Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 23:42

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 15:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Trochę mi się nie chce wierzyć, by ktoś w Szwajcarii to zmieniał, no chyba, że była jakaś akcja wymiany jak napisałeś.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Jutro jadę do kolesia podnioslam auto zakrecilam kołem a tam trze jak cholera. .. podejrzewam że ręcznego nie ustawił bo już na przeglądzie mi mówili że z jednej strony mocniej trzyma


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 17:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
micho90 napisał(a):
qp_seba_qp napisał(a):
Lucas był montowany od połowy lipca 2001 r.
Bodajże od 24 lipca.


Chyba masz jakieś złe info :P , ja mam '00 r. i system Lucasa ;) .


Chyba seba ma racje, ja mam astrę 04.2001 i system Bosch..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 19:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
a Ty Predator u siebie samym zestawem regenerowałeś?

Ja własnie u siebie sprawdzilam,i to zacisk znów nie odbija. musiał kur** źle zrobić że po 4 dniach dalej to samo. bez jaj...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 19:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Nie wiem teraz czy jechać do niego spowrotwm ze ccoś jest nie tak czy co ?

Linka od ręcznego się zaciera/zapieka w obudowie zacisku. Trzeba przeczyścić.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 19:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Lybka, ja niczym nie regenerowałem, bo nie było potrzeby. Mój samochód to taki przyczajony transformers i się sam regeneruje w nocy w garażu :D


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2015, o 19:39 przez Predator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 19:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Cytuj:
Nie wiem teraz czy jechać do niego spowrotwm ze ccoś jest nie tak czy co ?

Linka od ręcznego się zaciera/zapieka w obudowie zacisku. Trzeba przeczyścić.


linka raczej nie. popukałam w zacisk i wtedy puscilo. nacisnelam hamulec nozny i odrazu kolo sie zablokowało. więc wychodzi ze zacisk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 21:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Lybka89 Skoro mówisz że to nie ręczny to najprawdopodobniej będzie trzeba kupić zestaw naprawczy i wymienić uszczelki + tłoczek
Robią to chyba w każdym warsztacie :)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Zmień sobie zaciski na lucasa i spokój.
A tak to takie "nie ruszaj kupy bo będzie śmierdzieć" moim zdaniem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 21:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Cytuj:
Zmień sobie zaciski na lucasa i spokój.
A tak to takie "nie ruszaj kupy bo będzie śmierdzieć" moim zdaniem


Moim zdaniem to nie chodzi o firmę zacisku a o ich wiek
nasze astry to nie są nówki sztuki z salonu tylko leciwe modele a najstarsze sztuki mają już 15 lat ::happy
więc jeśli nikt nie patrzy tam przez kilka lub kilkanaście lat do zacisku tylko wymienia klocki to potem są usterki tego typu

mówisz żeby wymienić na lucasa a ja twierdze że to niepotrzebne koszty
1. zaciski nie są plug&play tylko trzeba je kupić razem z jarzmami a to dodatkowe koszty
2. nie jestem pewien czy przy takiej wymianie nie jest wskazana wymiana linki ręcznego ze względu na inne mocowanie linki do zacisku
3. jeśli wymieniać z tyłu to z przodu też by raczej pasowało żeby nie mieć niepotrzebnego miszmaszu oraz tak kiepskiej firmy która się tak często psujeee Oo

według mnie bezsensu :) to tak jak by zrobić swapa z X18XE1 na Z18XE

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 21:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Przeciez z przodu sa zaciski ATE, nie? I z przednimi nie ma problemow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 21:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
hay fakt :D mój błąd, poniosło Mnie ;D
Mimo wszystko takiego swapa nadal uważam za bezsensownego ;)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 22:56 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
dajcie spokój z regeneracją boscha, szarpałem sie z tym co roku po zimie, w końcu kupiłem za 300pln zaciski lucasa z ładnymi klockami ATE i linką ręcznego i jarzmami i jest super, nic się nie dzieje i chodzi jak trzeba. Bosch jest po prostu bublem i sam Opel to przyznał wymieniając na gwarancji na lucasa. Gdyby chodziło i wiek toATE z przodu też by się sypały, moje mają 15 lat i działają jak należy, tylne sprawiały problemy zanim skończyły 10 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 23:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Mysle, ze kolega sokal praktycznie wyczerpal temat. Ja dodam tylko od siebie, ze mam 3 zaciski Boscha w garazu :D i do tej pory nie wyeliminowalem halasow, ktore kiedys juz opisywalem na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Właśnie o to chodzi.
Już na astra-g naczytalem się o regeneracji boscha i większość osób tak czy siak potem robiło swap na lucasa i spokój.
Mowie od połowy lipca 2001 r był już tylko lucas, wersje sprzed lipca były wzywane na akcje.
Takie info otrzymałem w ASO dlatego też się dziele informacja :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL