Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 maja 2024, o 00:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stabilizator
PostNapisane: 11 lipca 2014, o 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sierpnia 2012, o 09:54
Lokalizacja: Oświęcim
Imię: Marcin
Silnik: Z20LET
Witam,
Dziś chcialem wymienic łącznik stabilizatora więc ladnie odkrecilem kolo biore sie za srube ze stabilizatora uzylem troszeczke sily i jeb, pęknął stabilizator tzn ułamała się koncówka tam gdzie sruba wchodzi i ta czesc zostala w łączniku :/ najgorsze jest to,że jade jutro na wczasy i moje pytanie brzmi czy mogę jechac bez jednego łącznika?? Niby jezdzilem teraz po dziurach zakretach i nic sie nie dzieje oprocz tego,ze no wiadome nie jest takie stabilne auto :/ Niestety nie dopadne dzis juz stabilizatora... Chyba,że ma ktos z Was uzywke bo nowy zamiennik 1000zł

25.07.14

Wie ktoś czy drążek stabilizatora w coupe jest taki sam jak w zwyklej astrze G ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lipca 2014, o 14:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
później zobacze w EPC i Ci napisze


@edit
wygląda na to że wszystkie wersje silnikowe mają ten sam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lipca 2014, o 15:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
bertona to jest astra G nawet p zdekodowaniu z vinu wiec czesci sa te same.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lipca 2014, o 08:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sierpnia 2012, o 09:54
Lokalizacja: Oświęcim
Imię: Marcin
Silnik: Z20LET
no to super, dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2015, o 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lipca 2014, o 12:17
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Max
Silnik: Z20LET
Koledzy, przyszła pora na wymianę łączników stabilizatora.
Znalazłem następujące zamienniki. Może ktoś napisać, który według Was jest najlepszej jakości

łącznik stabilizatora - TRW - JTS370
łącznik stabilizatora - FEBI BILSTEIN -14558
łącznik stabilizatora - LEMFÖRDER - LMI35367
łącznik stabilizatora - FEBI BILSTEIN – FE38939

czekam na Wasze opinie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2015, o 22:35 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
miałem febi i nie wytrzymały za długo, ale i dziur i nierówności w ich życiu mało nie było. Teraz testuję LEMFÖRDERa bo mechanik powiedział że to bardzo wysoka półka, ale póki co mam go za krótko żeby się wypowiedzieć. Ale póki co ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2015, o 06:27 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
LEMFÖRDER z powyższych:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2015, o 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Meyle. dobre metalowe laczniki, w dobrej cenie.
Bardzo wytrzymale.
Lemforder to tez bardzo dobra marka.
Ani jeden, ani drugi cie nie zawiedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 16:53 
Odświeżę temat pytaniem jaki będzie koszt wymiany drążka stabilizatora i ile może to pochłonąć czasu? Może da się zrobić to w domowych warunkach?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jesli masz na mysli laczniki, to czas operacyjny na dwie strony to jakies 20-30 min z lewarkiem, lub 5-10 min na podnosniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 19:59 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
hmm 20-30min :)ostatnio się za to zabrałem i porażka. Dobra rada przygotuj szlifierkę albo porządny zestaw kluczy. Te śruby nawet w nowych łącznikach są trudne w dokręceniu, a w odkręceniu już w ogóle. Mechanik nie powinien cie za to majątku skasować chociaż kto wie. W teorii to tylko 4 śrubki:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 20:01 
Mówię o stabilizatorze, łączniki chciałem wymienić ale stało się to samo co koledze który zakładał ten post więc najpierwczeka mnie wymiana drążka a później łączników.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 maja 2015, o 20:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Ze stabilizatorem juz nie jest tak latwo, bardzo ciezki dostep zeby odkrecic mocowania przy tulejach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL