Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 06:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2006, o 07:15 
WARIK napisał(a):
Cezzar coś mi się przypomina, że ty miałeś jakieś udziwnienia: rozgałęzienie przed tłumikiem i jedna rurka do tłumika końcowego, a druga wolno :?:



Tak, mam taki festyn polegający na tym ze przed tylnym tłumikiem odchodzi rura w prawo do prawej końcówki. Tak, z prawej mam tylko końcówkę wydechu. To robota zagranicznych fachowcow :( . W wolnej chwili wywale tą odnogę bo i tak większość spalin idzie przez główny tłumik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, o 15:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Przypadkiem znalazłem tłumik firmy Bosi do asterki tylko nie wiadomo jakiej.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=118825927
Czy to jest dobra firma :?:
http://www.bosi.de/index2.htm
Brzmi nawet nieźle, ale to jest odsłuch turbolotu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, o 17:58 
Witam wszystki chciałem się podłączyć pod ten temat troszeczkę go zmodyfikować.
A wiec nie wiecie gdzie robią sportowe tłumiki środkowe ?? razem z rurami dochodzącymi do tłumika i dochodzącymi do tłumika końcowego. Pisałem juz do firmy ulter i Mg sport ale bez odzewu. model astry 2,2 benz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, o 02:08 
panowie poradzcie mi jaki wsadzić tłumik środkowy chciałbym cos z nierdzewki rury juz sam zrobię. Chociaz jaka firma??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, o 07:09 
he he :) we wrocku jest magik niesamowity ... ogladlem jego prace i normalnie rozbroil mnie zupelnie jakoscia wykonanych prac.... co prawda cena zaczyna sie od 2 tys ;) z downpipe'em ale to juz insza inszosc ;)

nie wiem jak w 2.2 ale z 2.0T to wywalic kata wstepnego, kata glownego, srodkowy przelot i koniec przelot ;) 2,5" kwasowke


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, o 16:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Ile roków wytrzymie taki wydech z kwasówki w polskich warunkach?

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 11:00 
Witam ponownie. Wiem ze polecacie wywalenie całkowite środkowego tłumika ale znalazłem środkoe tłumiki firmy michael i lorbi i tak naprawde nie wiem co to za firmy????Czy ktos to juz wkładał do siebie?? No i wreszcie znalazłem kogoś kto mi zrobi układ z nierdzewki za małe dziegi
:)


mich007 to jest kwasówka jak ktoś dobrze pospawa to przezyje auto nawet na naszych drogach :) tylko do pospawania trzeba mieć odpowiedni sprzęt.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 11:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
bestia napisał(a):
Wiem ze polecacie wywalenie całkowite środkowego tłumika


Ale tylko w turbo :wink:
Jeżeli chcesz robić wydech z nierdzewki w 2.2 (proponuje średnice 2 - 2,25" max, oczywiście z 2 tłumikami przelotowymi))to niech to zrobi ktoś kto w tym siedzi, a nie jakiś tam kolo co umie spawać stal nierdzewną :wink:
Niestety w wolnossakach wydech to nie jest taka prosta sprawa :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 14:56 
Rura bedzie miała średnice 2 cale z z dwoma tłumikami przelotowymi i na wzór starego układu rur. Juz druga osoba mówi mi ze nie jest to takie proste wiec moje pytanie brzmi o co się bac - o złe opruznianie spalin ???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 18:57 
bac sie zeby niewpadal w rezonans ;) bo to ciulowato brzmi ;) a conajmniej do qpejki taki metaliczny podzwiek nie pasuje....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 20:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
bestia napisał(a):
wiec moje pytanie brzmi o co się bac - o złe opruznianie spalin ???



Zjawiska falowe.
Poszukaj w google artykulow na ten temat, chociaz to jest temat- rzeka.
U producentow sa cale wydzialy, ktore sie tylko wydechami zajmuja.
Fizyka sie klania :wink:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 22:00 
Czy to prawda, ze do turbo to mozna dac tak duzy jak sie tylko chce? Ze wszystkie te zjawiska falowe wtedy nie maja za bardzo znaczenia i aby tylko nie dac za malego trzeba uwazac?

Drugie pytanie. Ile kosztuje taki wydech w calosci do 2.0T?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 22:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Czy to prawda, ze do turbo to mozna dac tak duzy jak sie tylko chce? Ze wszystkie te zjawiska falowe wtedy nie maja za bardzo znaczenia i aby tylko nie dac za malego trzeba uwazac?



Prawda.
W kazdym silniku spalinowym potrzebny jest pewien zdefiniowany opor ze strony wydechu, w przypadku Turbo, sama turbina stawia ten potrzebny opor.
Natomiast za turbina opor powinien byc raczej maly, aby turbina nie byla zbytnio hamowana.
To tak w absolutnym skrocie, i prosto wytlumaczone.





mjaza napisał(a):
Drugie pytanie. Ile kosztuje taki wydech w calosci do 2.0T?




Ja 3 lata temu dalem 630 euro za Bastuck-a z kwasowki i o srednicy 70mm od katalizatora.






Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 22:34 
hehe SirAdam raczej o ceny w niemczech mi nie chodzilo:) Ale to chyba duzo nie dales - myslalem, ze to bedzie kwota dochodzaca do 2kzl w polsce, a 2,4kzl to nie duzo jak na niemcy. Dobrze wiedziec - na wypadek jakby padl. Poki co jest chyba okej, chociaz koncowy tlumik to mi na orginalny nie wyglada i koncowke to ma zdaje sie przyspawana...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, o 22:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wiem ze ceny w niemczech raczej Cie nie interesuja, podalem ja tak dla porownania.
Bastuck slynny jest w Niemczech z dobrych tlumikow i przedewszystkim super sie slysza. (basowo)





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL