czy tyle tylko zmierz faktyczne siadniecie auta po takiej wymianie bo mozesz sie mocno zdziwic.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 07:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Mr M M Bertone jeżeli są dedykowane do qp to teoretycznie powinny obniżyć te 30mm.jeżeli są do zwykłej astry G to nie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 09:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
no ale w QP to jak mniemam bedzie -20 i -30 co nam da -50mm i raczje wykonczy amorki co nie??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 09:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wesol napisał(a):
no ale w QP to jak mniemam bedzie -20 i -30 co nam da -50mm i raczje wykonczy amorki co nie??


wesol nie wykończy bo do qp też są dedykowane amorki.ja przynajmniej kupowałem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 12:36 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
nr katalogowy tych sprężyn które mnie interesują to E10-65-001-01-22 jest tylko napisane że do astry g coupe są dedykowane więc czy obniże auto o 5cm czy o 3cm od seyjnej AG?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2013, o 13:00 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Mr M M Bertone napisał(a):
więc czy obniże auto o 5cm czy o 3cm od seyjnej AG?


5cm od zwykłej astry a 3cm od seryjnej qp

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL