Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:31 
Cześć chłopaki.
Wracam od diagnosty i jestem zdruzgotany. Kupiłem nowe opony, założyłem a pozniej udałem się na stacje diagnostyczną zeby ustawic kąty i zbieżnosc. Jak do tej pory jezdzilem na starych letnich oponach "do zjeżdżenia" więc nie ustawialem zbieżności. Po założeniu nowych diagnosta sie na*kur*iał gdyż ustawienie kątów bylo totalnie niemożliwe, a mianowicie nie mogl pochylic gornej części koła do środka. Stare opony miałem pościnane i prawdopodobnie czeka to samo nowe opony;( Dodam że jest tak tylko z jednej strony. Auto kupiłem jakies pół roku temu i nie wiem dokładnie jak było wcześniej eksploatowane. Wiecie jaka może byc tego przyczyna? Jestem załamany i nie wiem co zrobic, liczę że ktoś z was poda mi cennąwskazówkę co w tym wypadku zrobić.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:35 
Ale z tego co mi wiadomo nie ma mozliwosci na seryjnym zawieszeniu ustawiania katow. Jedynie po zamontowaniu gwintu poprzez poluowanie sruby amora (oczko jest jajkowate). Jak poluzujecie to nidyrydy ani troche?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:38 
Wygląda to tak, że nie mam gwintu ale mam sztywny zawias. Amortyzatory jakieś żółte + czerwone sprężyny. Dziwna sprawa. Nic nie szło ustawić koło nawet nie drgnęło.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
a zawiecha prosta, tzn nie przywaliłeś kołem/stary właściciel w coś?;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:42 
jak stoje na rownym terenie to jakichś specjalnych skrzywień nie widac wszystko jest niby tak jak powinno byc;/ diagnosta mowi ze to moze byc skrzywiony macperson. mozliwe?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:46 
amortyzatory zdrowe jak dzwon. sprawdzalismy. w zawieszeniu tez niby wszystko git, ale mi sie zdaje ze wlasnie w tym kole mi cos stuka. juz nie pierwszy raz i nie pierwszemu mechanikowi to mowilem, ale nic nie zdiagnozowali.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:50 
Kolory jakby firmy MTS

A to stukanie to moze byc lozysko na Mcphersonie czy jak to tam sie pisze. Poduszka gornego mocowania moze wybita? Nie ma podniesionego kielicha jak maske otworzyc z jednej strony bardziej? Auto nie stoi krzywo na rownym podlozu?


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:52 
Własnie nie. Mialem juz ten problem z poduszka gornego mocowania kiedys. Amortyzator wyraznie sterczał, wiem jak to wyglada. Teraz tak nie jest, wszystko niby dobrze.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
to wymontuj kolumny i oblukaj je, może poduszka jest do wymiany albo łożysko, zakładam że kielichy proste masz

i łożyska mają takie wypustki, jak montujesz to jedna jest do przodu a druga do tyłu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 21:56 
No dobra a co z ustawieniem kąta? Przyprawia mnie to o bol głowy;/ bo opony na bank bedzie ciąć po zewnetrznej.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
jak masz dobrze zmontowane łożysko z poduchą w kielichu to nie powinno być problemu z ustawieniem kąta
ps.
jakiś tydzień temu wymieniłem całe zawieszenie i pojechałem tylko na ustawienie geometrii... problemu nie było

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 22:09 
A jeżeli to jest w porządku to gdzie jeszcze szukać? Szkoda tylko nowych opon bo naprawde troche za nie zapłacilem...


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 22:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Miałem to samo, u mnie okazalo sie ze amortyzator w ksztalcie banana, przec co cała kolumna była krzywa. Zmieniłem amory i wyszło idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2013, o 22:25 
Trudno, czas dobrać sięw jakis sposob do amortyzatora i przekonac sie na własne oczy. Cięzki temat.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 listopada 2013, o 01:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Zawsze można się ratować i rozwiercić sobie trochę ten otwór w którym jeździ śruba do ustawiania kąta.
Jeżeli amor będzie prosty, cała buda też, możliwe że jakieś niedociągnięcie w produkcji.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL