Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 marca 2014, o 22:04 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 3 kwietnia 2012, o 22:16
Imię: Piotr
Silnik: Z18XE
a to kupić taki zestaw bez tłoczka ?same te części co są w środku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 marca 2014, o 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jak wyczyścisz swój tłoczek i nie będzie miał większych uszkodzeń to nie trzeba wymieniać go. Mój tłoczek był w dobrym stanie i wymieniałem same uszczelnienia i resztę gumek. Nie jestem ekspertem i niech się inni wypowiedzą ;)

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 marca 2014, o 11:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ja bym stawiał na linkę od ręcznego, skoro mówisz ze go brak to na 1 kole nie odpuszcza i dlatego Ci się grzeje.
Jak będziesz taj jeździł to wykrzywisz tarcze.
Weż kawałek pręta i odciągnij ręczny na kole które się grzeje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 marca 2014, o 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
sjR napisał(a):
Ja bym stawiał na linkę od ręcznego, skoro mówisz ze go brak to na 1 kole nie odpuszcza i dlatego Ci się grzeje.
Jak będziesz taj jeździł to wykrzywisz tarcze.
Weż kawałek pręta i odciągnij ręczny na kole które się grzeje.


Podobnie miałem u siebie w zimie. Linka może nie trzymała jakoś bardzo ale sam mechanizm ręcznego w zacisku nie chciał odpuścić. Zacisk do regeneracji i linka też nowa.

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 marca 2014, o 21:40 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 3 kwietnia 2012, o 22:16
Imię: Piotr
Silnik: Z18XE
martino90
jaką mamy średnice tłoczka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 marca 2014, o 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Hett napisał(a):
martino90
jaką mamy średnice tłoczka ?


Niestety nie mam pojęcia :( Znajdziesz na necie pewnie tylko szukaj pod odpowiedni typ zacisku (Bosch albo Lucas)

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 września 2013, o 16:40
Imię: Jacek
Silnik: Z22SE
martino90 napisał(a):
Nie jest to trudna operacja. Kupujesz zestaw naprawczy i wymieniasz poszczególne części. Ja kupowałem taki:



Tłoczek powinno się przeczyścić drobnym papierem wodnym, i później najgorsze czyli wkręcanie tłoczka do zacisku. Dasz rady ;)



Mógłbyś jeszcze raz wrzucić zdjęcie zestawu naprawczego do tłoczka albo jakiś jego numer katalogowy? niestety stare zdjęcie się nie ładuje a sam mam problem z nieszczęsnym systemem Bosch... z góry dziękuję :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 18:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Foto zapożyczone od kolegi Hett. Obrazek

Cena jaką on podawał to 22 zł. Jest to zestaw na jedną stronę. Kupisz bez większych problemów w większych sklepach motoryzacyjnych.

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2014, o 15:07
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Imię: Adrian
Silnik: X18XE1
Klocki po wymianie musza sie dotrzec do tarcz i dlatego przez jakis czas bedzie gorszy hamulec. Pytanie jeszcze czy jak zmieniales klocki czy tloczki lekko sie cofnely? Bo mozesz.miec je zapieczone i wtedy nalezy je rozruszac i nasmarowac najlepiej smarem grafitowym


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
tajfun napisał(a):
Klocki po wymianie musza sie dotrzec do tarcz i dlatego przez jakis czas bedzie gorszy hamulec. Pytanie jeszcze czy jak zmieniales klocki czy tloczki lekko sie cofnely? Bo mozesz.miec je zapieczone i wtedy nalezy je rozruszac i nasmarowac najlepiej smarem grafitowym


Dla kogo ta odpowiedź?

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2014, o 15:07
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Imię: Adrian
Silnik: X18XE1
Hett na 100% masz zapieczony tloczek. Przy podstawowych umiejetnosciach mechanicznych dasz rade to zrobic a jak nie to skontaktuj sie ze mna doradze a i pomoc moge;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2014, o 15:07
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Imię: Adrian
Silnik: X18XE1
Dla Kajmaszbigos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2014, o 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
tajfun napisał(a):
Hett na 100% masz zapieczony tloczek. Przy podstawowych umiejetnosciach mechanicznych dasz rade to zrobic a jak nie to skontaktuj sie ze mna doradze a i pomoc moge;)


Kolego edytuj posty bo nagroda poleci! Zobacz najpierw do garażu kolegi Hett ::coll . On już dawno zregenerował zacisk i jest wszystko ok.

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL