Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 września 2013, o 16:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Macko napisał(a):
Przecież to oryginalne oplowskie koło z Astry H i nie ma mowy, że ET jest nieprawidłowe czyt. poniżej 35. Winny jest tylko profil opony.


Tak jak wspomnialeś z astry H to nie z astry G. W G jest inne ET. W omedze jest jeszcze wieksze Et jak w AG a w AH jest mniejsze. Nie wrzucaj wszystkich opli do jednego garnka.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 17:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Gdybym nie miał pojęcia o czym piszę nie udzielałbym się. Przed swoimi 18" miałem 16" 7calowe z ET35 czyli szersze i z mniejszym ET. Przy prawidłowym profilu nic mi nie przycierało nawet przy komplecie 4 osób. W Astrze G granicznym ET jest 35 więc mieści się w normie, więc co za różnica z jakiego auta jest felga? Tyle ode mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 17:59 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Nie do końca... Już na 17" 7 cali Et 39 lekko przyciera czasem przy obciążeniu. A chciałbym zauważyć, że porównując dedykowane 16" z 17" , szesnastki mają większą średnicę jakieś 2-3 cm. Zmiana opon oczywiście na pierwszym miejscu, ale przez Et dalej może trochę ocierać, ale na pewno już mniej.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 18:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Miejmy na uwadze także stan zawieszenia w aucie, który nie jest bez znaczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 18:21 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
No jasne. Akurat u mnie są springi nowe z tyłu, ale na zdjęciu te cabrio jakoś nisko siedzi z tyłu jak na serie i może oprócz opon i Et zużyte springi też mają swoją rolę w ocieraniu jak mocno buja.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 18:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
micho90 napisał(a):
Już na 17" 7 cali Et 39 lekko przyciera czasem przy obciążeniu.


nie możliwe.jak pisał Macko graniczne ET to 35

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 18:29 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
ryba1 napisał(a):
micho90 napisał(a):
Już na 17" 7 cali Et 39 lekko przyciera czasem przy obciążeniu.


nie możliwe


A jednak ;) , w przeciwnym razie nie pytałbym o klepanie rantów w innym temacie...

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 18:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
, w przeciwnym razie nie pytałbym o klepanie rantów w innym temacie...


a opony jakie masz???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2013, o 22:24 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Dunlopy 215/40 R17, nie kupuję innych niż dedykowane. Felgi 17" 7J, jedynie Et 39, więc tylko o 8 mniejsze niż w turbofeli i niby te 35 powinno być graniczne, ale jednak praktyka przewyższa nad teorią...

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 09:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
To raczej nie wina rantów tylko odbojów. Samochód za nisko siada i trze o mocowanie zderzaka.
Ja mam et39 u siebie zawias -30 odboje od Mapeta i nie trze nawet full zaladowany.
pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 11:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
micho90 a amorki w jakim masz stanie???mogą też być przyczyną przycierek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 11:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
sjR, tyle, że mój nie siedzi nisko :P .

ryba1 nie sprawdzałem na stacji w %, ale są suche i tył jest sztywny.

EDIT: dodam, że na ori 16" tych sześcioramiennych co były fabrycznie (nie wiem jkie tam jest Et) z oponami 205/50, oraz na zimówkach piętnastkach 195/60 też z AG/Zafiry, a więc wszystko dedykowane nie zdarzyła mi się obcierka. Więc wszystko wskazuje na Et, aż dziwne, bo różnica naprawdę minimalna i powinno być ok.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 12:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
micho90 napisał(a):
Więc wszystko wskazuje na Et,


to nie wina ET.raczej co pisał sjR lub amorków.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 13:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopi ... 5&start=15


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2013, o 21:58 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
I chyba te odboje będą najlepszym rozwiązaniem, bez ingerencji w blachę. Ale jednak Et ma w tym swoją role, bo założę się, że na ori Et np. turbofele nie byłoby problemu, bo nawet na oko widać, że są bardziej schowane.

A trzymając się tematu, ciekawe, czy kolega lukaszo w cabrio po założeniu dobrych opon, też nie będzie musiał założyć tych odboi od mapeta z racji Et. Jak zmieni opony, to zobaczymy...

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL