Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 listopada 2015, o 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Witam dokonałem wymiany poduszek amortyzatora i łożyska ,zastosowałem gumy i łożyska febi ,wysokość gumy 43mm według stronki przewidziane do mojego modelu x18xe1 tzw twarde , po skręceniu całości te metalowe podkładki z okraglymi gumkami pod spodem ,widoczne pod maska bardzo dolegaja do kielicha i moje pytanie czy za mocno skrecilem dałem 55nm kluczem dynamometrycznym tak jak w książce czy moze tak zostać i w niczym nie będzie przeszkadzać nie będzie nic blokować , nie mam pojęcia czy te podkładki sie kręcą pracują przy skrecie , czy nie odwaliłem czegośc jak ktos coś wie to prosze o info wcześnie na grubość palca te podkładki były nad kielichem wiem ze tak nie mogło być

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2015, o 06:37 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Tak ma byc, amor musi byc dokręcony konkret, od skretu masz łożyska pod poduszka ;)

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 listopada 2015, o 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Koledzy dziś dodatkowo wymieniłem laczniki stabilizatora na nowe meyle hd, i dalej mi puka amfory mam keyaba maja po 75 i 78 %, poduchy i łożyska amorka nowe , co jeszcze wymienić? Myśle o końcówkach drazkow kierowniczych , mam zamontowane febi i nie widzę luzow , zanim udam sie na zbieżność i katy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2015, o 01:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Przyczyn moze byc wiele.
Moze cos zle poskladane.
Amory moga miec nawet 300% i stukac.
Skoro laczniki wymienione, to moze stukac sam stabilizator - wywalone tulejki.
Sworzen wahacza tez moze dawac takie objawy.

Nie rozumiem po cholere takie wrozenie z kuli.
Jedz na szarpaki i bedzie wszystko jasne - 20-30zl na stacji diagnostycznej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2015, o 09:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 22:02
Lokalizacja: Piła
Imię: Maciej
Silnik: Z18XE
U mnie tez stukalo. Wymienilem cale zawieszenie razem z koncowkami i wyszlo na badaniu, ze drazek kierowniczy ma luz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2015, o 17:44 
Offline

Dołączył(a): 31 października 2008, o 12:29
Lokalizacja: Bytom
Silnik: Z22SE
witam
po wymianie poduszki nie powinieneś mieć przerwy pomiędzy kielichem a dekielkiem, powinny się delikatnie stykać (ja tak miałem po wymianie). A jakiej firmy poduszki kupiłeś?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2015, o 18:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
gex3 ja osobiście polecam tylko najlepsze części jak lemforder

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Poduszki i łożyska dałem febi,dziś zamówiłem jeszcze drążki kierownicze i te 2 gumy na łącznik stabilizatora tez febi, zrobię to w sobotę i jadę na zbieżność i katy, byłem tydzień temu na szarpakach oskp ale nic nie stwierdzili nawet łapki do powadzana nie wzięli tylko poszarpali i już , ale kasy tez nie chcieli

dodane: 21 listopada 2015, o 21:41

Kurczę wymieniłem dziś 2 końcówki drazkow kierowniczych marki febi a nadal coś tam puka , zostały mi sworznie wahacza ale patrzyłem ze sa zanotowane także wymienię całe wahacza chyba na aledrogo znalazłem po 99 od poleca z Łodzi firmy teknorot, kurczę mam nadzieje ze to jest to bo mam taki głuchy gumowy hałas

dodane: 5 grudnia 2015, o 23:21

Kicha! Wymieniłem gumy na łączniku stabilizatora w ilości 2 sztuk,stare były zużyte, ale nadal coś puka co to moze być, już tyle w zamieszce wymieniłem części i dalej puka , teraz chce wymienić całe wahacze, moze to sworznie wahacza tak pukają ? Ktos coś doradzi

dodane: 4 lutego 2016, o 14:20

Kurcze byłem na ustawieniu zbieżności, niby ustawili ale nie dosc ze nadal cos puka to jeszcze samochód zaczął tancować po drodze jakis niestabilny przód sie zrobił, rozchwiany, dziwny nigdy tak nie miałem,opony są nowe, ciśnienie ok, nie wiem czy może złe poduszki amortyzatora maja na to wpływ nie mam pojęcia ? a może którys amor powiedział bay bay

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Niektore amortyzatowy maja wieksze oczka na sruby (mocowanie do zwrotnicy) i rozwala sie geometria. Wtedy auto tanczy.
Duzo diagnostow mowi ze nie ustawia sie geometrii w oplu, ja przy MTSach kiedys moglem walnac sobie takie katy, ze glowa mala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 16:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 19:17
Lokalizacja: Coupe
Imię: Pawel
Silnik: Z18XE
https://www.youtube.com/watch?v=dEXt2V0pSCU

_________________
...::▲MY BERTONE▲::... ®


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 17:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ten patent z filmu jest z du$@ wyjety :)
ten talezyk ma miec minimalny luz, przeciez to pracuje, skreca sie itp itd

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
No właśnie , a z jaką siłą dokręcać nakrętki mocujące amor do kielicha, bo ja ciagle je poprawiam i dokręcam, może za mocno dopierdzieliłem i źle to pracuje, ale czy to ma wpływ na amortyzator?? nie mam pojęcia , ktoś mnie oswieci

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lutego 2016, o 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Z wyczuciem. Tak zeby nie rozwalic gniazda na imbus.

Doktor29 napisał(a):
ten patent z filmu jest z du$@ wyjety :)
ten talezyk ma miec minimalny luz, przeciez to pracuje, skreca sie itp itd


Owszem konstrukcja ma miec mozliwosc ruchu, bo amor przy skrecaniu uklada sie pod roznymi katami, ale gumka latwo sie poddaje i nie sadze by miala negatywny wplyw na jedo prace.
Ja podkleje swoj gabka kauczukowa, i zobacze czy to zdaje egzamin.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lutego 2016, o 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
U mnie tak to wygląda

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lutego 2016, o 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Doczytalem dokladnie wszystko na temat tego talerzyka.
Prawidlowo ten talerzyk ma bez wzgledu na polozenie amortyzatora przylegac do kielicha ktoras z gumowych wypustek od spodu.
Jesli tak nie jest to "wiedz ze cos sie dzieje" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL