Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lipca 2012, o 21:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Miked napisał(a):
Odgrzeje trochę kotleta. Ostatnio pomyślałem sobie, że chyba warto zainwestować w komplet takich śrub. Zawsze to zabezpieczenie. Pytanie czy warto? Mam możliwość kupienia niemieckich śrub (4sztuki) za 99zł. Rodzaj uba/stozka: jakby kwiatek. Może ktoś coś poleci coś godnego uwagi?

Będę szczery śruby to wielkie gówno !!!!!!!!!!! Gostek u którego kupowałem opony powiedział Mi tak (szczery)
Ze ja taki klucz mam, ty go możesz mieć a złodziej ma go przed nami !!!!!!!!!
Wiec szkoda kasy !!!!!!!!!!!!

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lipca 2012, o 21:33 
Ryba1 - dzięki ;)

Michalek1708 - jest w tym prawda, ale to raczej już ktoś zorganizowany. Czasami mam tak, że jadę do rodziny, mała miejscowość, czy nie raz jakiś wypad no i niestety auto stoi gdzie stoi. Mimo wszytko w jak najbezpieczniejszych miejscach ale zawsze może się trafić kilku ziomków co powie a dobre fele szybko pójdzie i nagle jakaś tam przeszkoda jest :)


Góra
  
 
PostNapisane: 3 lipca 2012, o 23:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Michalek1708 napisał(a):
Będę szczery śruby to wielkie gówno !!!!!!!!!!! Gostek u którego kupowałem opony powiedział Mi tak (szczery)
Ze ja taki klucz mam, ty go możesz mieć a złodziej ma go przed nami !!!!!!!!!
Wiec szkoda kasy !!!!!!!!!!!!

Jeśli kupujesz jakieś chińskie śruby to rzeczywiście nie ma z nimi problemu, z dobrymi śrubami nie pójdzie tak łatwo. Ujmę to tak. Jeśli koleś jest profesjonalistą to i tak wyjmie te koła. Śruby zabezpieczające są dobrym sposobem na osiedlowych gnojków itp. ,którzy szukają szybkiego zysku. Na pewno nie zaszkodzi ich zastosować.

Sam u siebie mam śruby firmy SIMBOLZ od kolegi Pingu i felgi jeszcze są na aucie. :) Mam porównanie do tanich chińskich śrub, które miałem przy poprzednich felgach i to jest niebo i ziemia.

Miked ładuj więc śruby bo ładne masz felgi i szkoda się z nimi rozstać. Szczególnie polecam firmę McGard.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lipca 2012, o 23:21 
Cytuj:
Jeśli kupujesz jakieś chińskie śruby to rzeczywiście nie ma z nimi problemu, z dobrymi śrubami nie pójdzie tak łatwo. Ujmę to tak. Jeśli koleś jest profesjonalistą to i tak wyjmie te koła. Śruby zabezpieczające są dobrym sposobem na osiedlowych gnojków itp. ,którzy szukają szybkiego zysku. Na pewno nie zaszkodzi ich zastosować.


O to mi właśnie chodzi, bo takich dupków jest najwięcej co szukają szybkiego zysku, specy zazwyczaj czają się na grubsze rzeczy niż babranie się z felgami, bynajmniej tak myślę ja :)


Góra
  
 
PostNapisane: 3 lipca 2012, o 23:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Uważajcie, żeby się nie zapiekły. Ja na moich McGardach ukręciłem dwa klucze, a i tak musiałem jechać do majstrów.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 marca 2014, o 20:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Zrobie lekki odkop :P
Musze kupic nowe sruby zabezpieczajace i chce kupic McGarda. Z tym, ze sa dwie wersje - zwykla i z ruchoma koncowka. I roznia sie one (oczywiscie pomiajajac ruchoma koncowke) to srednica nasadki liczona po zewnatrz.
Gwint śruby: 12x1,5
Długość gwintu: 26,4 mm
Przylgnia śruby: stożek

Zwykle maja: Średnica nasadki liczona po zewnątrz: 26 mm
Ruchome: Średnica nasadki liczona po zewnątrz: 28,5 mm

Nie bedzie ta wieksza srednica stanowic problemu zeby je wsadzic do turbofelg?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 marca 2014, o 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Ja bym Ci polecił oryginalne śruby zabezpieczające GM. Jak kupiłem używany komplet w b. dobrym stanie. Jest solidnie wykonany, ma ten pierścień obrotowy o którym wspominałeś i wzór klucza i śruby nie jest jakiś prosty jak to w zamiennikach bywa. Jestem z nich zadowolony a kosztowały całe 50 zł, także polecam ;)

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL