Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 listopada 2015, o 12:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Wiecie może czy zamiast Delphi można założyć TRW i połączyć z pompą Delphi?

Z tego co udało mi się ustalić to TRW i TRW II tak ale jak jest z podmianką na Delphi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 listopada 2015, o 19:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Raczej ciężko, bo pompa/zbiornik jest inny.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 listopada 2015, o 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lipca 2013, o 17:20
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
można, maglownice są zamienne ponieważ wejścia na przewody są takie same


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 listopada 2015, o 23:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
macieo89 bzdury, jeśli nie wiesz to po co to piszesz i siejesz zament ???
jeśli masz TRW to możesz kupić TRW LUB TRW II
jeśli masz DELPHI to tylko DELPHI

kiedyś jak wymieniałem maglownice to miałem ori TRW gość z z aukcji wysłał mi DELPHI i nie dało się jej zamontować trzeba było zamieniać na taką jaka ma być ... :/ i wymieniłem ze zwykłej TRW na TRW II :)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 09:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie da sie ożenić jednego z drugim. Rurki laczace magiel z czescią pompki sa inne. Ile sie najezdzilem kiedys kolo SZczecina na szrot do STobna i naszukelem i jak nie moglem dostac nic do AG tak zostalo tylko allegro. A wszystko przez to ze magiel byl wyslany do regenracji i kto by pomyslalal ze poza zdemntowaniem drazkow kieorwniczych i pompy jeszcze trzeba ich oszwabic z rurek bo barany juz ich nie oddadzą.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 09:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
No właśnie bo tez dostałem TRW zamiast Delphi , jeśli zatem się nie da to poproszę o wymianę na Delphi, oczywiście mógłbym mieć dosłaną pompę i węzę od TRW ale wychodzi ze końcówki i drążki tez inne sa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 12:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Ja miałem ori TRW przysłali MI DELPHI i obudowa DELPHI była większa i nie szło tego spasować, nie jestem pewien czy rozstaw śrub nie był też inny

dlatego jak TRW to TRW lub TRW2
jak DELPHI to DELPHI

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 12:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 17:07
Lokalizacja: Szamotuły/WLKP
Imię: kuba
Silnik: X18XE1
mam pytanie takze zwiaze ze wspomaganiem mam pompe wspomagania trw ta zebrowana czy moge zalozyc zamienei trw 2 ta pompe z wazka szyjka?czy mozna zamienic z inna pompa od nowszego opla np od astry III czy vectry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
bertoneqp napisał(a):
Ja miałem ori TRW przysłali MI DELPHI i obudowa DELPHI była większa i nie szło tego spasować, nie jestem pewien czy rozstaw śrub nie był też inny

dlatego jak TRW to TRW lub TRW2
jak DELPHI to DELPHI


kurcze no to mam dylemat bo DEPLHI akurat brak same TRW na zdjęciach one praktycznie nie wiele różnic mają zmierzę sobie zatem rozstaw śrub z ciekawości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2015, o 22:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
u mnie obudowa aluminiowa była za duża i magiel nie wchodził
u ciebie jest w odwrotną stronę ;D aczkolwiek podejrzewam że też będzie lipa

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2015, o 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Może ci to ktoś robił bez opuszczania wózka? O ile w ogóle się da :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2015, o 10:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Tytan było dokręcane ;)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 listopada 2015, o 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Zmierzyłem rozstaw mocowan do wózka w TRW i DELPHI są takie same 43,5cm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL