Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 10:25

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 września 2011, o 13:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
amorki powinny pasowac od innych masa tak czy siak spoczywa na sprezynach. Amorki maja za zadanie wytlumiac wiec drobne roznice w masie nie powinny miec znaczenia. Sprezyny to fakt musisz dac jakies dobre znaczy sie mocne. Ponosc QPty mialy spribgi takie jak cywilne wersje AG ale w wersji sport/sportive. Sa z grubszego drutu zrobione a przy okazji obnizaja auto od seryjnej cywilnej AG o jakies 1.5 cm czyli Bedzie jak zwykle QP no moze w twoim przypadku z racji wiekszej wagi opadnie o 2 mm nizej a moze i nawet nie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2011, o 19:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sprężyny dobierasz pod wagę auta, amorki pod długość sprężyn(obniżenie).

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2011, o 20:09 
znalazłem na allegro zestaw gwintowany TA Technix - TuningArt akutar 2 amortyzatory i 2 spręzyny z reg wysokości za niecałe 500zł wiec myśle że na dniach go kupię. Czy trzeba zakładać pod sprężyny u góry inne niż oryginalne gumy z odbojami?


Góra
  
 
PostNapisane: 12 września 2011, o 20:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Driver_Kaskader napisał(a):
znalazłem na allegro zestaw gwintowany TA Technix


też myślałem o tym zestawie ale do cabrio to raczej się nie nadaje.za ciężki tył.mogą się szybko wysypać

Driver_Kaskader napisał(a):
Czy trzeba zakładać pod sprężyny u góry inne niż oryginalne gumy z odbojami?


raczej oryginalne powinny pasować

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2011, o 22:15 
nie wiem czy tutaj nie wyczytałem w którymś wątku albo na astra-g że trzeba skrócić trzpienie gumowe o połowę. Jeżeli tył siądzie za bardzo to oddam zestaw, robociznę sam wykonam wiec nie ma problemu, jak bedzie na aucie to powiem jak sie sprawuje.


Góra
  
 
PostNapisane: 12 września 2011, o 22:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Driver_Kaskader napisał(a):
zestaw gwintowany TA Technix - TuningArt akutar 2 amortyzatory i 2 spręzyny z reg wysokości

przod na "normalnym" zawieszeniu, a tyl na "gwincie" ?
Chlopie, za to by ci w Niemczech na ulicy zabrali dowod rejestracyjny, a auto dali odholowac.
Czy wam juz sie calkiem w glowach pomieszalo ?

pozatym;
Driver_Kaskader napisał(a):
za niecałe 500zł

porzadny gwint kosztuje ok. 1000 EURO,
czego oczekujesz za 250 Euro ? (przeliczylem juz na cale zawieszenie)
Mozna oszczedzac, ale skapstwo rzadko kiedy dobrze sie konczy.
Nie dodaje ze TA Technix o jest absolutnie dolna polka (zreszta cena juz o tym mowi.)

Pierwszy lepszy link z internetu, tu masz cos z czego bedziesz zadowolony, i cos co sie nie rozleci do wiosny;

http://www.jms-fahrzeugteile.de/Fahrwer ... 06332.html




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 września 2011, o 15:55 
adam wcześnie napisałem:
Driver_Kaskader napisał(a):
musza to być amortyzatory o krótszym skoku i sprężyny utwardzone ponieważ przód mam obniżony


Nie szukam zawieszenie które bedzie sie nadawało na tory wyścigowe lecz takie które bedzie do jazdy po drodze i będzie stało nie za wysoko i nie za nisko w porównaniu do przodu który stoi na H&R c/m Ryba też rozważa taką opcje( tez te TAtehniks) Astra to nie bmw M3 albo super sportowe auto żebym miał wydawać po 4 tyś na zawieszenie.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 września 2011, o 16:01 
Driver_Kaskader napisał(a):
Astra to nie bmw M3 albo super sportowe auto żebym miał wydawać po 4 tyś na zawieszenie.


też się pod tym podpisuję :) Oczywiście zawieszenie które Adam pokazałeś jest na pewno dużo lepszym wyborem od TAtechnix, ale to ok 25 % wartości naszych astr, co za tym idzie większości z nas ciężko pozwolić sobie na taki wydatek.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 września 2011, o 16:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
widze ze kasa jest u was wazniejsza od rozsadku (i przepisow) wiec robcie jak chcecie.
Wstawcie sobie nawet 4 rozne sprezyny i 4 rozne amory.
Albo ja sie nie potrafie wygadac, albo wy nie potraficie (nie chcecie) zrozumiec.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 września 2011, o 17:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
zulty jest jedna zasada jak nie jest kogoś stać na tuning to niech się za to nie zabiera.

Driver_Kaskader napisał(a):
Ryba też rozważa taką opcje( tez te TAtehniks)


chyba coś popierniczyłeś

ryba1 napisał(a):
też myślałem o tym zestawie ale do cabrio to raczej się nie nadaje.za ciężki tył.mogą się szybko wysypać


i dlatego dałem se spokój.słyszałem oponie na temat tego zawiasu i jest lipna.jak już coś założę to na pewnie markowego jak w poprzedniej astrze(amorki +sprężyny H&R)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 września 2011, o 21:37 
SirAdam napisał(a):
Wstawcie sobie nawet 4 rozne sprezyny i 4 rozne amory.


nie popadaj ze skrajności w skrajność.

ryba1 napisał(a):
zulty jest jedna zasada jak nie jest kogoś stać na tuning to niech się za to nie zabiera.


kilka osób jeździ na forum z gwintem w cenie ok. 1000 zł i wszyscy z tego co wiem żyją, więc może nie jest to taka zła opcja.

Cytuj:
Cytuj:
ryba1 napisał(a):
też myślałem o tym zestawie ale do cabrio to raczej się nie nadaje.za ciężki tył.mogą się szybko wysypać



i dlatego dałem se spokój.słyszałem oponie na temat tego zawiasu i jest lipna.jak już coś założę to na pewnie markowego jak w poprzedniej astrze(amorki +sprężyny H&R)


Z tego co zrozumiałem założyłbyś ten gwint gdybyś nie miał cabrio ? więc jak w końcu z tym tuningiem w niskiej ceni?


Góra
  
 
PostNapisane: 14 września 2011, o 14:48 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
zulty napisał(a):
kilka osób jeździ na forum z gwintem w cenie ok. 1000 zł i wszyscy z tego co wiem żyją, więc może nie jest to taka zła opcja.


tylko nie wszyscy się oficjalnie chwalą jak się wysypie

zulty napisał(a):
Z tego co zrozumiałem założyłbyś ten gwint gdybyś nie miał cabrio ?


nie założyłbym nawet gdybym miał qp

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2011, o 20:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a czy ma ktos u siebie zawieszenie dedykowane od irmschera ?? mialem w wektrze i bylem mega zadowolony!!

ale nie wiedze na stronce irmscher oferty do qp :(

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2011, o 21:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Doktor29 napisał(a):
ale nie wiedze na stronce irmscher oferty do qp

bo Coupe to historia,
na rynku sa juz 2 nastepcy Coupe, wiec czego oczekujesz ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2011, o 22:29 
ryba1 napisał(a):
też myślałem o tym zestawie ale do cabrio to raczej się nie nadaje.za ciężki tył.mogą się szybko wysypać


ryba1 napisał(a):
nie założyłbym nawet gdybym miał qp


to tyle w temacie, bądź bardziej konsekwentny ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL