Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 08:28

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dziwny odglos
PostNapisane: 30 września 2008, o 12:12 
witam

brawe tylne kolo, slychac "falujace buczenie/cos jakby sie zacieralo". wczoraj wymienilem ( skonczyly sie ) klocki z tylu bo myslalem, ze to ich wina ale problem pozostal, jest teraz tylko przy powolnej jezdzie okolo 5-30 km/h. czy moze to byc wina lozyska? czy moze jest cos nie tak z hamulcami, np. zaciski nie puszczaja ( klocek nie "odbija" od tarczy ) etc. w sumie dziwne bo mechanik wczoraj sprawdzal tarcze i jest ok, nie ma sladow wytarcia.


Ostatnio edytowano 30 września 2008, o 12:13 przez daft, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 12:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
::martin:: napisał(a):
czy moze to byc wina lozyska

łożysko byś słyszał cały czas. Ja bym obstawił, że zacisk nie do końca odbija

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 12:39 
Nie koniecznie - może to być też wina opony


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 13:33 
po podciagnieciu recznego halas ustaje... jest tylko jeden minus... predkosc maleje ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 13:47 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
to napewno masz coś z klockami

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 15:32 
sprawdz tylnie klocki. ja mialem zdarte a odglos byl wlasnie taki jakby lozysko.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 15:35 
marioo napisał(a):
sprawdz tylnie klocki. ja mialem zdarte a odglos byl wlasnie taki jakby lozysko.

klocki zmienilem wczoraj. mialem na mysli prawe kolo... nie wiem czemu napisalo sie przez b :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 16:51 
tak jak wczesniej Ci wspomnieli sprawdz hamulce, mozliwe ze linka od recznego ci stanela i reczny delikatnie trzyma, pojedz do mechanika, niech sprawdzi jeszcze raz hamulce a napewno sie dowiesz co to.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, o 18:48 
Spiderxxx napisał(a):
może to być też wina opony


Ja mam to samo u siebie, trochę to trwało zanim doszedłem o co biega, ale okazało się, że to opony tak hałasują. Na początku byłem w 100% pewien, że to coś z hamulcami :oops:


Ostatnio edytowano 2 października 2008, o 18:49 przez Batunio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, o 20:05 
Zgadza się. To mogą być opony. Sprawdź ograniczniki... może jeździsz na slikach? :)
Możesz łatwo sprawdzić przekładając opony przód-tył.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 07:07 
Też potwierdzam że opony mogą hałasować, buczeć i walić. Sam tak miałem w profilu 40.
A tak btw, lenistwo autora postu nie zna granic, 5 min trwa podniesienie tyłu i zakręcenie kołem. I od razu wiesz o co biega.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, o 17:21 
cezzar napisał(a):
Też potwierdzam że opony mogą hałasować, buczeć i walić. Sam tak miałem w profilu 40.
A tak btw, lenistwo autora postu nie zna granic, 5 min trwa podniesienie tyłu i zakręcenie kołem. I od razu wiesz o co biega.


z calym szacunkiem ale nie badz smieszny. 5 godzin przed napisaniem postu bylem u mechanika i zdjety byl caly tyl. co do halasu to opony nie wydaja metalicznego tarcia przy 5 km/h, bardzo glosnego w dodatku. nie jestem wszech-wiedzacy, jestem 2gim wlascicielem pojazu i cholera wie czy nikt nim nie przywalil w np. kraweznik i teraz cos sie wali, pytam bo chce dowiedziec sie co moze byc przyczyna, a nie po to zeby mnie ktos ocenil po ilosci postow na tym forum.


Ostatnio edytowano 4 października 2008, o 17:24 przez daft, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, o 22:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
::martin:: napisał(a):
5 godzin przed napisaniem postu bylem u mechanika i zdjety byl caly tyl


no i co Ci mechanik powiedział??

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, o 14:21 
mich007 napisał(a):
no i co Ci mechanik powiedział??


ze wina lezala po stronie wytartych klockow, fakt ze byly zdarte az do blaszki ktora faktycznie ocierala o tarcze. tyle, ze godzine po wymianie, wyczyszczeniu etc. sytuacja jest taka sama jak przed. jade jutro do znajomego, czlowiek starej daty, posiedzi az zrobi. pytanie, jakie konsekwencje ma jazda z lekko pogieta felga? ( mam wrazenie, ze to moze byc przyczyna... tylko moje domysly, jestem kolejnym posiadaczem tego auta ) nie mam na mysli ryzyka, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne.
pozdrawiam.

[ Dodano: Czw 09 Paź, 2008 00:04 ]
nagralem to co dobiega ze srodka samochodu:
stukot.mp3
halas.mp3
pierwsze to lekkie dohamowanie, okolo predkosc 5-8 km/h i powolne zatrzymanie - hamulec, 2gi odglos: po skrecie na parking jazda na luzie 5-8 km/h bez hamowania - nie ma dolkow ani innych nierownosci, tlumik caly.

[ Dodano: Czw 09 Paź, 2008 00:11 ]
bylem u mechanika i lekko byl zdziwony z czym ja do niego przyjechalem "tutaj nie ma co robic". fakt, to dzieje sie tylko czasem ale jak juz zacznie to nie ma przebacz, wrazenie .... no wiecie jakie, trzeba podciagac reczny zeby przestalo wyc. za 2 tygodnie rozbieramy wszystko na czesci, mozliwe, ze to wina tloczkow. co do 2giej nowosci ( stalo sie to dzisiaj ) nie mam pojecia co to moze byc, jakis kawalek metalu? obija sie i bylem pewny, ze to tlumik ( taki pusty dzwiek ) ale nie, jest caly, mocno sie trzyma... moze cos w srodku odpadlo???

[ Dodano: Czw 09 Paź, 2008 00:14 ]
edit/ pliki sa opisane w odwrotnej kolejnosci, nie mam mozliwosci edycji, sorry za wpadke :) czyli: pierwsze to halas.mp3 - hamowanie, a 2gi opisany dzwiek to stukot.mp3 - wolna jazda.

[ Dodano: Czw 09 Paź, 2008 19:58 ]
viewtopic.php?t=784&highlight=bosch

wyjasnilo sie, zaciski BOSCH. temat do kosza.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 02:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
OK, problem wyjasniony.
Tutaj zamykam, jak bedzie dalsza dyskusja o piszczeniu hamulcow,
to pisac w istniejacym juz temacie.
Link jest powyzej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL