Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 19:50 
ja tez mialem rant w poprzednich;p a pytam bo nie wiem jak jest bez rantu:)
Ok. to kupuje te gumy... kurna 1,5 koła w plecy;/ Tylko niech spróbują sie sliznąć:P hehe

dzieki panowie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 19:56 
ślizgać może nie.. bo z opinii innych spisują się świetnie, ale podobno szybko się ścierają.. choć Zlatan obalił te teorie :P
pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 19:56 
Binio, powolutko dojezdzalem do kraweznika. i sru :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 20:00 
ja tam za długo nie szukałem w sobote kupiłem danlop sport T9000 przetestowałem je troszkę i jest ok 225/35/18 zamówiłem z wzmocnionym bokiem i pierścieniem ochronnym super sie prezentuje.
Sebastian


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 20:39 
Jolcia1980 napisał(a):
225/35/18 zamówiłem z wzmocnionym bokiem i pierścieniem ochronnym

i jak Ci z tymi kapciami bo ja nie moge uż na nich smigac bo mi plomby wypadają z zębów no chyba cze masz lepszy zawias bo w ojej opc corsie to masakra mrówkę rozjde i to czuje na kierownicy


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, o 20:39 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 20:57 
winczako połtora koła? to kupujesz używki? bo nówki wychodzą przynajmniej ponad 1800 komplet. najtańsze jakie znalazłem. mowa o goodyear F1


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 22:29 
Co do profilu opony. Ja bym się bał brać przy 17 calowej feldze profil 215/45. Przy zwykłym zawieszeniu może nie będzie tarło o nadkole ale przy obniżonym wątpliwa sprawa.

Lepiej brać 215/40 jak Opel przykazał. Teraz to przetestowałem, założyłem obniżone zawieszenie i przy kołach zimowych 205/55 trze jak cholera o plastikowe nadkole a felga normalna 16 cali szerokość 6,5 cala ET41. Przy normalnym zawieszeniu nic nie tarło ale teraz nie ma szans. Także zostaje tylko 205/50 przy 16 calowej feldze.

Przetestowałem letnie felgi 17 cali, szerokość 7,5 i ET41 na oponach 215/40 Goodyeara F1 i jest idealnie ale podejrzewam gdyby były 215/45 to już by tarło. Mankament przy szerokości felgi 7,5 cala, że trochę wystaje felga poza oponę. Lepsza byłaby szerokość 225 ale to wszystko zależy od szerokości felgi, nie wiem jaka jest oryginalnie w felgach turbo.

Także ja się nauczyłem na własnej skórze, że jeżeli podają taką wysokość i szerokość opony to taka ma być, lepiej nie kombinować. Teraz muszę sprzedać komplet prawie nowych zimówek 205/55.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 22:45 
darek napisał(a):
Przetestowałem letnie felgi 17 cali, szerokość 7,5 i ET41 na oponach 215/40 Goodyeara F1 i jest idealnie ale podejrzewam gdyby były 215/45 to już by tarło. Mankament przy szerokości felgi 7,5 cala, że trochę wystaje felga poza oponę.


w to to nie wierze. F1 maja przeciez ochrone rantu tak jak i większość opon zresztą.

sam mam zreszta 215/40/17 na felgach z ET 38 7,5 cala szerokości czyli bardziej wystajace niż Twoje i nie ma miejsca żadne wystawanie felgi.
moim zdaniem najlepszy wybór na tą szerokość felgi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 23:04 
Generalnie 215/40 R17 F1 Goodyeara są ok tylko przy moich Irmscher Star Design 7,5 cala R17 raczej widać, że opona jest ciut węższa od felgi, trochę jej brakuje i pewnie przy 225 lepiej się ułoży.
Dużo pewnie zależy od wzoru felgi i jej rantu. Ale na 215/40 można bez problemu na nich jeździć.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 23:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja mam tez felgi 7.5 cala i opony 215/40 r17 i jest elegancko nic nie jest wezsze, a opona nie wystaje. z tego co wiem to nawet nie ma prawa wystawac poniewaz Astry OPC na 17' 7,5J wyjezdzaly na oponkach 215/40,
pzdr.


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, o 23:28 przez sjR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, o 01:06 
tak jak pisza--rant na dziury niepomoze!!!!ale na krawezniki tylko przy parkowanniu!!!
pytalem wiele razy o te opony bo myslalem onich i maja ponoc jedna konkretna wade---jak pojezdzisz pare miesiecy to te rowki zamiast pomagac na mokrej nawierzchni ,zatrzymuja wode i jest ponoc dramat!!!!(chodzi o rowki ktore koncza kazda ta łezke)...podobne donich ale ponoc lepsze na mokrym sa dunlopy ale france sie scieraja jak djabli,kupilem w tamtym sezonie nowki 4 i teraz musze dokupic 2 bo lipa!!!!!


Ostatnio edytowano 10 marca 2009, o 01:09 przez GARNULLI, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, o 10:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
maly problemik, po zalozeniu opon letnich, okazalo sie ze jest glosniej niz na zimowych- szumia po prostu, wyzyta w zakl wulk.- wniosek pana z zakladu: tylne wyzabkowane poniewaz jezdzily na tej samej osi i tym samym miejscu (opony asymetryczne), opony maja ok 6mm bieznika sa 3 letnie, sa w bdb stanie. delikatny szum jest przy niskiej predkosci, jelsi chodzi o jazde to nic nie drzy w aucie nawet z wiekszymi predkosciami, nic z nimi nei zrobię raczej, bo raczej asymetrycznych nie zaloze odwrotnie zeby wyrównac bieznik??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, o 10:25 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Z wyząbkowaną już nic nie zrobisz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, o 12:59 
Niestety mam to samo :/ Podobno rozwiazaniem jest przełożyc na przód i porządnie przypalić gumy, ale to półśrodek.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, o 14:32 
ej chlopaki.pomocy,zdecydowalem sie na toyo px4 215/45/17 a wy mowicie ze moze trzec?mam oryginalne 17stki od bertony i obnizone auto za pomoca sprezyn.jutro mam opony kupic.brac?czytalem na wczesniejszych postach i tematach ze nie bedzie problemu z profi 45 nawet na obnizonym aucie

[ Dodano: Czw 12 Mar, 2009 14:34 ]
aha te toyo 2008r. 60 miesiecy gwarancji to koszt 1550zl plus smycz jakby ktos pytal.jak ktos mial doczynienia z ta oponka prosze o pare slow pozdr.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL