Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lutego 2014, o 15:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Lekki szum może pochodzić z klocków, jakby łożysko/piasta było walnięte to jakiś luz musiałby być, a poza tym napewno słyszałbyś to podczas jazdy, ale kto wie zobaczysz jak wymienisz jak już kupiłeś, tym niemniej, ja się nie spotkałem z piastą do wymiany bez ww objawów. Sprawdziłeś zacisk, czy ładnie chodzi tłoczek? To, że bije piasta sprawdzałeś, z założonym kołem? Jeśli tak to wyczyściłeś także kołnierz na który wchodzi felga i powierzchnie styku felgi z tarczą? No i oczywiście prowadnice klocków muszą być bez zanieczyszczeń, możesz je także przesmarować miedziuchem.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2014, o 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Szum pochodzi z tarcia tarczy o klocki i to wiem bo podczas jazdy to słychać w samochodzie, ale spowodowane to nie jest krzywą tarczą tylko samą piastą.W tamtym roku robiłem hamulce, także wszystko po naprawie było w porządku. Nie wiem od czego piasta mogła ulec zniszczeniu. Jutro zmienię to się wszystko wyjaśni.

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2014, o 22:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Tak napisałeś że nie ogarnąłem. Skoro wyszło że krzywa piasta to tylko wymiana na nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lutego 2014, o 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
No i piasta dzisiaj została wymieniona. Ona była przyczyną bicia tarczy hamulcowej. Po wymianie wszystko jest ok. Temat uważam za ::closed

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL