Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 00:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 grudnia 2014, o 22:56 
Offline

Dołączył(a): 26 lutego 2014, o 16:42
Lokalizacja: Siedlce
Imię: Damian
Silnik: X18XE1
Panowie to i ja mam pytanie, planuję wymienić cały układ hamulcowy w swojej bertonie, no i mam jedno pytanie, czy tarcze 280 podejdą na tył bez problemu? czy może trzeba wymieniać jarzma na większe, a może w ogóle jest to niemożliwe? Uprzedzając pytania po co mi to: planuje kupić tarcze nawiercane/nacinane mikody, a jak wiadomo kupuje się je również dla wyglądu, a jeśli chodzi o wygląd to większe tarcze będą robiły jeszcze lepszy efekt :) Na przód daje 308 mm + jarzma zacisków od astry h 1.9 cdti zamiast standardowych 280mm więc dobrze by było i tył trochę powiększyć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 grudnia 2014, o 23:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ale po co ci 280 na tyl?? dla szpanu??
akurat wiekszy hamulec na tyle to kiepski pomysl.. bo szybciej ci kola bedzie blokowac, a wierz mi nie chcial bys tego efektu doswiadczyc na zakrecie ;) mozna wtedy dac manualny korektor sily hamowania i metoda prob i bledow ustawic ;)

good luck :D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 grudnia 2014, o 23:24 
Offline

Dołączył(a): 26 lutego 2014, o 16:42
Lokalizacja: Siedlce
Imię: Damian
Silnik: X18XE1
No tak jak pisałem większe tarcze, lepszy efekt :) Ale to co napisałeś brzmi sensownie, nie pomyślałem o tym pod tym kątem. dzięki za podpowiedź, to zostaje przy takim rozmiarze jak jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2015, o 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
Wybaczcie mi za odkop ale mam pytanko.
Chciałem zamówić tarcze i klocki na przód i w sklepie powiedział mi sprzedawca że były dwa rodzaje...
Prawda to?
Wiem że z tyłu były systemy Lucas i Bosch ale o przodzie nic nie słyszałem.

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2015, o 21:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
W Coupe dwa rodzaje? Jest jeden.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2015, o 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
hay napisał(a):
W Coupe dwa rodzaje? Jest jeden.

Potwierdzam. Też zmieniałem i na przód jest tylko jeden system

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 05:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Na tył masz dwa rodzaje

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 08:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
Może chodziło o wysokość tarczy. Turbo ma z przodu 308 mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 09:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Andres74 napisał(a):
Może chodziło o wysokość tarczy. Turbo ma z przodu 308 mm.

Jeśli o to mu chodziło to się źle wysłowił [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
BTW. Tylko w Turbo czy w z22se też są większe? Szczerze już nie pamiętam xD

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 09:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 11:52
Lokalizacja: warszawa/warka
Imię: Sebastian
Silnik: X18XE1
Podałem w sklepie rocznik, oraz silnik.
Stąd moje zdziwienie. Co do tarcz nie miał wątpliwości, problem pojawił się przy klockach.
Chyba trzeba zakupić w innym sklepie ;) Dzięki Panowie.

_________________
Moja Bercia
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=11638


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 09:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
trzeba było podać jeszcze rodzaj nadwozia, bo być może w hb/3d/kombi były takie różnice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 09:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
System zacisków z przodu jest tylko jeden. Z tyłu masz dwa. Żeby sprawdzić jaki system masz musisz ściągnąć koło. Chyba że masz felgi przez które uda ci się zobaczyć jak u mnie xD

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 21:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Servesys napisał(a):
BTW. Tylko w Turbo czy w z22se też są większe? Szczerze już nie pamiętam xD


W Z22SE są takie jak w innych qp/cabrio, czyli 280 mm, tylko tubo ma 308 mm .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2015, o 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
micho90 napisał(a):
Servesys napisał(a):
BTW. Tylko w Turbo czy w z22se też są większe? Szczerze już nie pamiętam xD


W Z22SE są takie jak w innych qp/cabrio, czyli 280 mm, tylko tubo ma 308 mm .

A no racja :)
Dzięki za przypomnienie ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 09:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Panowie odgrzeje kotleta,

Tarcze MIKODA GT - kto na tym jeździ? Warto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL