Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 18 kwietnia 2024, o 02:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 19:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
to bylo stukanie. Skrecajac kierownice w prawo i dodajac gazu mozna to bylo uslyszec o ile radio bylo wylaczone bo naprawde nie jest to zaglosne. Ogolnie rzecz biorac im bardziej ''deptałem'' skrecajac tym szybszy byl ten stuk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 22:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Przegub sie sypie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, o 00:38 
SirAdam napisał(a):
Przegub sie sypie.


Nie byłbym taki pewien. Sypiący się przegub wydaje bardzo charakterystyczy dźwięk, właśnie takie terkotanie. Stukotem bym tego nie nazwał. Sprawdź na początek zanim się zabierzesz za przguby (a to droga impreza w Z20LET) poziom płynu od wspomagania.

[ Dodano: Sob 07 Lis, 2009 00:41 ]
rah.im napisał(a):
urwala mi sie pol os od strony kierowcy


Napisz coś więcej, w którym miejscu się urwała???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, o 10:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
nie sypie sie bo juz dawno sie wysypal ;d tylko mowilem mniej wiecej jak to wygladalo gdy byl uszkodzony ;p gdy sie zepsul przy okazji poszla polos ;d
Co do polosi urwala sie idealnie w srodku przegubu, a dokladniej to sie ukrecila poniewaz przegub sie zatarl a oska chciala isc dalej.


Ostatnio edytowano 7 listopada 2009, o 10:30 przez rah.im, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 17:06 
Panowie mam pytanie. Padł mi przegub wewnetrzny. Zadzwonilem do goscia i powiedzial mi za regenerowany 550zl :O mozliwe to?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 17:56 
Powiedz jak zdiagnozowałeś że wewnętrzny? Wybadałeś na podstawie dźwięków, zachowań, czegokolwiek czy mechanik Ci tak zdiagnozował?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 20:14 
heh, pracuje w warsztacie :oops: tzn uczniem jestem :P dawno nie zaglądałem pod moją qp i okazało sie że miałem peknietą gume/osłonę przegubu wewnetrznego... przegub zewnetrzy wg wpisu w ksiazce był wymieniany 12 tys km temu w serwisie..ale to raczej nie jest istotne bo wiem ze w turbo mozna raz dwa zakatowac przegub. No wiec wlasnie z przyczyny rozwalonej gumy i chodzacego na sucho przegubu zdjagnozowalem ze to wlasnie wina wewnetrznego.


Ostatnio edytowano 23 listopada 2009, o 20:17 przez radek_wwl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 20:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
radek_wwl napisał(a):
Panowie mam pytanie. Padł mi przegub wewnetrzny. Zadzwonilem do goscia i powiedzial mi za regenerowany 550zl :O mozliwe to?

Jak najbardziej możliwe... Ja swego czasu mialem też uszkodzoną osłone przegubu wewnetrznego zamienników nie ma a w aso powiedzieli 300zł za samą osłone :O ... Dopasowałem od innego auta nie pamietam już jakiego kosztowała 10zł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 20:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
radek_wwl napisał(a):
No wiec wlasnie z przyczyny rozwalonej gumy i chodzacego na sucho przegubu zdjagnozowalem ze to wlasnie wina wewnetrznego.

Ale jakieś objawy są? Stuki, puki, terkot, piski, itp?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 20:46 
teraz mam w sumie dylemat czy szukać jeszcze używki, czy lepiej wydać trochę więcej i mieć gwarancje...


DANnajpierw przy skrecie mi klekotalo, a wczoraj jak wracalem do domu to juz na prostej mi grzechotało. [/b]


Ostatnio edytowano 23 listopada 2009, o 20:47 przez radek_wwl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 23:50 
od jakiegoś czasie przy ruszaniu występuje stuknięcie.

dzieje się to tylko na ruszeniu z jedynki, jest wyraźne stuknięcie z prawej strony, po przyhamowaniu też jest stuknięcie.

natomiast jak juz jade i sie tocze nacisne hamulec stukniecia nie ma, zatrzymam sie bez hamowania stukniecia nie ma.

dzieje sie to normalnie na prostej.

stuka bardzo czesto, ale nie za kazdym razem.

bylem ostatnio u mechanika, ale nie mial czasu zajrzec pod auto i akurat cos cicho stukneło tylko raz, nie jak normalnie.

mowił ze możliwe ze przegub.

dobrze by było jakby były jakieś typy co to może być, bo bardzo rzadko mam czas, zeby do mechanika podjechać. co prawda coupeta teraz mało jeżdze, bo nie mam czasu, ale chcialbym to w końcu naprawić.

Pzdr, Dejm


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2009, o 00:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja bym stawial na stabilizator. Gumy albo laczniki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2009, o 00:42 
właśnie. jak wrzuciłem nowe koła, to byłem na ustawieniu zbieżności w Norauto, okazało się ze jeden łącznik stablilizatora jest do wymiany, wiec wymienili mi tam łącznik stabilizatora.

jak ruszyłem autem coś z poczatku dziwnie pukneło i trzeszczało przez kilkaset metrów, potem jakby normalnie i jakos 2-3 tygodnie później zaczeło mi to pukać.

łącznik był wymieniany z tej samej strony co puka...

cos mogli tam zepsuc?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2009, o 00:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
łączniki jak i kazda inna czesci zawieszenia wymienia sie parami
moga to byc poduszki stabilizatora. robilem to dzis u siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2009, o 18:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Mam dokładnie ten sam problem co Ty Dejm wymiana łączników i gum nic nie pomogla i też slychać puknięcie tylko przy ruszaniu wydaje mi się że to może być tylna poduszka skrzyni biegów przy sankach co jest ale teraz cierpie na brak czasu żeby auto na podnośnik wstawić pewnie dopiero w sobote bede coś wiedział


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL