Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 03:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Katalizator
PostNapisane: 18 stycznia 2006, o 12:20 
Mam problem chce zrobic tlumik przelotowy i nie wiem czy na przegladzie nie cofna mnie bo mam wbity w dowod katalizator. Czy moga to zrobic jak myslicie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2006, o 12:24 
W Polsce? A w Polsce sprawdzają w ogole normy emisji spalin przy przeglądzie? Bo jeżeli nie to nikt się nie kapnie przecież. Poza tym jeżeli pojedziesz na przegląd na dobrze rozgrzanym silniku to powinno być OK z emisja spalin, to jest chyba stary trick w Niemczech, prawda SirAdam? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2006, o 16:49 
Dungood napisał(a):
W Polsce? A w Polsce sprawdzają w ogole normy emisji spalin przy przeglądzie?


Nooooo, ja wiem, że Polsce brakuje wiele do tzw. Zachodu ale nie ma się co nabijać :x
Poza tym np. ja jeżdże zawsze NA PRZEGLĄD auta, a nigdy PO PIECZĄTKĘ. Spaliny zawsze mi sprawdzają. Przyznaję, że za każdym razem muszę wyraźnie mechanikom powiedzieć, że mają zrobić wszystko za co płacę w przeglądzie, bo czasami im się nie chce przykładać, ale pocieszające jest to że z roku na rok mniej im zwracam uwagi.
Pozdrawiam
:lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2006, o 21:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Dungood napisał(a):
Poza tym jeżeli pojedziesz na przegląd na dobrze rozgrzanym silniku to powinno być OK z emisja spalin, to jest chyba stary trick w Niemczech, prawda SirAdam?



to funkcjonuje tylko jak masz prekat wyciagniety, ale glowny kat musi zostac.Jak wyciagniesz obydwa to nawet Euro1 normy nie wyciagniesz, a co dopiero Euro4.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2006, o 15:12 
[quote="SirAdam
to funkcjonuje tylko jak masz prekat wyciagniety, ale glowny kat musi zostac.Jak wyciagniesz obydwa to nawet Euro1 normy nie wyciagniesz, a co dopiero Euro4.[/quote]

A co to jest prekat?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2006, o 15:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
cezzar napisał(a):
A co to jest prekat?


pierwszy katalizator, drugi jest mniej więcej w połowie wydechu

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, o 12:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Wkładam katalizator i nie wiem jaka powinna być odległość od kata do sondy?

Z góry dzięki za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, o 12:19 
WARIK napisał(a):
Wkładam katalizator i nie wiem jaka powinna być odległość od kata do sondy?

Z góry dzięki za odp.


A można wiedzieć czemu? raczej większość wywala kata. Jakieś problemy ze składem spalin?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, o 21:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
Wkładam katalizator i nie wiem jaka powinna być odległość od kata do sondy?



ktory ?
prekat czy glowny ?
Jezeli glowny to odleglosc od kata do 2. sondy jest ok 10cm, jak nie mniej.
Tutaj na zdjeciu widac kat i sonde;

Obrazek





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 10:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam oczywiście chodziło o główny.
Wielkie dzięki.

p.s. co to masz za tłumik środkowy :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 20:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
od katalizatora kompletny wydech firmy Bastuck (srednica 70mm)
Koncowki 2x90 mm. (fajnie sie slyszy :wink: )



Obrazek


Obrazek


Obrazek





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 22:48 
SirAdam, podziwiam, ze sie nie bales, ze coupe'ta sie zsunie ci z tej EURO palety.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 22:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nie boj zaby.............
Auto bylo na biegu, zaciagniety reczny hamulec, i pod przednimi kolami podkladki.
A pozatym, nie szkodzi jakby spadlo z tej palety, pod autem lezy moj brat , a nie ja :twisted:





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL