Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 22:26

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 05:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Mimo wszystko po regeneracji powinny przecież działać poprawnie chociaż jakiś czas ! Skoro nie działają to znaczy ze ktoś źle coś zrobił. Zwłaszcza że jeden dobrze działa a drugi nie....

a teraz taka wymiana na Lucas to jakieś 500zl minimum plis robota. ..


Rozumiem zeby znow sie zapiekły po kilku miesiącach ale domyślam się że jeden zrobił dobrze, a drugi od wyjazdu od mechanika obcierał. ja mu nie odpuszcze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 08:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
A mam jeszcze takie pytanie, jak z tarczami? Są takie same w obu systemach?

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 08:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Tarcze z tego co pamiętam to tak jeżeli chodzi o tył. Klocki są inne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 11:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
micho90 napisał(a):
A mam jeszcze takie pytanie, jak z tarczami? Są takie same w obu systemach?


Tarcze takie same. Klocki inne. Linka tez inna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 22:02
Lokalizacja: Piła
Imię: Maciej
Silnik: Z18XE
A ja zmieniałem z BOSCHa na LUCASa i linki nie zmieniałem bo pasowała :) Jedyne co to odkręciłem te czarne gumowe krążki z LUCASów ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Mechanik twierdzi ze ulamana jjest jakaś cczęść od linki ręcznego i sie blokuje.. ze coś tam zrobił i powinno być ok. Jednak dalej jest to samo.
Jutro znów mam mu podstawić auto. Twierdzi ze wymiana linki od ręcznego załatwi sprawę. . Nie wiem teraz czy zzmieniać ta linkę czy co ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Ja bym podjechał do innego mechanika na diagnozę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 18:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
możesz spróbować wymienić ale tylko na oryginał GM, inne działają do wiosny (przerabiałem to 2x)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Jak się wkur*** to sama to rozkręce i zobaczę bo juz ręce opadają dosłownie. Ja podejrzewam ze to coś z tloczkiem.

Pukam w zacisk i koło wtedy swobodnie się porusza nic nie obciera. Potem naciskam hamulec i juz kolo się blokuje.
Czy to może też być rręczny skoro go nie zaciągam? ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 20:05 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Wydaje mi sie ze cos tu jest zle zrobione,moze Twoj szpeniu nie wie ze składajac heble z tyłu ze ma regulowany tłok , wkrecany/wykrecany . Musiał zle to poskładać stad trze i nie odbija.Składałem to z 2 lata temu i zero problemu. Ogolnie nie baw sie w sztukowanie. Wymien linke na ori gm plus tłok wyciagnac jeszcze raz i wymyć. Smarujesz wszystko smareł do tłoczków(tłok +uszczelki) skrecasz . potem dobrze ustawić tłok (za duzo wykrecony bedzie trzec, za mało bedzie slabo hamowac) poznasz po tym ze klocki na tarcze maja wejsc bez wbijania ale nie maja latac. skrecasz i lecisz bokiem lepiej niz bmw:P

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2015, o 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
też mam problem z boschami na tylnej osi. zastanawiam się nad wymianą na lucasa bo boje się że zainwestuję w dwa zestawy naprawcze na P/L stronę i za chwile to samo będzie. oczywiście z jarzmami. jak myślicie? bo do 200 zł można kupić już dwa zaciski

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2015, o 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Pewnie lepiej jest wymienić. .. ale chyballinkę wtedy też trzeba ?

Ja już odebrałam auto.. niby mechanizm który "steruje" tloczkiem źle działa ale coś tam zrobił i ddziała ale zobaczymy przez ile :D
coś sciemnia mi się wydaje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwietnia 2015, o 22:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
34 zł szt na allegro się pojawiła okazja.
Także się zastanów :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, o 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
kupione zaciski lucasa z jarzmami 100 zł za dwa i koszty przesyłki. nawet jak trzeba będzie zestaw naprawczy to mam nadzieje że później będę miał już z tym spokój :)

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2015, o 11:40 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
qp_seba_qp napisał(a):
34 zł szt na allegro się pojawiła okazja.
Także się zastanów :-)

34zł za co??? za zestaw naprawczy z tłoczkiem czy co??? też szukam zestawu naprawczego ale jak widzę ceny to chyba pomyślę nad lukasem:( mam niestety całe hamulce do wymiany tarcze klocki przód i tył do tego zaciski z tyłu bo jeden nie odbija a drugi działa jak chce:(

dodane: 5 maja 2015, o 11:40

Gelo-LBN napisał(a):
kos1985 napisał(a):
Ostatnio też wymieniałem gumki w zacisku i są dwa rodzaje zacisków Bosch. Jeden ma średnicę tłoczka 38mm i występuje w katalogach jako bosch a drugi ma średnicę 36mm i występuje w katalogach jako Bendix-Bosch. Najlepiej sprawdzic przed zakupem średnicę bo też kupiłem z allegro zestaw mnaprawczy do bendix-bosch i nie pasował. Pozdrawiam



A czy jest jakis sposob, zeby to sprawdzic bez demontazu zacisku?? Musze wymienic gumki w zacisku bo po wymianie klockow cieknie z tloczka. Zestaw naprawczy muszę zamówić na allegro w tym tygodniu a nie mam gdzie zdemontować zacisku (garaz do roboty mam umowiony na przyszłą sobotę) :(

dołączam się do pytania kolegi. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL