Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 października 2015, o 14:36 
Panowie mam problem z hamulcem ręcznym - działa na jedno koło, dziś się do niego dobrałem zobaczyć co jest nie tak i co zawnioskowałem:
- lewe koło, które hamuje mechanizm ręcznego działa jak powinien, po zaciągnięciu linka ściąga go do dołu i dzięki temu koło hamuje
- prawe koło, które nie hamuje mechanizm ręcznego (ten na który mocujemy końcówki linek hamulcowych) nie zaciąga w dół mechanizmu, zauważyłem, że koło uniesione do góry hamuje, gdy odciągnę mechanizm ręcznego (ten przy linkach) śrubokrętem do góry, a nie tak jak powinno być do dołu...
Panowie co może być przyczyną i jak to naprawić?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2015, o 18:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
w QP linka jest dwuczesciowa, zobacz z kanalu laczenie obu linek, moze cos tam strzelilo
;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2015, o 09:47 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Witam, podepnę się pod temat. Damicz udało ci się coś zdziałać z tym ręcznym bo u mnie też na jedno koło hamuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2015, o 10:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Mr M M Bertone napisał(a):
Witam, podepnę się pod temat. Damicz udało ci się coś zdziałać z tym ręcznym bo u mnie też na jedno koło hamuje.


Witam w klubie hamulca jednokołowego!

U mnie ten sam objaw :(

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2015, o 11:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
No cóż:) zatem Linka ATE i do dzieła: ) ;)

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2015, o 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
MANIECZKA napisał(a):
No cóż:) zatem Linka ATE i do dzieła: ) ;)

To ja mam zasadnicze dla mnie pytanie.
Czy da się tą operację wykonać na parkingu pod blokiem mając narzędzia + lewarek ? :D

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 00:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Servesys napisał(a):
Czy da się tą operację wykonać na parkingu pod blokiem mając narzędzia + lewarek ?

Do przeczyszczenia zacisków wystarczy, ale z wymianą może być gorzej.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
DAN napisał(a):
Servesys napisał(a):
Czy da się tą operację wykonać na parkingu pod blokiem mając narzędzia + lewarek ?

Do przeczyszczenia zacisków wystarczy, ale z wymianą może być gorzej.

A no własnie. Zaciski były już czyszczone.

A jest ktoś w stanie mi powiedzieć ile mniej-więcej wymiana tej linki u mecha może kosztową ? Nie chciałbym żeby mnie na takim czymś wyj*bał :/

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 12:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
U mnie lewe koło nie hamowało na ręcznym, gdyż zacisk LUKAS był zatarty i prawie się nie ruszał.
Raz mechanicy go rozruszali, ale za wiele to nie pomogło.
Regeneracji nie robiłem, bo wymieniłem całe zaciski.

W każdym razie koło nie hamowało, a linka była cała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Andres74 napisał(a):
U mnie lewe koło nie hamowało na ręcznym, gdyż zacisk LUKAS był zatarty i prawie się nie ruszał.
Raz mechanicy go rozruszali, ale za wiele to nie pomogło.
Regeneracji nie robiłem, bo wymieniłem całe zaciski.

W każdym razie koło nie hamowało, a linka była cała.

Możesz mi powiedzieć ile cię ten zacisk kosztował ?
Mam podejrzenia że u mnie jest to samo.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 13:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Zobacz na allegro, sprzedaja nowki lukasy.
Co do wymiany linki to ja placilem kolo 50zl, nie wiecej niz stowe. Robota prosta ale trzeba miec podnosnik. Lewarek pod blokiem to kiepski pomysl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
hay napisał(a):
Zobacz na allegro, sprzedaja nowki lukasy.
Co do wymiany linki to ja placilem kolo 50zl, nie wiecej niz stowe. Robota prosta ale trzeba miec podnosnik. Lewarek pod blokiem to kiepski pomysl.


Ok sprawdzę.
Jeśli trzeba wejść pod auto to faktycznie lewarek to głupi pomysł. Raz już się wczołgałem pod auto na lewarku i więcej tego nie zrobię ::nunu

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
Servesys napisał(a):
Andres74 napisał(a):
U mnie lewe koło nie hamowało na ręcznym, gdyż zacisk LUKAS był zatarty i prawie się nie ruszał.
Raz mechanicy go rozruszali, ale za wiele to nie pomogło.
Regeneracji nie robiłem, bo wymieniłem całe zaciski.

W każdym razie koło nie hamowało, a linka była cała.

Możesz mi powiedzieć ile cię ten zacisk kosztował ?
Mam podejrzenia że u mnie jest to samo.


715 pln za 2 nowe sztuki.
Stare można oddać do regeneracji, ale się nie zdecydowałem, bo musiałbym na dłużej unieruchomić auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2015, o 17:48 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
MANIECZKA napisał(a):
No cóż:) zatem Linka ATE i do dzieła: ) ;)


Popieram, u mnie też po wymianie linki na Ate śmiga miodzio, ale sprawdź również zaciski jak już pisali. Sama wymiana linki nie jest trudna, ale kanał/podnośnik jest raczej niezbędny.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL