Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 22:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Zakupiłem ostatnio podkładki (te od lanosa) pod tylne sprężyny, bo miałem straszne przycierki przy obecnym obniżeniu.
Poszukuje pomysłów jak je zainstalować tj. chodzi mi o to jak zblokować sprężyny, kiedy auto będzie na lewarku, żeby zmieścić tam te podkładki. Z góry dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 23:02 
Jak rozepniesz amory i podniesiesz furę to te podkładki powinno dać się włożyć bez problemu po pociągnięciu w dół belki. Do ori sprężyn potrzeba by było ściągaczy, ale krótsze springi da się bez problemu zdemontować bez nich.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2013, o 05:12 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
PiotrPP napisał(a):
Do ori sprężyn potrzeba by było ściągaczy,


i tak i nie.chociaż mi pomagał kolega.musi ktoś stanąć na piastę i robisz całą operację(jakk tak robiłem kilka razy).dla pewności lepiej daj se podstawek przy wymianie żeby czasem nie narobił ambarasu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2013, o 07:40 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Piotr do tylnych sprężyn (nawet ori) nie jest konieczny ściągacz, to nie mc pherson. Tak jak napisałeś wystarczy odkręcić amory od belki (2 torxy), lekko nagiąć belke i springi powinny już być nasze. Robiłem tak w 3 astrach i nie było problemów. Co prawda stare były pęknięte (jak to często bywa w asterixach :) ) , więc praktycznie same wypadły po odkręceniu amorków, ale przy montażu nowych wystarczy nagięcie belki i wsio :P .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2013, o 16:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
micho90 napisał(a):
ale przy montażu nowych wystarczy nagięcie belki i wsio :P


i to dość spore.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 czerwca 2013, o 18:43 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Oczywiście mowa tu o podniesionym całym tyle, bo przy jednej stronie na pewno będzie gorzej.

A tak a propos, kolego Predator, rozumiem, że miałeś założone springi obniżające bez żadnych gum? Jeśli tak to mało fachowe podejście ktoś miał... :) . Czy wymieniasz na te od Lanosa, bo są grubsze, ale chyba nie są...

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL