Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 11:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 22:49 
Mialem ostatnio wpadke na trasie.Aby uniknac zderzenia zlecialem na rondzie na krawezniki.Glupie babsko sie nawet nie zatrzymalo a sladu po niej nie ma.
Jak sie dzis okazalo (w walentynki) poszedl wahacz, łacznik stabilizatora, stabilizator, i podłuznica.Na szczescie jest ona wymianna tylko tu sie pojawia pytanie: gdzie ja dostac jak najtaniej???? Nie spodziewam sie malych kosztow naprawy ale nie ma co oszczedzac paru groszy bo moze sie to odwrocic a auto musi jezdzic jak poprzednio-szybko i pewnie.
Pozdrawiam tych ktorzy udziela pomocy a pozostalym zycze wiecej szczescia niz ja mialem.

:mad:


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 15:37 przez Totin, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 23:42 
Czy na pewno jestes pewny co do wymiany podłużnicy w swoim przypadku ??? Może się mylę, więc proszę mnie poprawić, ale podłużnica uszkodzona od przelotu przez krawężniki :roll: i od kiedy podłuznica jest wymienna ? No chyba że będziesz spawał auto.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 23:58 
moze o sanki chodzi?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 00:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
napewno o sanki, bo w coupe nie ma podluznicy w tym sensie jak to kazdy z nas pamieta.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 00:08 
No teraz to rozumiem, sanki oczywiście są wymienne.

Jeśli chcesz dostać używane to jakieś szroty lub allegro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 07:39 
Podłużnica też jest wymienna-tak tak :cool: Składa się z 2 części spawanych ze sobą, mniej więcej w połowie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 08:27 
Zgadza się cezzar, ale to już jest spawanie lub kowalstwo artystyczne.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 11:03 
Julka napisał(a):
Zgadza się cezzar, ale to już jest spawanie lub kowalstwo artystyczne.



Zapewne macie racje-pewnie sa to sanki. Tu nie jestem specjalnym graczem tecznicznym i przejalem mowe goscia co mi to sprawdzal.Pewnie on ma w glowie to co powinien ale nazewnictwo potoczne i stad ta roznica.
W kazdym razie na pewno jest to wymienne (sanki) tylko teraz trzeba to poszukac.Chyba zaraz sie na szrot wybiore zanim do Opla zajrze.Tam troszku drogo.
Z tym ze dzis rano mialem telefonik od niego gdyz wrocil na serwis do siebie do opla i ku milemu zaskoczeniu to samo wypuklenie na sankach jest w kazdym opelku z rodziny Astry wiec jest to prawdopodobnie oryginalnie wiec byc moze skoczny sie tylko na wahaczu, drazku stabilizatora i łaczniku-a potem analiza felgi i kto wie-moze nowe OZ..
Dzieki i pozdrawiam :idea:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 12:56 
Mi tez sie wydaje ze te "sanki" czyli pomocnicza rama zawieszenia kół i silnika nie powinna zastać naruszona przy wjechaniu na kraweznik. Sprawdz jeszcze drazek kierowniczy-moze byc zgiety.

[ Dodano: 2007-02-15, 12:58 ]
Julka napisał(a):
Zgadza się cezzar, ale to już jest spawanie lub kowalstwo artystyczne.


A w fabryce to co, samochody sie rzezbi z jednago kawałka stali? Tez sie spawa i zgrzewa z kawałków.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 17:44 
No wiem cezzar, ale wiesz jak niektórzy blacharze rzeźbią :???:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, o 09:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ja kupilem autko lekko pukniete i w sumie to dostala wlasnie podluznica. W sumie to wyszlo,ze to sprawa kosmetyczna, zreszta sami ocencie. Na fotkach jest mocowanie belki za zderzakiem-podluznica.
http://www.viknet.pl/wesol/Downloads/DSC05147.JPG
http://www.viknet.pl/wesol/Downloads/DSC05151.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, o 11:29 
niby wyglada lekko, ale nie wiadomo jak dalej podluznica wyglada - w konce obciazenia sie jakos przenosza. Jak naprawisz, to napisz czy da sie wogole taka podluznice wymienic czy tylko wspawywanie fragmentow wchodzi w gre. Na pewno sie to komus przyda.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, o 13:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Juz dawno naprawione jest. Tylko do prostowania byla ta głowka-mocowanie belki poprzecznej. Dalsza czesc podluznicy byla nienaruszona. Dalem do dobrego pana od blacharskich spraw i jak zrobil to powiem szczerze ze nie ma roznicy; ladnie pospawane i wyprofilowane.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, o 14:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
Dalem do dobrego pana od blacharskich spraw i jak zrobil to powiem szczerze ze nie ma roznicy;


.....dla oka.
Roznica pokaze sie dopiero jak jeszcze raz przywalisz gdzies ta strona (czego Ci bron Boze nie zycze)
Takie czesci jak podluznica sa DO WYMIANY, nigdy sie ich nie powinno prostowac lub spawac, chyba ze ktos kladzie lage na to czy z nastepnego wypadku wyjdzie caly.
Przez niemiecki TÜV ta pospawana czy prostowana podluznica by juz nie przeszla.
To tylko tak gwoli scislosci, jak kto swoje auto naprawia to jego sprawa, mi to zwisa. :wink:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, o 23:51 
SirAdam napisał(a):
wesol napisał(a):
Dalem do dobrego pana od blacharskich spraw i jak zrobil to powiem szczerze ze nie ma roznicy;


.....dla oka.
Roznica pokaze sie dopiero jak jeszcze raz przywalisz gdzies ta strona (czego Ci bron Boze nie zycze)
Takie czesci jak podluznica sa DO WYMIANY, nigdy sie ich nie powinno prostowac lub spawac, chyba ze ktos kladzie lage na to czy z nastepnego wypadku wyjdzie caly.
Przez niemiecki TÜV ta pospawana czy prostowana podluznica by juz nie przeszla.
To tylko tak gwoli scislosci, jak kto swoje auto naprawia to jego sprawa, mi to zwisa. :wink:

Adam


Co razja to racja. Materiał przy nastepnym uderzeniu zachowa sie juz inaczej :roll:


Ostatnio edytowano 20 lutego 2007, o 23:51 przez karczel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL