Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, o 17:54 
Cytuj:
bo pewnie nie jest na tyle rozwalone że przy przekręceniu nie słychać tylko w czasie jazdy przy większej prędkości.najlepiej niech ktoś z Tobą wsiądzie co się na tym zna i od razu Ci powie np:ja ^^D

No pod warunkiem że ktoś ma dobry słuch, bo jak wiesz wymieniliście przednie prawe a huczało tylne lewe,mi w np w reno clio po wymianie łożysk i tak nie ustało huczenie a miałem podobny objaw, a okazało się że przegub zewnętrzny się rozleciał i jak się rozpędziłem powyżej 60 to tak jak łożysko huczał, po wymianie ustało...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, o 18:02 
no to jak sie spotkamy teraz w kwietniu na spocie to jakby któryś był tak dobry to mogłby sie ze mna przejechać kawałek to może coś usłyszy, które to łożysko, a może opony.. a jak do nieczego nie dojdziemy to pojade na jakiś jak to napisaliscie dobry warsztat sie dowiedziec co mi tak huczy :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, o 22:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kos1985 napisał(a):
Najlepiej pojechac do jakiegoś porządnego warsztaty który ma rozpędzarkę do kół

tak, rozpedzi ci kolo do 80 km/h i stwierdzi ze lozysko nie huczy, ale za to akurat sie dyferencjal rozsypal :lol:
MYSLEC, a potem pisac, nie odwrotnie. :crazy:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, o 08:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 października 2008, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa - Lublin
Silnik: Z22SE
Podpinam się pod temat, a mianowicie, na prawym zakręcie wyje cały czas, na prostej drodze z przerwami, a na lewym zakręcie cisza i to obojętnie przy jakiej prędkości, opony razem z felgami wymienione i nadal to samo. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, o 12:57 
spoot22 napisał(a):
na prawym zakręcie wyje cały czas

Masz kolego do wymiany lewe łożysko, a konkretnie cała piaste, ponieważ samego łożyska nie da rady wymienić. Koszt jakieś 350zł z SKFu lub 170zł jakiś inny zamiennik. Ja wymienialem jakieś 2 miesiace temu na ten tańszy zamiennik (made in germany, a nie china) i do dzisiaj wszystko ok ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 01:28 
Taka mała dygresja w momencie wymiany łożyska z piastą polecam a w zasadzie to być powinna reguła iż przy wymianie łożyska z piastą montować trzy nowe śruby. Stare przy dokręceniu pękają a dwa to lata robią swoje dlatego tylko i wyłącznie ASO i kupno trzech nowych śrub wydatek rzędu około 20 zł.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 08:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
szary napisał(a):
polecam a w zasadzie to być powinna reguła

To jest regula.
W ksiazce serwisowej Opla jest to napisane, ze te sruby MUSZA byc wymienione.
Nawet nie masz pojecia ile takich srub jest w aucie, ktore po demontazu MUSZA byc wymienione.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 14:13 
SirAdam napisał(a):
Nawet nie masz pojecia ile takich srub jest w aucie, ktore po demontazu MUSZA byc wymienione.

w sumie to nie wiem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 14:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
To bylo retorycznie napisane ;)
Ja tez nie powiem Ci ile , ale jest ich mnóstwo.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 24 października 2011, o 19:21 
spoot22 napisał(a):
Podpinam się pod temat, a mianowicie, na prawym zakręcie wyje cały czas, na prostej drodze z przerwami, a na lewym zakręcie cisza i to obojętnie przy jakiej prędkości, opony razem z felgami wymienione i nadal to samo. :/



Odgrzeje...
Mam bardzo podobny problem tyle, że na prostej huczy cały czas, przy zakręcie w prawo huczy cały czas i przy zakręcie w lewo ciszo. Huczenie wyraźnie słyszę z prawej strony - czym wolniej jadę tym głośniej huczy, zanika powyżej 100km/h. Piotrek88 napisał, że w tym przypadku do wymiany jest lewe łożysko tyle, że ja wyraźnie słyszę huk, tarcie czy jak to nazwać z prawej strony. Dodatkowo dodam, że obie przednie felgi robią się lekko ciepłe (nie gorące), tylne pozostają całkiem zimne. Czy w tym wypadku także łożysko do wymiany ? I czy na pewno lewe jak było napisane wcześniej ?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL