Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:10

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2007, o 22:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
troche to trwało :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2007, o 15:11 
WARIK napisał(a):
troche to trwało :shock:


Bo każdy pitolił co innego (przegub wewnętrzny, przegub zewnętrzny i takie tam), a do ASO straciłem zaufanie*. Poza tym jak to zwykle bywa, nie ma na nic czasu.
Za to poznałem fajnego mechaniora, który jest z tych co nie popuści jak nie dojdzie co się dzieje z autkiem. Cały dzień się męczył, ale doszedł. Przy okazji okazji porobił pierdoły, tj. dokręcił chłodnicę klimy bo nie było jakiejś śruby, dokręcił intercooler, bo latał, i najciekawsze, dokręcił jakąś śrubę od wózka. To są jaja, ten diesel powoduje takie wibracje, że śruby sie odkręcają.

*Inna sprawa to ASO. W lipcu 2006 r. był przegląd i nie zauważyli, że w skrzyni brakuje oleju. Bo było tylko z pół litra.

Z ciekawości, ile wchodzi oleju do skrzyni silnika 2.2 DTI?

No i teraz czekamy na to, gdzie jest (o ile jest) nieszczelność.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 19:26 
defender, tez mam pewne podejzenia apropo wycieku oleju ze skrzyni u mnie... objawy sa jak u Ciebie no i jeszcze dzis plame oleju zobaczylem na podlodze....Robiles moze w wawie?

Napisales, ze CI plykali skrzynie, to bylo jakims specjalnym plynem czy jak?
Ma ktos moze pojecie wogole ile plynu wchodzi do F23?

Czy wogole sie za to samemu zabierac czy od razu gdzies pojechac, bo narzedziami domowymi nic nie zrobie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 20:55 
Niestety nie w Wawie i niestety nie mam pojęcia jak to zrobili :sad:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, o 15:45 
Witam
Podpinam się pod temat.
Terkocze mi przegub od kierowcy zewnętrzny. Chciałem go wymienić tylko w każdym serwisie słysze że w cabrio Y22DTR występuje tylko w całości ( nie wiem czy z półosią ;/ ) a tu ceny zaczynają się od 2000zł :O Więc troche tego nie rozumiem czy nie można wymienić samego zewnętrznego???
A może próbować go regenerować???
Gdyby ktoś miał jakieś namiary na dobrego mechanika zajmującego się przegubami z Wielkopolski to będe wdzięczny :)
Dzięki i pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, o 16:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Wyslij mi to ci go zregeneruje. Jedyny minus to to ze troszke bedzie to trwac z racji przesylu kurierem czy jeszcze gorzej poczta. Powinien dac sie zdemontowac sam przegub zewnerzny bo stanowi jedna czesc z dwóch- chyba kazdy samochod osobowy tak ma.

TU masz link do cennika przegubow w zamienniku. Tylko nie patrz w QP bo tam nie wyszczegulnili silnika 2.2 DTR a w cywilnej jest.


Ostatnio edytowano 26 lutego 2009, o 16:22 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, o 15:18 
defender napisał(a):
Wracam do mojego klekotania :grin:

Problemem był olej w skrzyni biegów, a właściwie brak wystarczającej ilości tego oleju. Po przepłukaniu skrzyni i zalaniu nowym olejem, jak ręka odjął. To tego trójka zdecydowanie lepiej wchodzi (nie ma już tego "wahania"). Wreszcie słychać tylko klekot :evil: Muzyka dla uszu :razz:


wowo , dopiero teraz zauwazylem, ze naprawiles :D i jestem z siebie dumny, bo jako jedyny stawialem ze cos ze skrzynia :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, o 08:21 
wesol napisał(a):
Wyslij mi to ci go zregeneruje. Jedyny minus to to ze troszke bedzie to trwac z racji przesylu kurierem czy jeszcze gorzej poczta. Powinien dac sie zdemontowac sam przegub zewnerzny bo stanowi jedna czesc z dwóch- chyba kazdy samochod osobowy tak ma.

TU masz link do cennika przegubow w zamienniku. Tylko nie patrz w QP bo tam nie wyszczegulnili silnika 2.2 DTR a w cywilnej jest


Dzięki za odpowiedź. A co lepiej zrobić kupić zamiennik i wymienić czy wysłać Ci do regeneracji?? Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, o 15:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W zasadzie sa zdania podzielone bo jedni napisza ze zamiennik to lipa a drudzy ze sie nie naprawia tylko kupuje now ei oryginalne. Ja wiem swoje- na regenerowanym mozna jezdzic i jest okej ale tez na forum vag bylo nie raz o przegubach w TDI gdzie NM robia swoje a jeszcze sporo osob wykreca conieco z tych silniczkow. W serii jest 230NM a po dlubnieciu delikatnym 300-350Nm. Jakos te przeguby wytrzymuja i nikt nie narzeka. Zrobisz jak uwazasz. Polecam zamienniki.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, o 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 października 2008, o 10:52
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Imię: Jerzy
Silnik: Z18XE
Podłączę sie pod temat. U mnie słychać wyraźny stuk ( najczęściej jeden ) przy pełnym prawoskręcie, i to zarówno do przodu jak i przy cofaniu. Wystarczy lekka korekta kierownicą i wszystko gra. Nie jestem fachowcem i trudno mi określić co jest tego przyczyną. Na pewno pofatyguję się do diagnosty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, o 14:08 
Na 100% przegub, sprawdź osłone przegubu czy nie jest pęknięta.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, o 14:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
BUŁA napisał(a):
Na 100% przegub, sprawdź osłone przegubu czy nie jest pęknięta.


już chyba w niczym nie pomoże.jedynie regeneracja(jak w ogóle się da)lub wymiana

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, o 16:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
da sie da. Regenerowalem ten sam przegub nawet dwa razy i smiga dalej. Te kulowe sie pieknie regeneruja bo te igielkowe niestety ale troszke ciezsza sprawa no i drozsza. W oplu chyba nie wystapowaly igielkowe.


Ostatnio edytowano 16 października 2009, o 16:51 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, o 21:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
mi tez tak stukalo przez jakis czas za kazdym razem gdy skrecalem w prawo. Podejrzewalem ze przegub i mialem zamiar jechac wymienic. Lecz pewnego pieknego popoludnia wyjezdzajac ze stacji uslyszalem pierdykniecie jak stad do brazylii i dalej jechac nie moglem... urwala mi sie pol os od strony kierowcy tak wiec nauczylem sie na swoim bledzie. Tak ze dla wszystkich ktorzy to odkladaja radze wymieniac takie rzeczy poniewaz moglo mnie to kosztowac 3,4k za sama pol os w ASO (nigdzie indziej nie byla dostepna). Na szczesccie udalo mi sie wyrwac uzywke za 350zl ze sprawnymi przegubami i wszystko jest ok.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 00:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
rah.im, to były stuki czy taki raczej terkot?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL