Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 21:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 20:17 
Odswieze temat ale czeka mnie wymiana sprezyn z tylu i zastanawiam sie nad Kagerami.
Czy kolega Piciu jeszcze zaglada na to forum i moglby napisac czy wkoncu faktycznie sa to sprezyny do coupe czy do innych nadwozi?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 20:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
oko napisał(a):
czeka mnie wymiana sprezyn z tylu


i jak....?
z tylu inne sprezyny, a z przodu inne ?
czy zle to zrozumialem ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 21:11 
Czuje podchwytliwe pytanie ;)

I z przodu i z tylu mam serie dlatego na tyl szukam zamiennika serii, mialy byc Lesjofors ale sa pewne problemy w Intercarsie.
Chyba ze Adam zmierzasz do tego, ze zamienniki moga miec inne parametry pracy niz seria i powinny byc wszystkie 4 takie same? :oops:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 21:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
oko napisał(a):
Chyba ze Adam zmierzasz do tego, ze zamienniki moga miec inne parametry pracy niz seria i powinny byc wszystkie 4 takie same?


Widzisz, wcale to pytanie nie bylo takie podchwytliwe, sam doszles do tego co chcialem powiedziec.
Naturalnie wszystkie 4 sprezyny powinny byc takie same, innej opcji nawet nie dopuszczaj do mysli.
Mozna (i powinno sie) oszczedzac, ale nie wolno przesadzac.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 01:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam a co powiesz na zmiane Sprężyn przeznaczonych na tył firmy KW na Weitec- chodzi o gwint ;) nie jestem w stanie ugiąć auta z tyłu na 1 cm a do słabych nie należe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 08:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
oko napisał(a):
Chyba ze Adam zmierzasz do tego, ze zamienniki moga miec inne parametry pracy niz seria i powinny byc wszystkie 4 takie same?


Widzisz, wcale to pytanie nie bylo takie podchwytliwe, sam doszles do tego co chcialem powiedziec.
Naturalnie wszystkie 4 sprezyny powinny byc takie same, innej opcji nawet nie dopuszczaj do mysli.
Mozna (i powinno sie) oszczedzac, ale nie wolno przesadzac.
Adam


Jak zmienia parami to jeszcze nie jest tak zle- ja bym to popdpial pod gorsze samopoczucie jak pod jakies niebezpieczenstwo. Skoro mamy byc tacy drobiazgowi to moznaby jeszcze kazda sprezyne sprawdzic bo moze w fabryce sie pomylili. Lesjofors to dobra marka i sprezyny ich sa polecane chyba na kazdym forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 15:11 
Ok kwestia ilosci sprezyn do wymiany jest sporna - sklanialbym sie tutaj do opinii wesola, oby wymieniac parami chociaz Adam tez ma racje i najlepiej od razu wymieniac komplet.
Tyle ze przod poki co jest ok a wolalbym kase przeznaczyc na czujnik walka rozrzadu.

W kazdym razie pytanie dotyczylo sprezyn Kager jesli ktos cos wie czy pasuja do coupe czy sa to standardowe sprezyny do innych nadwozi bylbym wdzieczny za info :)

Chyba ze ktos ma dostep do Lesjofors z rabatem 40% ;D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 17:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
SirAdam a co powiesz na zmiane Sprężyn przeznaczonych na tył firmy KW na Weitec


To ze KW sa twarde jak cholera to wie kazdy, ale jakie sa Weitec, to niestety nie potrafie ci powiedziec, nigdy ich nie mialem.
Napewno znajdzie sie ktos, kto z autopsji ci bedzie mogl poradzic.

wesol napisał(a):
a bym to popdpial pod gorsze samopoczucie jak pod jakies niebezpieczenstwo


Moze masz i racje, ale JA wymienilbym wszystkie 4, kazdy w tym przypadku rozsadza za siebie.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 21:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
WARIK napisał(a):
SirAdam a co powiesz na zmiane Sprężyn przeznaczonych na tył firmy KW na Weitec - chodzi o gwint nie jestem w stanie ugiąć auta z tyłu na 1 cm a do słabych nie należe?


Przy sprężynach Weiteca tył będzie na pewno bardziej miękki, ja u siebie spokojnie przy gwincie jestem w stanie ugiąc tył (przodu już natomiast nie - prędzej wgniotę błotnik).
Natomiast zastanów się czy przy bardziej miękkich sprężynach tył Ci nie będzie się przycinał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, o 09:28 
Witam
Poszukuje seryjnych sprężyn do QP 2.0 T może ktoś wie czy są na rynku jakis zamienniki ? Cena oryginałów to ok. 800-900 zł wiec dość dużo :(
Ewentualnie zastanawiam się jeszcze nad zaniecha koni sport tylko trochę boje się obniżania, zawieszenia szczególnie ze jeżdżę na oponach o 215/45 zamiast 215/40 i mam obawy czy po obniżeniu -30/-30 nie będzie przycierało?
Może ktoś z Was przerabiał ten temat?
Pozdrawiam Tomek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, o 16:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
tomkir napisał(a):
Witam
Poszukuje seryjnych sprężyn do QP 2.0 T może ktoś wie czy są na rynku jakis zamienniki ? Cena oryginałów to ok. 800-900 zł wiec dość dużo :(
Ewentualnie zastanawiam się jeszcze nad zaniecha koni sport tylko trochę boje się obniżania, zawieszenia szczególnie ze jeżdżę na oponach o 215/45 zamiast 215/40 i mam obawy czy po obniżeniu -30/-30 nie będzie przycierało?
Może ktoś z Was przerabiał ten temat?
Pozdrawiam Tomek



nie będzie.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 17:30 
Wznawiam temat
Gdzie mogę dostać sprężyny w miare dobrej cenie do QP? Pasują sprężyny ze zwykłej Astry G?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 18:11 
pasują - ale nie polecam bo jak dla mnie były bardzo miękkie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 18:18 
Noi zdaje się, że będzie wyżej wtedy. Ją będę kupował w niedługim czasie sprężyny obniżające więc jeśli stare będą ok to będą na sprzedaż. A czemu wymieniasz?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 18:32 
dejm napisał(a):
Noi zdaje się, że będzie wyżej wtedy. Ją będę kupował w niedługim czasie sprężyny obniżające więc jeśli stare będą ok to będą na sprzedaż. A czemu wymieniasz?


Bo są delikatnie mówiąc - do wyrzucenia.
Co znaczy w niedługim czasie? ;) I ile oryginalne mogą mniej więcej kosztować?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL