Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 19:16 
Dziwie sie niektórym, kupują qp a później kręcą jak koń pod górke. Kupić auto to jedno, ale utrzymać je w sprawności to całkiem coś innego. Sa elementy na których po prostu nie warto oszczędzać, mają wpływ na nasze bezpieczeństwo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2010, o 21:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Caballero,

mie chce byc upierdliwy, ale ile razy jeszcze napiszesz w gruncie TO SAMO w tym temacie ?
Cytuj:
Jeżeli masz troche grosza do wydania to najlepszym rozwiązaniem beda sprężyny Bilstein B8 Sprint. albo irmschera. zawieszenie w dół idzie ok 30mm.

Orginały to śmigaj do aso niech Ci dadzą numery katalogowe serii i sprawa jasna


Cytuj:
Juz widze jak to tanio i dobrze jest naprawde. Kolego przestan rzeżbić, uzbieraj troszke grosza i kup porządne zawieszenie np irmschera albo nowa serie w zelezności czego oczekujesz i bedzie bardzo dobrze.

We wczesniejszych postach było juz napisane co i jak więc nalezy tylko czytać i jeszcze raz czytać.


Cytuj:
Dziwie sie niektórym, kupują qp a później kręcą jak koń pod górke. Kupić auto to jedno, ale utrzymać je w sprawności to całkiem coś innego. Sa elementy na których po prostu nie warto oszczędzać, mają wpływ na nasze bezpieczeństwo.


Spamerzy jeszcze nigdy dlugo miejsca u nas nie zagrzali.
Masz cos konkretnego i pomocnego do powiedzenia, ok - pisz.
Ale pisanie 3 x tego samego w jednym temacie, albo odkopywanie tematow z 2006 roku nie jest (i nie bedzie ) mile widziane na tutejszym forum.

Mam nadzieje ze to bylo ostatni raz i obejdzie sie bez waśni i warnow.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2010, o 13:37 
To ja napisze coś do Pana noicoze, na jakiej zasadzie robi się sprężyny.

Sprężyny są wykonane z odpowiedniego materiału, mają swoje określone działanie oraz wytrzymałość. Podczas jazdy wielokrotnie podlegają naprawdę poważnym obciążeniom i naprężeniem. Zrobione tak po prostu sprężyny bez liczenia odpowiednich rzeczy będą działały nieprawidłowo. To nie problem, że auto może być bardziej twarde. Problem polega na czymś innym. Astra jest autem, które nie jest idealnie zaprojektowane, jest dość długie, większość ciężaru jest z przodu, tył podlega takiemu wachadłowaniu, ponadto amortyzator nie znajduje się w sprężynie tylko obok. Niestety dzięki swojej konstrukcji wadą astr jest to, iż tylnie sprężyny mogą pękać. Nie wyobrażam sobie jazdy ze sprężynami zrobionymi na oko. Taka sprężyna może źle znosić naprężenia występujące w astrze, co może doprowadzić do jej pęknięcia/złamania i wyskoczenia ze swojego takiego sobie mocowania.

Koszt nowych sprężyn w serwisie na tył ok. 800 zł


Góra
  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 23:55 
Hejka wszystkim,

co myslicie o zamontowaniu sprezyn od qp 1.8 do z22se?

Odpowiada mi twardosc czy tez miekkosc jakie daje seryjne zawieszenie. Chcialbym posadzic przod o jakies 15mm. Myslicie, ze taki zabieg by sie sprawdzil?


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 08:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Grzanio napisał(a):
Myslicie, ze taki zabieg by sie sprawdzil?



może tak a może nie.to jest loteria.po za tym 2.2 ma cięższy silnik niż 1.8

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 08:11 
ryba1 napisał(a):
Grzanio napisał(a):
Myslicie, ze taki zabieg by sie sprawdzil?

po za tym 2.2 ma cięższy silnik niż 1.8


kolega o tym wie, skoro chce obniżyć auto 15mm :)


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 09:47 
ryba1 napisał(a):
Grzanio napisał(a):
Myslicie, ze taki zabieg by sie sprawdzil?



może tak a może nie.to jest loteria.po za tym 2.2 ma cięższy silnik niż 1.8


no właśnie interesowało by mnie ile waży silnik 1.8 vs. 2.2.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 10:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
odnalazłem masy całkowite, cabrio 2.2 z klimą to 1413 kg, 1.8 z klimą to 1400 kg.

cheers,
Art

_________________
"top down" non stop ::love


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 10:25 
Art napisał(a):
odnalazłem masy całkowite, cabrio 2.2 z klimą to 1413 kg, 1.8 z klimą to 1400 kg.

cheers,
Art



Artur, aż nie chce mi się wierzyć w różnicę tylko 13 kg !!


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 17:53 
taka mała różnica wynika z tego że silnik 2,2 jest w całości wykonany z aluminium


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 18:01 
kos1985 napisał(a):
taka mała różnica wynika z tego że silnik 2,2 jest w całości wykonany z aluminium


a czy ktoś z Was jest w stanie potwierdzić, czy w 1.8 oraz w 2.2 siedzi ta sama sprezyna? Bo jeśli różnica jest 13kg to raczej sprezyna była by jedna tej samej klasy obciazeniowej.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 19:07 
Szukając kiedyś informacji nt sprężyn na stronie H&R, to pamiętam, że do 2.2 i 1.8 były te same sprężyny dedykowane.
M.in. kupiłem niedawno od kolegi Qbeł te springi, ale niestety nie mam jak na razie czasu żeby to założyć i zobaczyć jak się ułoży....


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 19:13 
zakładaj bo też jestem ciekaw :D


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 21:50 
Art napisał(a):
odnalazłem masy całkowite, cabrio 2.2 z klimą to 1413 kg, 1.8 z klimą to 1400 kg.

cheers,
Art


Art, a znasz wage 1,6? ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2010, o 23:22 
Grzanio 1.6 z klimą 1370kg :) -> http://astracoupe.pl/dane/

Qbeł może w tym tygodniu mi się uda, ale nie obiecuje :P


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL