Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 kwietnia 2015, o 19:44 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
a biadolicie, ludzie jeżdzą na gwintach roznych, opony o innym obwodzie, modyfikuja zawieszenia i jezdza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, o 08:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
a biadolicie, ludzie jeżdzą na gwintach roznych, opony o innym obwodzie, modyfikuja zawieszenia i jezdza




potem się na panuje nad autem bo nie ma przyczepności.wszystko do czasu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, o 15:00 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Szkoda, ze SirAdama juz nie ma. Pamietam jego reakcje na takie wynalazki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, o 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 stycznia 2015, o 17:28
Imię: Przemysław
Silnik: Z22SE
Też miałem obawy i myślałem że będzie tragedia. Ale założyłem tak wstępnie. Wybrałem się na teren wyłączony z ruchu i powiem wam że daje radę, autem nie buja, pewnie trzyma się drogi, prowadzi się tak jak chce. Dzisiaj wróciłem z trasy 500km w tym 200km autostradą. Nie powiem gdzie jechałem, ale przy prędkości 140-210 nie wyczuwa się zagrożenia, jedyne zagrożenie to debile, którzy wpieprzają się na lewy pas!!! Jak znajdę to co mnie interesuje to zmieniam przód, póki co nie mam zastrzeżeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 15:48 
Witam!!! Posiadam bertonke 1.8 , 125 koni 2001r. od prawie pół roku. Trochę rzeczy miała do wymiany, bo sie zużyły itp.i jeszcze trochę pracy przy niej przede mną. :D Wymieniłem amory na tył na KYB 343306 (wiem,ze tanie ale polecano mi takie na razie, z czasem i funduszami będą lepsze), bo przy przejazdach przez progi auto trochę skakało. Po wymianie auto przestało skakać, ale nie o tym . . . Ostatnio byłem na wycieczce z rodziną i pierwszy raz miałem komplet pasażerów.Auto na sporych nierównościach mocno dobijało na tył do gleby,nawet do 8 cm o czym świadczą otarcia na oponach od błotnika.Od błotnika do środka koła są 34 cm. Podobno sprężyny i amory nie były wymieniane przez poprzedniego właściciela, czyli jest seryjne.Sprężyny są już zużyte, czy tak ma być? jakie twardsze sprężyny polecacie z tych na razie tańszych, bo się ostatnio z kasy wytrzepałem i muszę coś odłożyć.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 grudnia 2015, o 12:24 
Szykuję się do wymiany sprężyn tylnych w QP 1.8. Aktualnie wszystkie seryjne.
Prawy tył nie wygląda już za dobrze, tak więc obydwie z tyłu będą do zmiany.
Poczytałem ten wątek, poszperałem trochę i okazuje się, że dość trudno dostać aktualnie oryginały w rozsądnej cenie.
Z uwagi na to, że przód jest w dobrym stanie, nie chciałbym wymieniać wszystkiego np. na Eibacha (nie chcę obniżać).
Co sądzicie o KYB: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... a-tyl.html ? Czy to będzie dobry wybór? Czy podniesie mi tył? Niby jest napisane, że jest pod QP, ale w sekcji "Zastosowanie" jest też sedan, HB...
Proszę o opinię :)


Góra
  
 
PostNapisane: 7 grudnia 2015, o 09:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Wg mnie będzie stała jak na szczudłach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2015, o 08:13 
@sjR, po czym wnosisz? Czy zaproponowane przeze mnie sprężyny odbiegają specyfikacją od oryginalnych?
Co w związku z tym byś zaproponował?


Góra
  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2015, o 11:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Możesz próbować ta KYB co podales albo sx130MT ktore teorytycznie sa dedykowane do QP.

Załóż i zrób zjęcie jak to stoi na nich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2015, o 18:46 
A nie ma jakiś sprawdzonych sprężyn? Wolałbym nie eksperymentować :) Oczekuję dobrego efektu za pierwszym razem :D

<EDIT> Oczywiście dzięki za info z tymi drugimi sprężynami - nie natknąłem się na nie wcześnie :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL