Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, o 20:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
roberto napisał(a):
adam a gdzie to powinno być wytłoczone?


o ile dobrze pamietam, bylo to na tej powierzchni gdzie sa dziury na sruby, ale moge sie mylic.
Zreszta sam widziales jak sa zapakowane klocki, tak samo maja byc tarcze zapakowane.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, o 23:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
na rancie na zewnatrz gdzie sa otwory wentylacyjne albo na tez takim rancie ale tu gdzi esie zaczyna czesc gdzie klocki trą o powierzchnie tarczy. Ogolnie jak bedzies patrzal na tarcze od gory a ją krecił jak kolo w rowerze ( patrz na tarcze na sztorc). tak mialem w swojej ale to byly tarcze delphi a teraz tak mam w golfie i polo. Jest nr wybity oraz wymiary a nawet grubosc min.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, o 23:53 
tak wygląda ta niby orginalna tarcza niby orginalnie zapakowana Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: Pon 16 Mar, 2009 23:55 ]
a w pudełku gratis tatar z łososia :lol: :lol: coś mi się zdjęcia pomieszały :oops:

[ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 23:00 ]
problem z tarczami się rozwiązał miałem to odesłać ale coś mnie tknęło i pojechałem z tym zestawem do aso okazało się że to orginał podobno dla GM też pakują te tarcze w takie pudła i w taki papier i co się okazało orginalna nalepka była ale na zakładce pudła od środka pudło musiało być odwrotnie złożone czy co :? cena takiego zestawu w aso to 730zł tarcze i 220 klocki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 11:25 
Też się szykuje do renowacji hamulców także jak by ktoś mógł doradzić jakie tarcze pasowały by dla mnie.
Co prawda nie mam Coupe, ale wydaje mi się że w Astrze OPC z Z20LET (2003r) powinno być tak samo.
Jak się mylę to mnie poprawcie :)
Na allegro wypatrzyłem tak wstępnie coś takiego, co niby pasuje do mojego autka,
ale zielonego pojęcia nie mam jakie maja być wielkości tych tarczy, a na tył to już zupełnie.

http://allegro.pl/item589512524_tarcza_ ... _9cdt.html

http://allegro.pl/item582598102_tarcze_ ... _aero.html

Najlepiej gdyby były to tarcze nawiercane i jakieś fajne klocki do tego.
Z góry dzięki za wasze propozycje.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 13:18 
Jarko na przód 308 mm możesz założyc ATE Power Disc - nacinane (24.0325-0142.1) lub EBC Turbo Groove - nacinane i nawiercane (GD1070), Ultimax - nacinane (USR1070). Z kolei na tył to 264 mm też coś z ATE (24.0110-0250.1) lub EBC (D901). Przy takich tarczach oczywiście lepsze klocki np. EBC Green Stuff albo można się szarpnąc na Red Stuff. Jednak to trochę drogi interes ale na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzac :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 13:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Tarcze: Tarox F2000 (lub G88)
Klocki: EBC YellowStuff lub RedStuff lub Ferodo DS-2500

Ja mam G88 i RedStuff i jest ok ... chociaz tarcze podobno lepsze F2000...
YellowStuff podobno lepiej hamuja na zimno, klocki Ferodo droższe niż EBC

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 17:32 
Dzięki za propozycje, osobiście podobają mi się nawiercane i nacinane :P
Myślałem o tarczach zimmenrmann'a ale na początku nie ciekawą oponie dostały.
Widać nie wszystko co niemieckie jest tak doskonałe :)
Takie pytanie w związku z tym do was, jak mają się tarcze nawiercane/nacinane do komfortu jazdy,
czyli chodzi o odgłosy przy hamowaniu, jest jakaś różnica, są głośniejsze ?
Druga sprawa, jak założę jakieś "lepsze" klocki to szybciej się zjadą na tych tarczach niż na zwykłych (gładkich) ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 18:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Jarko napisał(a):
Dzięki za propozycje, osobiście podobają mi się nawiercane i nacinane :P
czyli chodzi o odgłosy przy hamowaniu, jest jakaś różnica, są głośniejsze ?
Druga sprawa, jak założę jakieś "lepsze" klocki to szybciej się zjadą na tych tarczach niż na zwykłych (gładkich) ?

Przy nacinanych Taroxach G88 są głośniejsze, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :-) słychać że klocek jest odświeżany (na gładkiej może sie zeszklić) i hamuje... dla mnie ok
RedStuff przy kilku wyjazdach "na tor" zużył sie z przodu po 15tys. km z tyłu wytrzymał 25 tys natomiast przy normalnej jeździe już ma 17tys i jest co najmniej połowa klocka.
Generalnie zużywają sie szybciej ale to zależy też od stylu jazdy.

Jak sie pokatuje hamulce (np.na torze) to mogą zacząć piszczeć troche i albo samo przejdzie albo trzeba rozebrać i oczyścić. Przy normalnej jeździe nie ma żadnego piszczenia itp. (ewentualnie jakiś zestaw naprawczy można zapodać do zacisków)

Trzeba natomiast pamietać o rozgrzaniu hamulców po zimnym starcie ... poprostu tak jak w przypadku silnika nie pałować tak trzeba przyhamować raz czy dwa żeby zaczęły łapać.

Płyn również pasowało by dać o wyższej temeraturze wrzenia ja mam Motula RBF660 z tym że co około 6 miesiecy jest wymiana.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 19:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
YellowStuff podobno lepiej hamuja na zimno

YellowStuffy z tego co pamiętam to są już typowo wyścigowe.
Mają inny zakres temperatury pracy (trzeba by je rozgrzewać), więc do zwykłej jazdy raczej się nie nadają.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 27 marca 2009, o 19:20 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 19:53 
Dokładnie tak. Teraz jestem w temacie. Yellow, blue są typowo rajdowymi klockami. Do codziennego użytkowania nadają sie green i red.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 19:54 
DAN napisał(a):
Mają inny zakres temperatury pracy (trzeba by je rozgrzewać), więc do zwykłej jazdy raczej się nie nadają.
Może innaczej: nie wymagają rozgrzewania, niemniej jednak po rozgrzaniu mają lepsze działanie - podobnie jak Redstuff. Do zwykłej jazdy nie są polecane ze względu na zwiększone pylenie. Z tego względu walory estetyczne przemawiają za Red.
Porównanie pylenia Redstuff i zwykłych klocków:

Jazda (8 tyg.) ze zwykłymi (orginalnymi) klockami:
Obrazek

Jazda z Redstuff:
Obrazek

Komentarz: kurz zmywany wężem ogrodowym xP


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 20:07 
I klocki yellow wychodzą chyba gdzieś około 600 zł na przód? Green 350 zł, redsy 450 zł. Ja wziąłem na razie green.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 23:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nie wiem jak wy, ale moim następnym klockiem będzię DS2500, chociaż jeżdzę na green stufie - do których nie mam zastrzeżeń (nie udało mi się ich zagotować) i jeżeli chodzi o zalety - w ogóle nie pylą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, o 20:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Z info o YellowStuff wynika że są również do użytku drogowego i na zimno (cold friction: excellent) spisują sie lepiej od RedStuff (cold friction: good) ... co potwierdzają opinie z forum AOC. Zakres temperatury pracy na Polskiej stronie EBC jest co najmniej zastanawiający, na oryginalnej stronie producenta nie ma słowa o zakresach temperatury. Co do pylenia faktycznie RedStuff jest super. Jak Redy zejdą to pewnie zapodam żółte... ;-)

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, o 09:11 
Hej,

a ja założyłem ten numer z BOSCHa na przód 0986478883 - identyczne jak oryginalne i kosztowało mnie to 220pln za 2 szt. Do tego klocki 0986424214 też z BOSCHa za kolejne 73pln i jest gitara! :)

Pozdro
Mirek


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL