Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 stycznia 2006, o 12:21 
Pozdrawiam wszystkich
Mam jeszcze jedno pytanie czy klocki przy nacinanych tarczach i nawiercanych np EBC wytrzymuja mniejsza ilosc kilometrow co normalne znalazlem EBC z klockami green za 900 PLN


Ostatnio edytowano 11 lutego 2008, o 19:31 przez Szybki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2006, o 06:52 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
Sila rzeczy przy wierconej a szczegolnie frezowanej tarczy klocek zuzywa sie szybciej niz przy gladkiej, oczywiscie z ekonomicznego punktu widzenia to zue, ale niesie za soba kilka korzysci:
-klocek przy kazdym obrocie tarczy jest "odswiezany"
-klocek jak i przestrzen miedzy nim a tarcza sa dobrze "odpylane"
-nie ma ryzyka, ze z pylu zrobi sie spieczona warstwa na powierzchni klocka
-tarcza lepiej odprowadza cieplo

Wg. mnie i niemalego grona osob EBC to bdb tarcze, ale dobrze sprawuja sie jedynie w zestawie z klockami EBC RedStuff, czyli koloru czerwonego.
Jezdzilem na zielonych i sa IMO za slabe to tak ciezkiego auta jakim jest coupe :roll:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 17:53 
trochę odgrzeję kotleta :)

dotychczas jeździłem na tarczas ATE i klockach TRW lub Bosch... niestety klocki obydwu firm strasznie pylą... Muszę teraz wymienić tarcze i klocki i mam dylemat czy pozostać przy ATE (ewentualnie ATE PowerDisc, ale niespecjalnie jestem przekonany do nawiercanych tarcz po przejściach z poprzednim autem - tarcze nacinane strasznie hałasowały przy hamowaniu, a miałem tarcze firmy Brembo) czy szukać czegoś innego. Obecne tarcze przy dość dynamicznej jeździe wytrzymały ok 80-90 tysięcy km. W tym czasie dwa razy wymieniałem klocki, więc też nieźle...

Czy możecie coś poradzić? EBC odpadają, ze względu na brak funduszy...


Góra
  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 18:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tarcze ate gładkie oraz do tego klocki ate. Jesli taniej (wcale niegorsze) to polecam "hart". Naprawde solidne i nie slyszalem info zeby ktos narzekał. Klocki TRW-lucas lub ate. Zadnych brembo i ferrodo.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 18:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a co sadzicie o tarczach TRW + klocki TRW ? a znane sa komus klocki raicam ?:)

niestety mam zle wspomnienia z ATE oraz BOSCH

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 19:40 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wesol napisał(a):
(wcale niegorsze) to polecam "hart"


miałem ale nacinane/nawiercane spisywały się dobrze

Doktor29 napisał(a):
a co sadzicie o tarczach TRW + klocki TRW ?


obecnie mam obecnie cabrio turbo i też są godne polecenia

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 20:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Michaello84 napisał(a):
dotychczas jeździłem na tarczas ATE i klockach TRW lub Bosch... niestety klocki obydwu firm strasznie pylą

Michaello84, klocki są do hamowania, a nie do tego, żeby nie pyliły.

Odpuść wszelkie "dziurawione" albo "rowkowane", bo przy normalnej jeździe nic nie dają.
Ja śmigam na ATE + ATE.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2011, o 20:20 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN napisał(a):
Odpuść wszelkie "dziurawione" albo "rowkowane", bo przy normalnej jeździe nic nie dają.


a to też prawda.dałem się namówić bo była dobra cena

po za tym każde klocki py6la w mniejszym lub większym stopniu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 12:04 
Doktor29 napisał(a):
a co sadzicie o tarczach TRW + klocki TRW ?


również polecam, mam taki komplet na przedniej osi, pylenie jest minimalne


Góra
  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 18:17 
DAN napisał(a):
Michaello84 napisał(a):
dotychczas jeździłem na tarczas ATE i klockach TRW lub Bosch... niestety klocki obydwu firm strasznie pylą

Michaello84, klocki są do hamowania, a nie do tego, żeby nie pyliły.

Odpuść wszelkie "dziurawione" albo "rowkowane", bo przy normalnej jeździe nic nie dają.
Ja śmigam na ATE + ATE.



niby tak, ale są klocki które hamują a mniej pylą... a w związku z tym, że mam pierdzielca na punkcie czystości auta, to nie chcę 3 razy dziennie wycierać felg szmatką...

Chciałem kupić komplet ATE+ATE ale mi sprzedawca powiedział, że klocki ATE nie mają wejścia na fabryczne czujniki zużycia klocków... jeśli to prawda, to taki komplet odpada...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 21:04 
jak pylą to chyba znaczy że hamują, jak nie chcesz żeby pyliły to zacznij jeździć jak emeryt.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2011, o 22:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Michaello84 napisał(a):
Chciałem kupić komplet ATE+ATE ale mi sprzedawca powiedział, że klocki ATE nie mają wejścia na fabryczne czujniki zużycia klocków... jeśli to prawda, to taki komplet odpada...

naturalnie ze maja.
Astra opuscila fabryke na komponentach ATE.
Klocki ktore nie pyla, to tez nie hamuja - fizyka.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sierpnia 2011, o 11:56 
niestety z racji mały funduszy kupiłem zestaw przejściowy, czyli tarcze i klocki bosch... wiem, jakość mizerna, ale cena też ok :) na allegro taki komplet chodzi od 330PLN w górę, ja zapłaciłem sporo mniej :) w przyszłym roku jak się odkuję to pewnie zawita coś porządnego -> więc albo dobry zestaw hamulcowy, albo jak się bardzo odkuję finansowo to jakiś LETcik ;) i wtedy obowiązkowo komplecik ebc :)


Góra
  
 
PostNapisane: 29 sierpnia 2011, o 15:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja juz z boschem mam milsze wspomnienia niz z ATE ktore sie giely po 500KM :/

jako ze czeka mnie zmiana... to teraz sproboje kompletu TRW

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sierpnia 2011, o 16:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Doktor29 napisał(a):
ja juz z boschem mam milsze wspomnienia niz z ATE ktore sie giely po 500KM :/

bo trzeba kupowac originaly, a nie jakies podroby z Rosji.
Niech Ci chlopaki ze zlotu w Rajculi powiedza jak moje hamulce wygladaly,
i jakos nic sie nie powyginalo.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL